The Thaumaturge: Funkcja poznawcza
Funkcja poznawcza to poboczny quest Uniwersytetu Latającego z gry The Thaumaturge. Z solucji dowiecie się jak odebrać poboczną misję od Ligii, jak dotrzeć do antykwariatu, gdzie jest zaginiony wolumin i kto ukradł książkę.
Aktualizacja:
W ramach przechodzenia pobocznej misji Funkcja poznawcza w grze The Thaumaturge Wiktor musi wytropić złodzieja woluminu z antykwariatu. Opis przejścia z tej strony poradnika objaśnia jak odblokować poboczne zadanie ugrupowania Uniwersytet Latający, jak zbadać w 100% wnętrze antykwariatu i jak poznać personalia osoby odpowiedzialnej za kradzież książki.
Uwaga - Misja ta ma oznaczenie w dzienniku Szansa na ukończenie tego zadania kiedyś przeminie. Nie odkładajcie jej na później. Awansowanie za daleko w głównej fabule może spowodować, że stracicie okazję do zaliczenia questu.
- Odblokowanie pobocznej misji
- Odebranie pączków z cukierni
- Poczekanie do popołudnia na wykład
- Spotkanie się ze studentami Uniwersytetu Latającego
- Rozwiązanie sprawy zaginionego woluminu
- Zwrócenie woluminu sprzedawcy książek
Odblokowanie pobocznej misji

- Pierwsza okazja do odblokowania tego questu pojawia się w trakcie zaliczania głównej misji Wszystkie nasze klątwy.
- Odblokowana zostanie dzielnica Mirów w Warszawie i musicie dotrzeć do Sklepu Szulskich. W sklepie przebywa siostra bohatera Ligia i nad jej głową pojawi się ikona questu. Porozmawiajcie z Ligią na temat Uniwersytetu Latającego i zaoferujcie swoje wsparcie.
Odebranie pączków z cukierni

- Podczas rozmowy z Ligią możecie podać ulubiony typ pączków, ale nie ma to znaczenia.
- Powróćcie do dzielnicy Śródmieście Północne i odwiedźcie cukiernię w jej wschodniej części. Porozmawiajcie z Jagodą, by odebrać pączki.
Poczekanie do popołudnia na wykład

- Jeśli macie aktualnie inną porę dnia, to skorzystajcie z dowolnej ławki, by przyśpieszyć upływ czasu. Wybierzcie godziny popołudniowe.
- Nie opuszczajcie tej dzielnicy. W zachodniej części mapy jest Antykwariat i wejdźcie do środka.
- Porozmawiajcie ze sprzedawcą książek i udajcie się do pomieszczenia na zapleczu, w którym są zgromadzeni uczestnicy wykładu. Porozmawiacie z Cecylią i Samuelem Dicksteinem.
Spotkanie się ze studentami Uniwersytetu Latającego

- Zacznijcie od położenia pączków na stole.
- Wiktor może zagadywać do różnych studentów zgromadzonych w antykwariacie. Rozmowy z nimi nie zawierają żadnych wyborów.
- Waldemar Dębski zwoła wszystkich do osobnego pomieszczenia. Dowiecie się, że doszło do kradzieży książki i musicie pomóc w znalezieniu złodzieja (spostrzeżenie Antykwariat pod kluczem).
Rozwiązanie sprawy zaginionego woluminu

- Zacznijcie korzystać z percepcji w antykwariacie i skanujcie wszystkie pomieszczenia. Znajdziecie spostrzeżenia Rozbita filiżanka, Pusta gablotka i Wytrych ukryty w doniczce (zajrzyjcie do łazienki - powyższy obrazek)
- Powróćcie do sprzedawcy książek, by porozmawiać z nim i z Poliną, która chce opuścić antykwariat. Odblokujecie spostrzeżenie Kłótnia pod drzwiami.

- Otrzymacie nowy cel misji z przeszukania garderoby - to nowo odblokowane boczne pomieszczenie. Znajdziecie spostrzeżenia Męski płaszcz, Elegancki kobiecy płaszcz oraz Obszerny damski płaszcz.
- Porozmawiajcie ze sprzedawcą książek o zbadanych płaszczach - odblokujecie spostrzeżenie Waldemar i wniosek Kim jest złodziej?.

- Wiktor już wie, że to Waldemar Dębski ukradł książkę. Porozmawiajcie z nim na tyłach antykwariatu. Otrzymacie spostrzeżenie Zeznanie Waldemara i cel misji z podążania za myślami Waldemara. Czerwony ślad doprowadzi bohatera do łóżka z dołączonego obrazka.
- Znajdziecie książkę - spostrzeżenie Zguba się znalazła. Do woluminu przyczepiony jest list i sprawdźcie jego treść. Odblokujecie spostrzeżenie Notatka ukryta w woluminie oraz wniosek Zaginiony wolumin.
Zwrócenie woluminu sprzedawcy książek

- Powróćcie po raz ostatni do sprzedawcy książek. Dzięki zdobytym śladom Wiktor może oskarżyć 2 osoby - Waldemara o kradzież książki oraz Cecylię do namówienia go do kradzieży.
- Możecie opcjonalnie zapytać Cecylię o powód kradzieży, a także o wymiar kary dla obu tych postaci. Zakończycie quest i otrzymacie XP.
- The Thaumaturge - poradnik do gry
- The Thaumaturge: Poradnik do gry
- The Thaumaturge: Opis przejścia
- The Thaumaturge: Zadania poboczne
- The Thaumaturge: Krawieckie rozterki
- The Thaumaturge: Sztuka umierania
- The Thaumaturge: Konie na niebie
- The Thaumaturge: Oni żyją
- The Thaumaturge: Cena przyjaźni
- The Thaumaturge: Bez strachu
- The Thaumaturge: Horyzont wspomnień
- The Thaumaturge: W oparach świętości
- The Thaumaturge: Fajrant
- The Thaumaturge: Pierwsza strona
- The Thaumaturge: Rózga dla bohatera
- The Thaumaturge: Funkcja poznawcza
- The Thaumaturge: Historia jednego wykładu
- The Thaumaturge: Powtórka z rozrywki
- The Thaumaturge: Tajemnice wiary
- The Thaumaturge: Zadania poboczne
- The Thaumaturge: Opis przejścia
- The Thaumaturge: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Simba14 Generał
A co z zakończeniem questa "Oni Żyją " w którym można zdobyć skazę "fanatyzm" Włodzimierza? IMO to jest najlepsze zakończenie tego side questa.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
