Część trzecia | The Inner World
Aktualizacja:

Podnieś leżący w szczelinie hełm. Następnie użyj piórka na siedzącym na głazie stworze. Gdy wypluje pacynkę, podnieś ją. Teraz porozmawiaj z nim. Po dialogu użyj hełmu na cierniach rosnących u stóp drzewa po lewej, aby zebrać gałązkę. W drzewie po lewej stronie znajduje się dziurka - włóż w nią gałązkę. Następnie przesuń się koło potrzasków. Zabierz wełnianą mysz. W inwentarzu połącz ją z hełmem.

Stań koło drzewa po lewej i w inwentarzu użyj tak stworzonego przedmiotu, aby Robert założył hełm z myszą na głowę. Następni użyj drzewa, a zyskasz owoc. Użyj go na pazurach stwora, a tak podrasowaną kulę ciśnij na pułapki. Potem ruszaj w prawo.

Podczas scenki otrzymasz automatycznie małą konserwę. Od tego momentu sterujesz Laurą. Cofnij się nią do lasu i porozmawiaj ze stworem na kamieniu. Po dyskusji zabierz trzcinę rosnącą po prawej stronie. Wróć na górę i porozmawiaj z wiszącym Robertem. Po ostrzale porozmawiaj znowu. Odczekaj na kolejną serię, a po niej zejdź na dół i podnieś haczyk. Połącz go z trzciną, powstały dzięki temu przedmiot użyj na bagnie, dzięki czemu zyskasz okulary.

Skieruj się w prawo, jednak nie idź na górę, a zauważ, że u dołu ekranu jest przejście do lasu. Skorzystaj z niego. Porozmawiaj z typem siedzącym przy stole. Połóż okulary na kamieniu po lewej stronie (koło leżącego mężczyzny), a następnie użyj na nich konserwy. Teraz wróć do domku na drzewie i tam użyj konserwy na gnieździe znajdującym się pod siedzącym szkieletem - Pandur strzeli nieco wyżej, a ty możesz wykorzystać strzały jako stopnie, by wyjść wyżej.

Przeszukaj torbę szkieletu, a znajdziesz tam wskazówkę. Weź również czaszkę w czapce. Przejdź po mostku na drugą stronę, aby zabrać rosnący tam mech. Połącz wskazówkę z trzciną z hakiem, dzięki czemu zyskasz urządzenie do chwytania.
<br>Tworzenie szlamu
Wróć do lasu i daj aerologowi czaszkę. W zamian otrzymasz globus. Użyj go w inwentarzu, aby otworzyć, a potem do środka włóż mech. Całość zanurz w bagnie. Następnie użyj urządzania do chwytania na bruździe po lewej stronie ekranu. Gdy pokaże się złoty piasek, użyj na nim połówki globusa, która jest mało wypełniona. Zyskasz piasek. Połącz dwie połówki globusa ze sobą, zyskasz szlam.

Rozmontuj urządzenie do chwytania, a następnie użyj trzciny na zbiorniku z paliwem, jaki stoi u aerologów. Następnie wrzuć do niego szlam. Następnie użyj maszyny, wciskając przełącznik. Obejrzyj animacje. Następnie zmontuj ponownie urządzenie do chwytania, aby zabrać wełnianą mysz. Wróć do domku na drzewie (po drodze zabierz strzałę, która wbiła się przy drzewie używanym jako schody) i użyj jej na tubie, przez którą słucha Pandur.

Zejdź na dół i pogadaj ze stworem na kamieniu, a następnie aerologiem. W obu przypadkach porusz nowe tematy dyskusji. Przesuń maszynę tak, aby jej wylot nakierowany był na aerologów (jak na grafice powyżej) i użyj jej. Potem włóż strzałę do rury wystającej z maszyny. Otrzymasz strzałę z miodem.

Użyj jej na głowie stwora. Porozmawiaj z nim i wróć na górę. Koło szkieletu krążą muszki - użyj na nich strzały, aby przylepiły się do niej. Wróć na dół i ponownie wykorzystaj ją na głowie stwora. Wróć do naukowców, obróć maszynę w prawo i uruchom ją. Po animacji zyskasz mapę wiatrów. Zabierz leżące po prawej siodło. Idź do domku na drzewie i załóż siodło na linie rozciągającej się między dwoma drzewami.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.