The Harp | The Dark Eye Chains of Satinav
Aktualizacja:

Wokół szaleje zamieć śnieżna. Niestety, przed wejściem do jaskini (Cave Entrance) stoją trzy stwory, których najpierw trzeba się pozbyć. Idź w górę ekranu. Stoi tu uszkodzona katapulta, a w śniegu leży zamarznięty koń. Przyjrzyj się mechanizmowi (Mechanism) katapulty. Jest zamarznięty i brakuje jednego elementu. Zejdź na dół i przyjrzyj się rzeźbie kruka (Statue of Raven) pośrodku zamarzniętego stawu. Jest zrobiona z lodu. Użyj na niej zaklęcia zniszczenia. W ten sposób odwrócisz uwagę stworów. Podejdź do drugiej katapulty (Catapult) i zbadaj ją. Wyciągnij ze śniegi dźwignię (Lever) i wracaj do pierwszej katapulty.

Na mechanizmie (Mechanism) użyj hubki i krzesiwa (Flintstone and Tinder) żeby go rozmrozić. Następnie wstaw w mechanizm dźwignię i za pomocą kołowrotu (Winch) naciągnij katapultę. Użyj na zamrożonym, leżącym na ziemi koniu (Horse Cadaver) noża (Knife), a otrzymasz pasek skóry potrzebny do umieszczenia pocisku w katapulcie. Odkrój nożem od konia też kawałek mięsa (Meat). Przymocuj do łańcucha (Chains) katapulty kawałek skóry (Horse's Hide). Z ziemi podnieś kamień (Projectiles), umieść go w wyrzutni (Sling from Hide) i wystrzel z katapulty zwalniając dźwignię (Lever). Zejdź na dół i przechodząc obok miejsca, gdzie trafił pocisk z katapulty zabierz złamaną tyczkę ofiarną (Broken Sacrificial Pole). Wejdź do jaskini.

Obejrzyj stertę kamieni (Pile of Rubble). Użyj zaklęcia naprawy na złamanej tyczce. Wstaw tyczkę (Sacrificial Pole) w stertę kamieni i nabij na nią końskie mięso (Meat). Idź dalej.

Geron zostanie napadnięty przez jednego ze stworów (Creature). Dalej na ścieżce leży szkielet (Skeleton), a ponad nim zwisa wielki sopel (Icicile). Użyj zaklęcia zniszczenia na soplu. W dół ześlizgnie się jedno z żeber (Rib), które Geron automatycznie podniesie. Użyj na leżącym obok złamanym nożu (Broken Knife) zaklęcia naprawy i sięgnij po niego żebrem. Użyj noża na stworze.

Zacznij rozmowę z Nuri. Po chwili przyleci kruk, który chce, aby Geron oddał mu pierścień. Kiedy zostanie tylko jedna, powtarzająca się opcja dialogowa przerwij rozmowę z krukiem i zwróć się do Nuri wykorzystując wszystkie opcje dialogowe. Nuri zacznie płakać po tym jak Geron powie, że chce się z nią pożegnać. Użyj pierścienia na łzach (Tears) Nuri spływających jej z oczu. Ponownie zwróć się do kruka (Give artefact).
0
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
- Poradnik do gry - The Oak Leaf Challenge | The Dark Eye Chains of Satinav
- Crows! | The Dark Eye Chains of Satinav
- To catch a fairy | The Dark Eye Chains of Satinav
- Bad Leads to Worse | The Dark Eye Chains of Satinav
- Northward | The Dark Eye Chains of Satinav
- In the Camp of the Zholochai! | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav
- New Prospects, New Old Enemies | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Prism | The Dark Eye Chains of Satinav
- Fanglari Ho! | The Dark Eye Chains of Satinav
- Three Impossible Tasks | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Dream Chambers | The Dark Eye Chains of Satinav
- Back Home | The Dark Eye Chains of Satinav
- To the King! | The Dark Eye Chains of Satinav
- Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Harp | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.