Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar
Aktualizacja:
Misja 7 - Aszkelon
![]()  | ![]()  | 
Zacznij kierować się w stronę wyspy rozprawiając się po drodze z asasynami [1]. Szybko zauważysz, że chociaż nie są oni zbyt ciężko uzbrojeni, to są bardzo szybcy i zwinni, dlatego kiedy pojawi się nad nimi symbol tarczy nie atakuj, tylko poczekaj aż wróg zakończy sekwencję uników i dopiero wtedy wyprowadź cios. Przejdź przez bramę, aby dostać się do portu. Po chwili dotrzesz do wieśniaka atakowanego przez przeciwników, rozpraw się z nimi [2].
![]()  | ![]()  | 
Po uratowaniu wieśniaka zejdź na plac z prawej. Z jego lewej strony znajdziesz kronikę templariuszy #11 [1]. Po jej przeczytaniu wejdź na drewniany pomost, dojdź nim do końca i otwórz skrzynię #42 [2].
![]()  | ![]()  | 
Wróć do wieśniaka i idź za nim ochraniając go przed atakami przeciwników [1]. Uważaj, ponieważ będą atakować grupami [2], więc jeśli któryś zainteresuje się wieśniakiem od razu do niego doskakuj.
![]()  | ![]()  | 
W pewnej chwili dotrzesz do pierwszego płonącego domu. Udaj się wtedy w lewo, gdzie w zaułku znajdziesz schody, na ich szczycie skrzynię #43 [1]. Po zabraniu jej zawartości zejdź na dół i wyważ drewniane drzwi palącej się budowli [2].
![]()  | ![]()  | 
Kiedy wieśniak otworzy dużą bramę odeprzyj atak asasynów i skręć w zaułek z prawej, gdzie na ziemi znajdziesz skrzynię #44 [1]. Następnie wróć na główną drogę i podążaj przed siebie rozprawiając się z kolejnymi rywalami [2].
![]()  | ![]()  | 
W pewnej chwili ścieżka doprowadzi cię do drugiego płonącego budynku. Załatw broniących go wrogów [1], a potem kopniakiem wyważ drzwi [2].
![]()  | ![]()  | 
Wróć do wieśniaka, który otworzy kolejną bramę [1]. W kolejnej lokacji oprócz asasynów będziesz też musiał rozprawić się z łucznikami na wieżyczkach [2]. Podbiegaj do nich jak najszybciej stosując uniki, a potem załatwiaj kilkoma cięciami miecza.
![]()  | ![]()  | 
Następnie udaj na górę schodów z prawej [1]. Spotkasz tam człowieka, który zaproponuje ci zamknięcie bramy, dzięki czemu asasyni nie będą mieli tak łatwego dostępu do miasta. Musisz jednak zmieścić się w wyznaczonym limicie czasowym. Rusz przed siebie wąską ścieżką i zacznij niszczyć kolejne oddziały wroga [2] (pamiętaj, aby najpierw eliminować łuczników na wieżyczkach, a dopiero potem zwykłych żołnierzy).
![]()  | ![]()  | 
Po dotarciu do bramy będziesz musiał zamknąć ją przesuwając jednocześnie dwiema postaciami drewniane dźwignie [1]. Wróć na główną drogą i w identyczny sposób otwórz dużą bramę [2] prowadzącą do kolejnej części miasta.
![]()  | ![]()  | 
W środku czeka cię pojedynek z dużą grupą asasynów [1]. Kiedy się z nimi rozprawisz udaj się między mury stojące za stoiskami handlowymi z prawej strony placu i otwórz skrzynię #45 [2].
![]()  | ![]()  | 
Następnie dołącz do wieśniaka stojącego na środku drogi i udaj się na trawiaste podwyższenie z lewej, gdzie w cieniu znajduje się skrzynia #46 [1]. Weź ją i rusz w stronę cytadeli [2].
![]()  | ![]()  | 
Na schodach podsłuchasz rozmowę dwóch asasynów. Kiedy dobiegnie do końca każ jednej postaci zostać, a druga niech zejdzie po cichu na dół i wyeliminuje dyskretnie przeciwnika w czerwonym stroju [1]. Zrób to szybko, po czym zacznij śledzić tego w niebieskim. Po chwili przejdzie on przez rozgałęzienie drogi, wybierz prawe odnóże i po cichu zabij przeciwnika [2].
![]()  | ![]()  | 
Po dotarciu do jaskini zabij ostatniego wroga [1], a kiedy niebieski asasyn dojdzie do skarbca wezwij swojego towarzysza i rozpraw się z nimi. Potem wejdź do skarbca, gidze oprócz kosztowności znajdziesz skrzynię #47 [2].
![]()  | ![]()  | 
Po przeszukaniu skarbca wróć na drewnianą kładkę [1]. Na jej końcu dotrzesz do dwóch gadających strażników. Idąc po cichu skręć w prawo tuż przed nimi. Znajduje się tu skrzynia #48 [2].
![]()  | ![]()  | 
Podejdź po cichu do dwóch strażników [1] i wyeliminuj ich dyskretnie. Następnie wskocz na skąpane w ogniu pole, gdzie zacznij zabijać wrogów [2]. Możesz w tym celu skorzystać naturalnie z ognia, który zabiera zdrowie zarówno sojusznikom, jak i wrogom, jeśli do niego wejdą.
![]()  | ![]()  | 
Przebijaj się przez teren, aż dotrzesz do bramy wejściowej do cytadeli [1]. Jeśli przypałętają się za tobą żołnierze, to załatw ich [2], a misja dobiegnie do końca.
0
- The First Templar - poradnik do gry
- The First Templar - opis przejścia - poradnik do gry
	
- Opis przejścia
		
- Wskazówki | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 1 - Cypr (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 1 - Cypr (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 2 - Las Mgieł | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 3 - Inkwizycja | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 4 - Akka | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 5 - Tunele Templariuszy (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 5 - Tunele Templariuszy (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 6 - Oblężenie Akki | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 9 - Posiadłość Ibelinów | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 10 - La Rochelle | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 11 - Gorejący las | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 12 - Bagna (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 12 - Bagna (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 13 - Pustynna osada | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 14 - Pustynna osada | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 15 - Świątynia Dziewięciu (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 15 - Świątynia Dziewięciu (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 16 - Kryjówka templariuszy | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 17 - Obrzeża Montsegur | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 18 - Dziedziniec zamkowy (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 18 - Dziedziniec zamkowy (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 19 - Zamek Montsegur | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 20 - Sanktuarium (1) | Opis przejścia The First Templar
 - Misja 20 - Sanktuarium (2) | Opis przejścia The First Templar
 - Arena | Opis przejścia The First Templar
 
 
 - Opis przejścia
		
 
 - The First Templar - opis przejścia - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zacznij kierować się w stronę wyspy rozprawiając się po drodze z asasynami [1] - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82861578.jpg)



![Wróć do wieśniaka i idź za nim ochraniając go przed atakami przeciwników [1] - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82861640.jpg)



![Kiedy wieśniak otworzy dużą bramę odeprzyj atak asasynów i skręć w zaułek z prawej, gdzie na ziemi znajdziesz skrzynię #44 [1] - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82861703.jpg)



![Wróć do wieśniaka, który otworzy kolejną bramę [1] - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82861765.jpg)

![Następnie udaj na górę schodów z prawej [1] - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82861796.jpg)

![Po dotarciu do bramy będziesz musiał zamknąć ją przesuwając jednocześnie dwiema postaciami drewniane dźwignie [1] - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82861828.jpg)

![W środku czeka cię pojedynek z dużą grupą asasynów [1] - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82861859.jpg)

![Następnie dołącz do wieśniaka stojącego na środku drogi i udaj się na trawiaste podwyższenie z lewej, gdzie w cieniu znajduje się skrzynia #46 [1] - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82861890.jpg)



![Po dotarciu do jaskini zabij ostatniego wroga [1], a kiedy niebieski asasyn dojdzie do skarbca wezwij swojego towarzysza i rozpraw się z nimi - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82861953.jpg)

![Po przeszukaniu skarbca wróć na drewnianą kładkę [1] - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82861984.jpg)

![Podejdź po cichu do dwóch strażników [1] i wyeliminuj ich dyskretnie - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82862015.jpg)

![Przebijaj się przez teren, aż dotrzesz do bramy wejściowej do cytadeli [1] - Misja 7 - Aszkelon | Opis przejścia The First Templar - The First Templar - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1132/82862046.jpg)
