Część szósta | The Inner World

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Kolejna wizyta w sali wiatrów - Część szósta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Kolejna wizyta w sali wiatrów

Weź tarczę, a potem zabierz z holu niedziałającego Fosfosa. Podejdź do kontuaru i zabierz gumy do żucia. Wyjdź na zewnątrz i weź kolejnego oklapłego stwora. Następny leży w komnacie wichrów, gdzie spotkasz także znajomego gołębia. Zabierz go - ryba również trafi do twojego ekwipunku. Wróć na dziedziniec i podejdź do rozbitego bazyliszka (prawy dolny róg). Użyj na nim jednego z Fosfosów. Gdy okaże się, że pasuje, dodaj tam dwa kolejne.

Ostatnia rozmowa ze Stevem - Część szósta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Ostatnia rozmowa ze Steve'm

Użyj fletu, wybierając pierwszy, największy otwór. Zabierz oczy z wraku. Idź do holu i porozmawiaj ze Steve'm. Po skończonej w dramatyczny sposób konwersacji wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj ze znajomą stworą. Idź na dziedziniec i oddaj potworowi oczy. Następnie otwórz klapkę na szyi bazyliszka. Przyciśnij znajdujący się w środku przycisk.

Strzelanie z bazyliszka - Część szósta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Strzelanie z bazyliszka

Postaw tarczę na klombie i naciśnij ponownie przycisk. Jeśli pierwszy strzał zniszczy ścianę, użyj tarczy tak, by była skierowana przodem do miasta. Potem strzel po raz trzeci, obracając ją maksymalnie w prawo. Z łba potwora wyjmij mózg.

Oblepianie mózgu - Część szósta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Oblepianie mózgu

Wyjdź na zewnątrz i poczęstuj stworę gumami do żucia. Gdy zrobi balon, użyj na nim mózgu. Oblepiony mózg użyj na kontuarze recepcji, aby zgarnąć okruchy szkła. Tak przystrojoną kulę umieść na wylocie pierścienia w sali wiatrów.

Podmiana oczu - Część szósta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Podmiana oczu

Po animacji wyjdź na dziedziniec i zabierz oczy bazyliszka należącego do Conroya i załóż je swojemu. Użyj ryby na przycisku maszyny. Wejdź do sali. Gdy przeciwnik weźmie cię na muszkę, użyj w inwentarzu gołębia.

Finałowa lokacja - Część szósta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Finałowa lokacja

Podnieś naszyjnik z Fosfosem. Powieś go z boku, na uchwycie po prawej stronie. Załóż właściwe oczy swojemu bazyliszkowi, zdejmij mu z karku gołębia, zabierz rybę i... wystrzel. A teraz obejrzyj zakończenie tej przygody.

Podobało się?

0

The Inner World

18 lipca 2013

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl