Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar
Aktualizacja:
Misja 8 - Cytadela Aszkelonu
![]()  | ![]()  | 
Przejdź do sąsiedniej komnaty, gdzie zostaniesz zaatakowany przez przeciwników [1]. Rozpraw się z nimi i przestaw jednocześnie dwie dźwignie, co zablokuje bramę. Następnie rusz przed siebie i idź tak długo, aż dotrzesz do zamkniętej bramy. Aby ją otworzyć musisz ponownie skorzystać z dwóch dźwigni naraz [2].
![]()  | ![]()  | 
Idź korytarzem. Po chwili dotrzesz do pierwszej z trzech czekających cię prób. Twoim zadaniem jest przebrnięcie przez komnatę wypełnioną ogniem [1]. Nie jest to zadanie trudne, jeśli nie będziesz się spieszył i cierpliwie czekał, aż kolejne palniki przestaną ziać ogniem. Przebiegaj wtedy na bezpieczne pola posuwając się do przodu. Na końcu drogi będziesz znów musiał przestawić naraz dwie wajchy [2].
![]()  | ![]()  | 
Po uczynieniu tego do komnaty wpadną asasyni [1], rozpraw się z nimi i wróć na główny korytarz (większość palników zostanie wyłączona, będziesz musiał przebrnąć tylko przez jedną ścianę ognia). Idź cały czas korytarzem, który będzie kończył się ślepym zaułkiem. Kiedy do niego dotrzesz zacznij wracać z powrotem. Po chwili pobliskie drzwi zostaną wyważone i wysypie się z nich kilku wrogów [2].
![]()  | ![]()  | 
Po zakończeniu walki przejdź przez wyważone drzwi i przejdź do komnaty na końcu korytarza. Znajdziesz tutaj skrzynię #48 [1]. Po zabraniu jej zawartości kontynuuj marsz korytarzem, aż do kolejnej lokacji, gdzie rusz drewnianą dźwignię [2].
![]()  | ![]()  | 
Zmień bohatera i przejdź nim przez bramę, która otworzy się z prawej. Następnie będziesz musiał przebrnąć przez pułapkę z kolcami [1]. Kiedy kolce znajdą się na początku pola zacznij się za nimi posuwać miarowym krokiem, a bez przeszkód przebrniesz przez tą próbę. Po jej zakończeniu przesuń drewnianą dźwignię. Zablokujesz w ten sposób pułapki dla drugiej postaci. Przełącz się na drugą postać i wejdź na pole z lewej [2], gdzie dotąd były kolce.
![]()  | ![]()  | 
Dobrnij bohaterem do wajchy, przestaw ją, po czym znów zmień postać i przejdź przez pułapkę składającą się z dwóch ruchomych wałów z kolcami [1]. Przestaw następną dźwignię, zmień postać i zacznij kierować się w stronę pierwszego bohatera. Po drodze uważaj na jeden z fragmentów podłogi, ponieważ jest to pułapka. Tuż za nią stoi natomiast skrzynia #49 [2].
![]()  | ![]()  | 
Przejdź do kolejnej lokacji i od razu spójrz w narożnik z lewej, gdzie stoi skrzynia #50 [1]. Po zabraniu jej zwartości ruszaj dalej rozprawiając się z przeciwnikami [2].
![]()  | ![]()  | 
W tej sali czeka cię kolejna próba. Naciśnij ctrl i podejdź do białych śladów stóp z lewej [1]. Cały myk polega na tym, aby cały czas trzymać się drogi, którą wskazują ślady, co spowoduje, że kolce przed tobą będą zapadać się w podłogę. Wkrótce dotrzesz do drewnianej dźwigni [2]. Aktywuj ją, a otworzysz jedną z bram.
![]()  | ![]()  | 
Kontynuuj marsz po białych śladach do końca pomieszczenia, a konkretnie do murowanej ściany [1], którą zniszcz kopniakiem. Wejdź do małego pomieszczenia i podnieś kronikę templariuszy #12 [2].
![]()  | ![]()  | 
Zacznij wracać po białych śladach z powrotem, po czym skieruj się na drugą stronę sali, gdzie również idź po wytyczonej ścieżce [1]. Tutaj również przestaw wajchę w ścianie [2].
![]()  | ![]()  | 
Następnie dojdź do końca drogi i wejdź po schodach na górę. Skręć w prawo i przy pomocy obydwu bohaterów przemieść jednocześnie dwie dźwignie [1], po czym odeprzyj atak nieprzyjaciół [2].
![]()  | ![]()  | 
Wróć na główny korytarz i posuwaj się do przodu omijając po drodze napotkane pułapki [1]. Wkrótce dotrzesz do ostatniej próby. Aby ją rozpocząć przejdź przez wąskie przejście [2].
![]()  | ![]()  | 
Teraz musisz po prostu omijać kolejne topory i kolce [1]. W środkowej części korytarza przestaw drewnianą wajchę [2], dzięki czemu zablokujesz tarcze z kolcami.
![]()  | ![]()  | 
I będziesz mógł przejść do kolejnej części korytarza, gdzie czekają kolejne pułapki [1]. Na końcu sali trafisz na pole z otworami na kolce [2]. Rozejrzyj się przy pomocy klawisz ctrl, aby zobaczyć na które pola nie możesz wchodzić (będą podświetlone).
![]()  | ![]()  | 
Następnie wejdź do małej komnaty z prawej i omiń trzy wirujące wały z kolcami [1]. Za nimi natkniesz się na skrzynię #51 [2].
![]()  | ![]()  | 
Wróć do głównej sali i skieruj się do kolejnego korytarza, gdzie czekają na ciebie następne topory [1] oraz kolce w podłodze [2].
![]()  | ![]()  | 
Po minięciu wszystkich wejdź na górę po schodach z prawej, omiń pułapki na podłodze (ctrl) [1] i przestaw dwie dźwignie naraz. Wróć na główny korytarz, skręć w prawo, a potem przejdź przez przejście do pomieszczenia, gdzie zaatakują cię kolejni rywale [2].
![]()  | ![]()  | 
Po ich zabiciu skieruj się w kierunku pomieszczenia ze zniszczonymi regałami [1]. Omiń kilka z nich, a w narożniku z prawej znajdziesz Księgę Templariuszy #14 [2].
![]()  | ![]()  | 
Następnie przejdź do kolejnego pomieszczenia, gdzie na lewo od wejścia znajdziesz skrzynię #52 [1]. Kiedy się do niej zbliżysz zostaną zamknięte dwie bramy. Nie przejmuj się tym i zniszcz mur z prawej. Po wydostaniu się na wolność udaj się w lewo i idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz na otwarty teren, gdzie staw czoła asasynom [2].
![]()  | ![]()  | 
Po ich pokonaniu przestaw trzy drewniane dźwignie [1] znajdujące się na środku placu i pokonaj wszystkich wrogów, którzy będą próbowali cię zabić [2].
0
- The First Templar - poradnik do gry
- The First Templar - opis przejścia - poradnik do gry
	
- Opis przejścia
		
- Wskazówki | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 1 - Cypr (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 1 - Cypr (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 2 - Las Mgieł | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 3 - Inkwizycja | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 4 - Akka | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 5 - Tunele Templariuszy (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 5 - Tunele Templariuszy (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 6 - Oblężenie Akki | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 9 - Posiadłość Ibelinów | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 10 - La Rochelle | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 11 - Gorejący las | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 12 - Bagna (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 12 - Bagna (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 13 - Pustynna osada | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 14 - Pustynna osada | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 15 - Świątynia Dziewięciu (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 15 - Świątynia Dziewięciu (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 16 - Kryjówka templariuszy | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 17 - Obrzeża Montsegur | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 18 - Dziedziniec zamkowy (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 18 - Dziedziniec zamkowy (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 19 - Zamek Montsegur | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 20 - Sanktuarium (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 20 - Sanktuarium (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Arena | Opis przejścia The First Templar
 
 
 - Opis przejścia
		
 
 - The First Templar - opis przejścia - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Przejdź do sąsiedniej komnaty, gdzie zostaniesz zaatakowany przez przeciwników [1] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82870500.jpg)



![Po uczynieniu tego do komnaty wpadną asasyni [1], rozpraw się z nimi i wróć na główny korytarz (większość palników zostanie wyłączona, będziesz musiał przebrnąć tylko przez jedną ścianę ognia) - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82870562.jpg)





![Dobrnij bohaterem do wajchy, przestaw ją, po czym znów zmień postać i przejdź przez pułapkę składającą się z dwóch ruchomych wałów z kolcami [1] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82870656.jpg)

![Przejdź do kolejnej lokacji i od razu spójrz w narożnik z lewej, gdzie stoi skrzynia #50 [1] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82870687.jpg)



![Kontynuuj marsz po białych śladach do końca pomieszczenia, a konkretnie do murowanej ściany [1], którą zniszcz kopniakiem - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82870750.jpg)

![Zacznij wracać po białych śladach z powrotem, po czym skieruj się na drugą stronę sali, gdzie również idź po wytyczonej ścieżce [1] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82870781.jpg)



![Wróć na główny korytarz i posuwaj się do przodu omijając po drodze napotkane pułapki [1] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82870843.jpg)

![Teraz musisz po prostu omijać kolejne topory i kolce [1] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82870875.jpg)

![I będziesz mógł przejść do kolejnej części korytarza, gdzie czekają kolejne pułapki [1] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82870906.jpg)

![Następnie wejdź do małej komnaty z prawej i omiń trzy wirujące wały z kolcami [1] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82870937.jpg)

![Wróć do głównej sali i skieruj się do kolejnego korytarza, gdzie czekają na ciebie następne topory [1] oraz kolce w podłodze [2] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82870968.jpg)

![Po minięciu wszystkich wejdź na górę po schodach z prawej, omiń pułapki na podłodze (ctrl) [1] i przestaw dwie dźwignie naraz - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82871000.jpg)

![Po ich zabiciu skieruj się w kierunku pomieszczenia ze zniszczonymi regałami [1] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82871031.jpg)

![Następnie przejdź do kolejnego pomieszczenia, gdzie na lewo od wejścia znajdziesz skrzynię #52 [1] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82871062.jpg)

![Po ich pokonaniu przestaw trzy drewniane dźwignie [1] znajdujące się na środku placu i pokonaj wszystkich wrogów, którzy będą próbowali cię zabić [2] - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82871093.jpg)
