Poradnik do gry - Część pierwsza | The Inner World

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Pierwsza grywalna lokacja - Poradnik do gry - Część pierwsza | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Pierwsza grywalna lokacja

Po wszystkich scenkach animowanych i trafieniu na ulicę przyjrzyj się plakatowi, a następnie Fosfosowi unoszącemu po lewej. Zabierz butelkę stojącą pod rynną, a następnie wróć do plakatu i zabierz stojący po jego prawej stronie wiatrołap. Spróbuj także pochwycić robaczka, który częściowo wystaje z ziemi.

Pokątny handel - Poradnik do gry - Część pierwsza | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Pokątny handel

Zabierz rękojeść kuli, stojącą pod ścianą budynku z prawej strony, a następnie skieruj się do typka w przejściu. Nawiąż z nim rozmowę, pytając najpierw o posiadane towary. Tu wybierz dwukrotnie opcję numer trzy, a dowiesz się, co to jest Asporora. Podejmij ponownie temat, a dostaniesz pacynkę oraz worek. Tego ostatniego użyj w inwentarzu, a dostaniesz nić. Połącz ją z wiatrołapem, a otrzymasz poręczny chwytak. Użyj butelki na robaczku, a gdy upije się - zabierz go. Po butelce zostanie ci korek. Połącz robaczka z rękojeścią kuli i dodaj do tego korek - proca gotowa! Użyj procy na rybie, którą delektuje się gołąb. Gdy ptaszysko sfrunie za nią na dół, użyj chwytaka, aby je złapać. Po scence zabierz chwytak i ruszaj przejściem w głąb miasta.

Młody zdolny - Poradnik do gry - Część pierwsza | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Młody zdolny

Idź w lewo i porozmawiaj z kobietą niańczącą oseska. Potem porozmawiaj z młodzieńcem trzymającym Fosfosa. Młodzian ma na imię Detze. Po wyczerpaniu wszystkich tematów porozmawiaj z nim ponownie, kładąc nacisk na rozmowę o świetlistym stworku. Następnie obejrzyj posągi stojące za nim i wjedź przez drzwi do środka budynku.

Bar i jego właścicielka - Poradnik do gry - Część pierwsza | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Bar i jego właścicielka

Porozmawiaj z barmanką - dostaniesz od niej drinka na początek konwersacji. Użyj na nim korka. Następnie wypytaj o wszystko typa grającego na automacie. Obejrzyj skrzynkę, spróbuj też zagadać do śpiącego pijaka, a potem wyjdź na zewnątrz.

Cela - Poradnik do gry - Część pierwsza | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Cela

Przyjrzyj się drzwiom po lewej, a następnie wiatraczkowi w piwnicznym okienku. Potem skieruj przejściem znajdującym koło matki niemowlaka. Porozmawiaj z więźniem, którego ręce widoczne są przez okno celi. Musisz koniecznie poruszyć temat ubrania, drutów i włóczki. Potem wyjdź na górę, obejrzyj plakat wiszący na budce strażnika, a potem porozmawiaj z samym strażnikiem. Po rozmowie spróbuj zabrać pudełko na śniadanie, które trzyma na kolanach. Na koniec idź w prawo i porozmawiaj z automatem. Podczas rozmowy zaczekaj, aż otworzy się szuflada na dole. Wówczas skończ dialog i wyjmij z niej pastylkę. Wyjdź z planszy przejściem po lewej.

Druga wizyta w barze - Poradnik do gry - Część pierwsza | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Druga wizyta w barze

Przyjrzyj się Fosfosowi, a następnie zabierz ulotkę. Wróć do baru i użyj pastylki na automacie z kulkami. Dostaniesz za to ich garść. Wróć do strażnika i obejrzyj animację. Wróć do młodzieńca stojącego na prawo przed barem i spróbuj dać mu kulki. Potem porozmawiaj z nim ponownie, poruszając temat nr 3 i numer 4. Potem zabierz laskę posągu stojącego za Detzem. Daj ją więźniowi.

Automat - Poradnik do gry - Część pierwsza | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Automat

Wróć do baru i porozmawiaj z graczem, poruszając nowe tematy. Potem zagadaj w podobny sposób do barmanki. Potem idź ponownie do automatu i "porozmawiaj" z nim - pojawiła się nowa opcja, której należy użyć. Po obejrzeniu scenki podnieś wskazówkę oraz weź z szuflady kolejną pastylkę. Wskazówkę daj więźniowi, a następnie porozmawiaj ze strażnikiem o zepsutym automacie.

Podstęp - Poradnik do gry - Część pierwsza | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Podstęp

Cofnij się do pierwszej lokacji i daj pokątnemu handlarzowi kulki. Nie weźmie, ale szepnie coś ważnego. Użyj ulotki, aby zabrać rybę z ziemi. Następnie użyj jej na krześle, na którym siedzi gracz w barze. Potem zauważ, że od jego szaty odstaje nitka (pokazana na grafice). Użyj jej i obejrzyj zabawną scenkę.

Ostatnie akcje - Poradnik do gry - Część pierwsza | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Ostatnie akcje

Daj włóczkę więźniowi. Potem wejdź wyżej i użyj pacynki na strażniku. Efekt gwarantowany, a po filmiku zabierz pudełko na śniadanie. Włóż do niego kulki i wręcz taki pakunek młodzieńcowi koło baru. Po scence zabierz kartkę, która upadła - jest na niej wzór. Ponieważ przyda się on więźniowi, zanieś mu go od razu. Obejrzyj scenkę, a następnie zanieś świeżo wydziergane ubranko matce niemowlaka.

Podobało się?

0

The Inner World

18 lipca 2013

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl