The Last Remnant: Opis przejścia cz.3
Aktualizacja:
Nagapur
W Sudenalm spotkamy Emmy. Schodzimy po schodach, rozmawiamy z Davidem i wchodzimy do Aqueducts. Wewnątrz ujrzymy urządzenie, które utworzy nam most. Na drugiej stronie natkniemy się na Rockshells. Możemy z nimi walczyć lub je obejść. Po chwili zetkniemy się z Barbarossas. Mają oni dużo HP i zmniejszają atakami naszą obronę. Biegnąc korytarzem natkniemy się na mechanizm, strzeżony przez dwóch Barbarossa.
![]() | ![]() |
Po walce korzystamy z urządzenia. Biegniemy na południe i walczymy z kim tylko się da. Dochodzimy do drzwi, które zabiora nas do East Waterway Controll Channel. Tutaj musimy zejść do pustego Waterways. Natkniemy się też na nowy rodzaj przeciwnika - Torpedo. Strzeże on treasure chest , wewnątrz którego znajdziemy formację Sickbed. Kolejny strzeże Aqueduct map. By się do nich dostać musimy przejść przez kanał i ruszyć most. Biegniemy w dół, przestawiamy kilka razy most i dochodzimy do lokacji Central Sluiceway. Przechodzimy przez drzwi.
![]() | ![]() |
Musimy teraz stoczyć dwa pojedynki. Druga z nich jest bardzo trudna. Powinniśmy mieć przynajmniej 50 Battle Rank by do niej przystąpić. Zapisujemy też stan gry, zanim przejdziemy przez drzwi. W pierwszym starciu musimy pokonać trzy jednostki Harpylia. Zwracajmy uwagę na nasz pasek HP, ten przeciwnik może go nam znacznie uszczuplić jednym atakiem. Potwór w środku, może sprawiać wrażenie bossa, ale jest on najsłabszy ze wszystkich. Wykańczamy go najpierw. Po zakończeniu tego starcia przystępujemy do kolejnego. Tym razem naszym przeciwnikem jest Gates of Hell. Jednostka Rusha ma tylko jedną opcję do wyboru - Talisman attack. Nie zadziała on za pierwszym razem, ale za drugie spowoduje przywołanie potężnego Summona o nazwie Cyclops. Będzie się on zachowywał tak samo jak każda jednostka pomocnicza.
![]() | ![]() |
Gates of Hell jest bardzo potężny. Posiada atak Enthrall , który ożywia nasze pokonane oddziały i zwraca je przeciwko nam. Jeśli to nastąpi praktycznie nie mamy szans. Musimy więc robić wszystko by żadna z naszych jednostek nie zginęła. Organizujemy nasze siły w trzy jednostki, po cztery postacie w każdej. To da maksymalne HP każdemu oddziałowi. Jeśli któryś z nich polegnie, natychmiast używamy komendy Cure them, even if it kills them . Umiejętność Vivification herb jest niezbędna i pozwala odwrócić taką sytuację na naszą korzyść. Poza tym proces ten powoduje niemożność używania Enthrall . Jednostkę uzdrawiającą, dobrze jest trzymać z dala od szefa. Jak zawsze wykańczamy jego pomocników najpierw. Przy odrobinie szczęścia boss nie zaatakuje nas w tym czasie. Następnie wiązemy walką bossa i uwazamy na pasek HP. Jeśli los nam sprzyja boss skupi sie na summonie. Jego ataki są słabe, ale ma ogromne zapasy HP. Nie musimy go nawet uzdrawiać podczas walki. Resztą oddziału atakujemy kiedy tylko możemy. Jest to bardzo długie starcie (15-20 rund).
Po walce, zapisujemy stan gry. Znajdziemy się w Wyrmskeep. Przeszukujemy lokację i walczymy z Jager i Lob Omen. Są to bossowie, ale w porównaniu z poprzednim nie powinni stanowić problemu. Mają dużą ilość HP, więc walka trwa około 20 rund.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- The Last Remnant - poradnik do gry
- The Last Remnant: Poradnik do gry
- The Last Remnant: Mechanika gry The Last Remnant
- The Last Remnant: Rozwój postaci i lista umiejętności - cz. 1
- The Last Remnant: Rozwój postaci i lista umiejętności - cz. 2
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.1
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.2
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.3
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.4
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.5
- The Last Remnant: Opis przejścia cz.6
- The Last Remnant: Miejsca nie objęte fabułą
- The Last Remnant: Misje poboczne cz.1
- The Last Remnant: Misje poboczne cz.2
- The Last Remnant: Misje poboczne cz.3
- The Last Remnant: Zadania w gildiach - Union of the Golden Chalice
- The Last Remnant: Zadania w gildiach - Sword of Three Realms
- The Last Remnant: Zadania w gildiach - Ring of the Labirynth
- The Last Remnant: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
frer Legend
W grę nie grałem, ale jak ma być taka krótka jak ten poradnik to może być cienko. :)
zanonimizowany506459 Junior
Poradnik króciutki, ale sama gra starcza na mnóstwo godzin (dla lubiących szperać spokojnie grubo ponad 100h)
bomen2 Junior
Hmmm... Nie chciałbym tu nikogo o plagiat oskarżać (bo może autor i [email protected] to ta sama osoba), ale poniższy poradnik zdaje się być dosyć wybiórczym tłumaczeniem http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/950908/55345
zanonimizowany458855 Chorąży
Przyłączę się do poprzednika stwierdzając, że poradnik jest słabiuteńki i na żenującym merytorycznie poziomie. Gratulacje za szczegółowe objaśnienie mechanizmów walki, trybu wydawania rozkazów i zarządzania podelgłymi jednostkami a raczej zapełny ich brak. Generalnie ŻENADA... Odradzam absolutnie korzystanie z tej pomocy przeznaczonej zapewne dla inteligentnych inaczej...
Wredniak2003 Centurion
Nie dość że niektórych elementów brak to nawet te które są nie zachwycają. Choćby spis umiejętności. Choćby w dualwield brakuje Third eye i Spring Squall. Psionics śmiech na sali ma JEDNĄ umiejętność a w grze jest ich chyba 6 (Bluff, Addle, Confuse, Enrage, Maledict, Mixed Message), Zupełnie brak shards które pojawiają się później w grze i należą do lepszych item arts. Brak wspomnienia czy dana umiejętność działa na jedną jednostkę wroga, całą unie czy może na obszar. Chyba żadna lista nie jest kompletna. Warto by też wspomnieć, że rozwijanie item arts zmniejsza ilość potrzebnych przedmiotów do danego arta.
Natomiast Torgal zyskuje Cerulean Rain (Weapon Art) tylko na drodze Mistic lub Balance. Przy Combat route dostaje Hawkarang (Weapon Art)
A to wszystko jeszcze zanim zacząłem czytać poradnik. Wobec takich błędów czy jest sens zaglądać dalej?
Dla porównania http://lastremnant.wikia.com/wiki/Combat_Arts
zanonimizowany473318 Pretorianin
Rzeczywiście w poradniku brakuje wielu informacji. Na obronę twórcy trzeba przyznać, że nie lada wyczynem jest odkrycie wszystkich technik ataku, o broniach nie wspominając. Szczęście odkrywa ogromną rolę, np. pomimo, że mój BR wynosi 120, i spełniam wszystkie wymagania odnośnie Mystic Arts: Arcana, moi podopieczni wykonali jedynie: Blackout V oraz Rejuvenating Water II. Czyli 2 z 6 najsilniejszych ataków w grze. Pozostałe to: Whiteout, Animalcule, Fatal Eclipse, oraz Crimson Flare.
Dodatkowo wiele wydarzeń można bardzo łatwo pominąć, np. pojedynek z The White Conqueror (Conqueror w nieco gorszej formie, niż podczas walki finałowej), czy też zadania dodatkowe zlecane przez zatrudnionych najemników. Na prawdę jest tego sporo.
I to w zasadzie ogromny plus gatunku jRPG: grę można przejść w parę dni bez konieczności pojedynkowania się z natruniejszymi przeciwnikami: The Fallen, The Lost, Demigod; bądź w parę miesięcy (sam gra 3 miesiąc).
Na koniec pytanie: czy istnieje sposób na częstsze pojawianie się żadnych przeciwników? Mam problem z Yamamai. Blisko 100 razy odwiedzałem Vale of the Gods, ale tegoż stwora nie spotkałem.
zanonimizowany690979 Junior
No niestety poradnik to kompletna klapa pomimo jak widać najszczerszych chęci autora.
zanonimizowany699907 Junior
Problemem jets to, że w tą grę NIE DA SIĘ ZAGRAC!!! Czemu? Już tłumaczę. Potrzebuje aktywacji przez Stream. Jak sie już zarejestrujesz ściąga pliki ... instalacyjne. Ja się zastanawiam na co wydałam 80 zł? na opakowanie i płytę? Bo zainstalowało się 100 mb i reszte sciaga z internetu... jeśli wiecie jak to ominąc i normalnie z płyty odpalic dajcie znac na [email protected] ><
MrocznyWędrowiec Generał
Bardzo fajna gra - ciekawa fabuła, niecodzienne sterowanie, płynnie śmiga nawet na starym sprzęcie. Można ukończyć względnie szybko, ale dla osób lubiących odkrywanie lokacji (jest sporo opcjonalnych), rozwój/maxowanie drużyny i nie mających nic przeciwko grindowaniu, może starczyć na dłuugi czas;) Ale poradnik słaby - lepiej skorzystać z wiki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








