Część piąta | The Inner World

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Sala bazyliszków - Część piąta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Sala bazyliszków

Po odkryciu straszliwego sekretu otrzymasz notatki Laury. Przyjrzyj się fladze po lewej, a potem otwartej głowie potwora. Obok mechanika czytającego gazetę leży wajcha - spróbuj ją wziąć. Potem kolejne leżące koło niego przedmioty, a na końcu popatrz na kolano typa.

Trzy plakaty - Część piąta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Trzy plakaty

Przyjrzyj się plakatom wiszącym na ścianach. Kliknij na trzeci z lewej, a zabierzesz go. Przeczytaj wierszyki pod środkowym i tym po prawej. Następnie przeczytaj podpis po lewej. Wróć na głowny ekran.

Fałszywa tożsamość - Część piąta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Fałszywa tożsamość

Podejdź do mechanika i użyj na nim plakatu - jeśli Robert odmówi, oznacza to, że nie obejrzałeś wszystkich przedmiotów przy mechaniku. Udana akcja skutkuje zabawną mistyfikacją, jednak musimy udowodnić swoją fałszywą tożsamość. Najpierw wybierz 4, a potem kolor niebieski. Na koniec wybór cyfry 10. Potem możesz spokojnie zabrać wajchę. Zabierz też puszkę farby.

Sztuczna kawa gotowa - Część piąta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Sztuczna kawa gotowa

Włóż korbkę pod flagę, zakręć nią i zabierz flagę. Następnie wlej farbę do lejka nad dzbankiem, gdzie zwykle znajduje się kawa. Zabierz dzbanek i zaproponuj kawę mechanikowi. Potem skieruj się do przejścia po prawej stronie.

Kanarek na stanowisku - Część piąta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Kanarek na stanowisku

Porozmawiaj z kanarkiem w klatce. Użyj wszystkich opcji. Po zakończone pogawędce użyj dzwonka alarmowego po lewej - zabierzesz z niego młoteczek. Wróć do mechanika i użyj go na kolanie mężczyzny. Auć! Zabierz wykrzyknik, który wypadł z kopniętej części.

Kanarek wyłączony, pułapka zastawiona - Część piąta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Kanarek wyłączony, pułapka zastawiona

Idź ponownie do kanarka. Użyj na nim wykrzyknika, a potem flagi. Po rozmowie użyj flagi na podstawce klatki. Kolejna akcja to połączenie w inwentarzu kawy z wykrzyknikiem. Tak stworzony czarny wykrzyknik połóż na wystającym fragmencie trasy po prawej stronie. Teraz wyjmij flet i zagraj, naciskając pierwszą dziurkę. Obejrzyj scenkę.

Odwracanie uwagi strażnika - Część piąta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Odwracanie uwagi strażnika

Idź do kolejnego przejścia. Po rozmowie ze strażnikiem spróbuj zabrać plakat. Daj mu notatki Laury. Po scence animowanej skorzystaj z okazji i umieść plakat na liście gończym. Gdy odejdzie, użyj schodów po prawej stronie.

Sala tronowa - Część piąta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Sala tronowa

Obejrzyj obraz na ścianie za tronem, następnie użyj samego tronu. Po scence możesz zabrać sprężynę. Kolejna akcja to otwarcie apteczki po lewej - zabierz z niej dwie buteleczki. Jedna z płynem przeciwłupieżowym, druga - z kroplami usypiającymi. Ponieś kolec leżący koło jeża, a następnie skieruj się w prawo. Zdejmij pokrywkę z pojemnika i użyj pacynki na znajdującym się w środku pudrze. Następnie użyj jej na jeżu.

Czyszczenie malunku - Część piąta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Czyszczenie malunku

Ponieś diament z rozbitej lampy. Podejdź do stołu z makietą i zabierz figurkę z prawej scenki. Użyj jej na pudrze. Potem tak "wzbogaconą" figurkę użyj na malowidle za tronem Conroya. Odsłoni się wgłębienie. Używając na nim kolca możesz otwierać lub zamykać przejście skryte w tronie. Otwórz je i wyjdź.

Uwięziony naukowiec - Część piąta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Uwięziony naukowiec

Z korytarza skieruj się do drzwi laboratorium. Po animacjach zabierz sztuczną pięść, stojącą po lewej stronie. Natomiast po prawej masz klapę w podłodze, dzięki której zajrzysz do pomieszczenia poniżej. Zajrzyj tam, spróbuj zagadać siedzącego pracownika, a następnie połącz w inwentarzu sprężynę ze sztuczną pięścią. Wróć na górę i wsadź pięść na sprężynie do windy.

Pomieszczenie pod spodem - Część piąta | The Inner World - The Inner World - poradnik do gry
Pomieszczenie pod spodem

Teraz znowu spójrz na dół - użyj płynu przeciwłupieżowego na guziku windy na dole. Obejrzyj animację. Wróć na górę - pięść automatycznie pojawi się w twoim inwentarzu. Połącz ją z płynem usypiającym i załaduj ponownie do windy. Następnie popatrz na dół i powtórz operację z płynem na guziku windy. Po animacji użyj diamentu na kapsule, w której znajduje się doktor. Usiądź wygodnie i obejrzyj długą historię.

Podobało się?

0

The Inner World

18 lipca 2013

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl