The Inner World: Część piąta
Aktualizacja:

Po odkryciu straszliwego sekretu otrzymasz notatki Laury. Przyjrzyj się fladze po lewej, a potem otwartej głowie potwora. Obok mechanika czytającego gazetę leży wajcha - spróbuj ją wziąć. Potem kolejne leżące koło niego przedmioty, a na końcu popatrz na kolano typa.

Przyjrzyj się plakatom wiszącym na ścianach. Kliknij na trzeci z lewej, a zabierzesz go. Przeczytaj wierszyki pod środkowym i tym po prawej. Następnie przeczytaj podpis po lewej. Wróć na głowny ekran.

Podejdź do mechanika i użyj na nim plakatu - jeśli Robert odmówi, oznacza to, że nie obejrzałeś wszystkich przedmiotów przy mechaniku. Udana akcja skutkuje zabawną mistyfikacją, jednak musimy udowodnić swoją fałszywą tożsamość. Najpierw wybierz 4, a potem kolor niebieski. Na koniec wybór cyfry 10. Potem możesz spokojnie zabrać wajchę. Zabierz też puszkę farby.

Włóż korbkę pod flagę, zakręć nią i zabierz flagę. Następnie wlej farbę do lejka nad dzbankiem, gdzie zwykle znajduje się kawa. Zabierz dzbanek i zaproponuj kawę mechanikowi. Potem skieruj się do przejścia po prawej stronie.

Porozmawiaj z kanarkiem w klatce. Użyj wszystkich opcji. Po zakończone pogawędce użyj dzwonka alarmowego po lewej - zabierzesz z niego młoteczek. Wróć do mechanika i użyj go na kolanie mężczyzny. Auć! Zabierz wykrzyknik, który wypadł z kopniętej części.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
