The Dark Eye Chains of Satinav: The Fairy Scholar

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Porozmawiaj z impem, a następnie zerwij kwiat (Blossom), na którym siedzi motyl (Butterfly) - The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Porozmawiaj z impem, a następnie zerwij kwiat (Blossom), na którym siedzi motyl (Butterfly). Wróć do obozowiska orków i zabierz z niego tarczę (Ork Shield) i naszyjnik (Bracelet). Na rożnie została pieczeń (Roast). Użyj na niej noża (Knife), a Geron odetnie kawałek mięsa (Meat). Przejdź do miejsca rytuału szamana i daj mięso psu (Guard Dog), a będziesz mógł zabrać ziele fajkowe (Pipe-Weed). Wróć pod drzewo z impem.

Wstaw tarczę (Ork Shield) w dziurę w skale (Gap in Rock), a motyl zostanie pożarty przez roślinę wydzielając przy tym zieloną maź (Slime). Weź jej trochę i rozsmaruj na czerwonej skale (Red Rock) na brzegu jeziora. Ponownie porozmawiaj z impem, który wpadnie w tak zastawioną pułapkę. Jeszcze raz zagadaj do impa, który odpowie na pytania tylko wtedy, jak zdobędzie jakiś kapelusz i ziele do fajki. Daj mu woreczek z zielem (Pipe-Weed). Następnie użyj w inwentarzu naszyjnika (Bracelet) na pojemniku na paszę (Fodder Bag), a otrzymasz kapelusz (Decorated Fodder Bag), który podaruj impowi.

Nuri i Geron dotrą do jaskini, w której jednak nie ma naukowca - The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Nuri i Geron dotrą do jaskini, w której jednak nie ma naukowca. Trzeba będzie go poszukać. Przyjrzyj się palenisku (Fireplace) i pogrzeb w nim, a znajdziesz kawałek węgla drzewnego (Charcoal). Przyjrzyj się dużemu rysunkowi (Drawing) na postumencie i podnieś go. Otwórz stojącą w rogu skrzynię (Chest) i wyjmij z niej jedną z tabliczek (Tablets). Nieco za wysoko stoi słój (Jar), w którym lata motyl. Użyj na nim zaklęcia zniszczenia, a motyl wydostanie sie na wolność. Trzeba teraz rozświetlić ciemną niszę. Połóż na stojącym przed nią pojemniku (Basin) zerwany wcześniej kwiat (Blossom). Przyjrzyj sie wyjętej ze skrzyni tabliczce (Stone Tablet) i zajrzyj do niszy.

W niszy znajduje się plan jaskini - The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

W niszy znajduje się plan jaskini. Geron z Nuri muszą dotrzeć do komnaty z artefaktem, gdzie prawdopodobnie spotkają naukowca. Wokół mapy jaskini zwisa z sufitu sześć stalaktytów, a poniżej nich z zmieni wystaje sześć stalagmitów, do których przywiązano sznury. Odpowiednia kombinacja zawiązanych pomiędzy grupami sznurów wskaże konkretne miejsca, w tym to, w którym znajduje się naukowiec.

Przyjrzyj się jeszcze raz tabliczce (Stone Tablet). Są na niej cztery rysunki i kombinacje liczb. Przy trzecim z rysunków liczby mają wartość 4x1 | 2x4. Drogą dedukcji dochodzimy do wniosku, że liczby te wskazują na stalaktyty i stalagmity. Pierwsza liczba oznacza stalaktyt, druga stalagmit. Dlatego też chwytamy linę (Thread) przywiązaną do pierwszego stalagmitu i łączymy ją z czwartym stalaktytem. Następnie chwytamy linę (Thread) przywiązaną do czwartego stalagmitu i łączymy ją z drugim stalaktytem. Tak, jak na obrazku powyżej. Wiemy już gdzie jest naukowiec, trzeba jeszcze tylko przerysować mapę. Użyj węgla drzewnego (Charcoal) na rysunku (Drawing) i przejdź w głąb jaskini.

Po krótkiej scence okaże się, że sytuacja nieco się skomplikowała - The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Po krótkiej scence okaże się, że sytuacja nieco się skomplikowała. Podnieś z ziemi kawałek złamanej miarki (Half a Yardstick). Niestety, drugi jej fragment jest przygnieciony. Użyj tego kawałka, który masz na stercie głazów (Rubble) i podnieś z ziemi drugi fragment (Part of Yardstick). Użyj na złamanej miarce (Broken Yardstick) zaklęcia naprawy. Podnieś z ziemi ramię rzeźby (Arm of Knight's Statue) i spróbuj porozmawiac z Jacomo Nautą. Coś mu utkwiło w gardle. Daj Jacomo bukłak z wodą (Water Bladder) i wypytaj go o wszystko. Aby narysować plan wyjścia z jaskini Jacomo potrzebuje notatek. Użyj miarki na ramieniu rzeźby i sięgnij tak utworzonym narzędziem (Yardstick with Arm) po torbę z notatkami (Backpack). Daj torbę Jacomo, a otrzymasz wskazówki dotyczące wyjścia z jaskini (Directions). Teraz rzuć kartkę papieru ze wskazówkami do koszyka (Wicker Basket) po drugiej stronie przepaści.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl