To the King! | The Dark Eye Chains of Satinav
Aktualizacja:

Użyj kołowrotu (Winch), aby opuścić sztandar miasta. Przypatrz się dobrze latającym wokół wronom. Krzyknij tez w kierunku okienka (Window) ponad bramą zamku by porozmawiać z Trotgarem. Idź na opuszczone targowisko. Stoisko zielarki (Herb Stand) jest zasłonięte materiałem, ale to żadna przeszkoda. Rozetnij narzutę nożem, a Geron stanie się posiadaczem kawałka białego materiału (White Canvas). Przesuń miskę (Washing Bowl) i zabierz korzeń (Root). Wracaj do domu.

Otwórz skrzynię na dole (Clothes Trunk) i wyjmij z niej zielony materiał (Green Doublet) oraz igłę z nitką (Needle and Thread). Sprawdź też zawartość podwieszonych do sufitu klatek na ptaki (Bird Droppings), a Geron znajdzie gołębie jajo (Dove's Egg). Wejdź na górę.

Podnieś z podłogi rozbitą szklaną bańkę (Glass Shards) i użyj na niej zaklęcia naprawy. Ustaw naprawione naczynie (Glass Bulb) na statywie (Tripod) i za pomocą hubki i krzesiwa (Flintstone and Tinder) podpal palnik (Oil Lamp). Z biurka weź książkę o ziołach (Herbarium). Otwórz górną szufladę (Drawer) w przewróconej szafce i użyj na niej noża (Knife). Geron odkryje drugie dno, gdzie leży przepis (Recipe) na przynętę na wrony. Otwórz inwentarz i użyj na książce o ziołach po kolei korzenia mandragory (Mandrake), korzenia (Root) i porostu (Lichen). Wrzuć te trzy składniki do szklanej bańki stojącej na palniku, dorzuć gołębie jajo (Dove's Egg) i sopel lodu (Magic Icicle). Przynęta gotowa. Zabierz naczynie z palnika. Czas na robótki ręczne.

Idź do siedzącego pod drzewem rycerza (Knight Wrathling) i zapytaj go o fragment herbu (Ask for pennent). Użyj oderwanej z drzewa gałązki (Brown Oak Twig) na zielonym materiale (Green Doublet), a następnie na białego materiału (White Canvas) na fragmencie otrzymanym od rycerza (Red Crown). Przytnij nożem (Knife) zielony materiał z gałązką (Green Doublet with Oak Twig) i przyczep rezultat tej pracy (Oak Twig from Green Cloth) do białego fragmentu sztandaru (White Cloth with Red Crown). Na koniec potraktuj to wszystko (White Cloth with Red Crown and Green Oak Twig) igłą i nitką (Needle and Thread), a Geron uszyje sztandar miasta (Improvised Flag).

Idź pod bramę zamku i zamocz sztandar (Improvised Flag) w przynęcie na wrony (Reverse-the-Curse Remedy). Powieś tak przygotowaną przynętę (Improvised Flag with Reverse-The-Curse Remedy) na maszcie (Pennant Fastener).
0
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
- Poradnik do gry - The Oak Leaf Challenge | The Dark Eye Chains of Satinav
- Crows! | The Dark Eye Chains of Satinav
- To catch a fairy | The Dark Eye Chains of Satinav
- Bad Leads to Worse | The Dark Eye Chains of Satinav
- Northward | The Dark Eye Chains of Satinav
- In the Camp of the Zholochai! | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav
- New Prospects, New Old Enemies | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Prism | The Dark Eye Chains of Satinav
- Fanglari Ho! | The Dark Eye Chains of Satinav
- Three Impossible Tasks | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Dream Chambers | The Dark Eye Chains of Satinav
- Back Home | The Dark Eye Chains of Satinav
- To the King! | The Dark Eye Chains of Satinav
- Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Harp | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.