The Last Remnant: Opis przejścia cz.6
Aktualizacja:
Siebenbur
Naszym zadaniem, jest znalezienie drogi do Sacred Lands. Rozmawiamy z Rush's mother w Athlum Castle. Pokieruje nas ona do Oswalda. Udajemy się do Nagapur i znajdujemy go w pubie. Powie on nam o Siebenbur's Sixth Path.
![]() | ![]() |
Biegniemy prosto, następnie w prawo, w lewo, ponownie w lewo, prosto i dochodzimy do teleportu. Pokonujemy dwie Harpylie, zapisujemy stan gry i przechodzimy przez ogromne drzwi.
![]() | ![]() |
Musimy teraz pokonać bossa. Jest nim Icy Idol. Ma ogromne zapasy HP i walczy bardzo podobnie do Hells Gate'a. Każdą turę rozpoczyna i kończy za pomocą ataku Acid Rain , dlatego ważne jest by walczyć z nim frontalnie, jak najmniejszą ilością ludzi. Tradycyjnie na samym początku, bierzemy na cel jego jednostki pomocnicze, które nie powinny sprawić problemu. Gdy się z nim uporamy, wykonujemy Deadlock . Ciężko jest znaleźć jakąkolwiek taktykę na tego bossa. Jest bezwątpienia najtrudniejszym przeciwnikiem w grze. Naszym największym sprzymierzeńcem, jest bez wątpienia summon Namul Niram, który bierze na siebie wiekszą część ataków. Ich ilość zależy jednak tylko i wyłącznie od szczęścia, które w tym starciu będzie nam bardzo potrzebne. Generalnie, leczymy się kiedy tylko możemy i za wszelką cenę unikamy opcji Multi-Deadlock .
Po walce przenosimy się do Sacred Lands.
The Sacred Lands
Biegając po lokacji, staramy się unikać przeciwników. Nie są oni mocni, ale mają sporo HP. Biegniemy prosto i dochodzimy do teleportu. Korzystamy z niego. Idziemy w lewo, widzimy Spirit Lord i korzystamy z kolejnego urządzenia. Biegniemy w prawo i po lewej stronie widzimy smoka. Mijamy go lub z nim walczymy. Korzystamy z teleportu, który zabierze nas na platformę.
![]() | ![]() |
Zapisujemy stan gry. Dochodzimy do ogromnych drzwi. Widoczny teleport zabierze nas na world map, więc nie korzystamy z niego. Bossem jest tutaj Castanea i Roeas. Generał, posiada atak Seal, który jest groźny, ale atakuje tyko jedną jednostkę. Jego wykańczamy jako pierwszego, ale korzystamy z opcji Deadlock również na Roeasa. Atakujemy go silną, ale jedną jednostką. Gdy bedzie "zajęty" unikniemy wszelkich ataków "w plecy". Gdy Castanea zginie, jego towarzysz będzie atakował przy pomocy overdrive'ów. Po ich pokonaniu, przystępujemy do finałowego starcia.
The Conquerer używa ataku Amicule , który oprócz obrażeń, nakłada również statusy: poison, silence, paralyze wszystkim jednostkom. Jeśli mamy jedną jednostkę z dużym zapasem AP i magią leczniczą, stojącą na wysokim poziomie, możemy czuć się bezpiecznie. Jeśli nie, musimy polegać na Item Arts, które są bardzo pomocne, ale nie równają się z magią. Kolejny atak, którego musimy się wystrzegać to Valeria Heart . Boss używa go jednak w stałych odstępach czasu, więc jeśli rozpoznamy schemat, będziemy mogli w porę wycofać zagrożone jednostki. Gdy zabierzemyszefowi ok 1 HP, skorzysta z Photon Field. Dzięki niemu, będzie on unikał wszystkich naszych ataków, z wyjątkiem Critical Trigger. Kluczem do sukcesu w tym starciu jest jak najczęstsze, korzystanie z opcji Flank Attack . Przed przystąpieniem do walki, powinniśmy mieć 80-90 Battle Rank i maksymalną ilość oddziałów. Część z nich (oprócz uzdrawiającego unitu) trzymamy z dala od starcia i w razie potrzeby, posiłkujemy się nimi, wycofując osłabione oddziały.
0
- The Last Remnant - poradnik do gry
- The Last Remnant: Poradnik do gry
- The Last Remnant: Mechanika gry The Last Remnant
- The Last Remnant: Rozwój postaci i lista umiejętności - cz. 1
- The Last Remnant: Rozwój postaci i lista umiejętności - cz. 2
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.1
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.2
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.3
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.4
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.5
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.6
- The Last Remnant: Miejsca nie objęte fabułą
- The Last Remnant: Misje poboczne cz.1
- The Last Remnant: Misje poboczne cz.2
- The Last Remnant: Misje poboczne cz.3
- The Last Remnant: Zadania w gildiach - Union of the Golden Chalice
- The Last Remnant: Zadania w gildiach - Sword of Three Realms
- The Last Remnant: Zadania w gildiach - Ring of the Labirynth
- The Last Remnant: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
frer Legend
W grę nie grałem, ale jak ma być taka krótka jak ten poradnik to może być cienko. :)
zanonimizowany506459 Junior
Poradnik króciutki, ale sama gra starcza na mnóstwo godzin (dla lubiących szperać spokojnie grubo ponad 100h)
bomen2 Junior
Hmmm... Nie chciałbym tu nikogo o plagiat oskarżać (bo może autor i [email protected] to ta sama osoba), ale poniższy poradnik zdaje się być dosyć wybiórczym tłumaczeniem http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/950908/55345
zanonimizowany458855 Chorąży
Przyłączę się do poprzednika stwierdzając, że poradnik jest słabiuteńki i na żenującym merytorycznie poziomie. Gratulacje za szczegółowe objaśnienie mechanizmów walki, trybu wydawania rozkazów i zarządzania podelgłymi jednostkami a raczej zapełny ich brak. Generalnie ŻENADA... Odradzam absolutnie korzystanie z tej pomocy przeznaczonej zapewne dla inteligentnych inaczej...
Wredniak2003 Centurion
Nie dość że niektórych elementów brak to nawet te które są nie zachwycają. Choćby spis umiejętności. Choćby w dualwield brakuje Third eye i Spring Squall. Psionics śmiech na sali ma JEDNĄ umiejętność a w grze jest ich chyba 6 (Bluff, Addle, Confuse, Enrage, Maledict, Mixed Message), Zupełnie brak shards które pojawiają się później w grze i należą do lepszych item arts. Brak wspomnienia czy dana umiejętność działa na jedną jednostkę wroga, całą unie czy może na obszar. Chyba żadna lista nie jest kompletna. Warto by też wspomnieć, że rozwijanie item arts zmniejsza ilość potrzebnych przedmiotów do danego arta.
Natomiast Torgal zyskuje Cerulean Rain (Weapon Art) tylko na drodze Mistic lub Balance. Przy Combat route dostaje Hawkarang (Weapon Art)
A to wszystko jeszcze zanim zacząłem czytać poradnik. Wobec takich błędów czy jest sens zaglądać dalej?
Dla porównania http://lastremnant.wikia.com/wiki/Combat_Arts
zanonimizowany473318 Pretorianin
Rzeczywiście w poradniku brakuje wielu informacji. Na obronę twórcy trzeba przyznać, że nie lada wyczynem jest odkrycie wszystkich technik ataku, o broniach nie wspominając. Szczęście odkrywa ogromną rolę, np. pomimo, że mój BR wynosi 120, i spełniam wszystkie wymagania odnośnie Mystic Arts: Arcana, moi podopieczni wykonali jedynie: Blackout V oraz Rejuvenating Water II. Czyli 2 z 6 najsilniejszych ataków w grze. Pozostałe to: Whiteout, Animalcule, Fatal Eclipse, oraz Crimson Flare.
Dodatkowo wiele wydarzeń można bardzo łatwo pominąć, np. pojedynek z The White Conqueror (Conqueror w nieco gorszej formie, niż podczas walki finałowej), czy też zadania dodatkowe zlecane przez zatrudnionych najemników. Na prawdę jest tego sporo.
I to w zasadzie ogromny plus gatunku jRPG: grę można przejść w parę dni bez konieczności pojedynkowania się z natruniejszymi przeciwnikami: The Fallen, The Lost, Demigod; bądź w parę miesięcy (sam gra 3 miesiąc).
Na koniec pytanie: czy istnieje sposób na częstsze pojawianie się żadnych przeciwników? Mam problem z Yamamai. Blisko 100 razy odwiedzałem Vale of the Gods, ale tegoż stwora nie spotkałem.
zanonimizowany690979 Junior
No niestety poradnik to kompletna klapa pomimo jak widać najszczerszych chęci autora.
zanonimizowany699907 Junior
Problemem jets to, że w tą grę NIE DA SIĘ ZAGRAC!!! Czemu? Już tłumaczę. Potrzebuje aktywacji przez Stream. Jak sie już zarejestrujesz ściąga pliki ... instalacyjne. Ja się zastanawiam na co wydałam 80 zł? na opakowanie i płytę? Bo zainstalowało się 100 mb i reszte sciaga z internetu... jeśli wiecie jak to ominąc i normalnie z płyty odpalic dajcie znac na [email protected] ><
MrocznyWędrowiec Generał
Bardzo fajna gra - ciekawa fabuła, niecodzienne sterowanie, płynnie śmiga nawet na starym sprzęcie. Można ukończyć względnie szybko, ale dla osób lubiących odkrywanie lokacji (jest sporo opcjonalnych), rozwój/maxowanie drużyny i nie mających nic przeciwko grindowaniu, może starczyć na dłuugi czas;) Ale poradnik słaby - lepiej skorzystać z wiki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






