The Dark Eye Chains of Satinav: Academy of Magic

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Pokaż odźwiernemu (Academy Guard) stojącemu przed bramą akademii pismo wybierając w rozmowie opcję (Royal Charter) i wejdź do środka - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Pokaż odźwiernemu (Academy Guard) stojącemu przed bramą akademii pismo wybierając w rozmowie opcję (Royal Charter) i wejdź do środka. Na dziedzińcu dokładnie obejrzyj pokryty rysunkami okrag (Circle of the Gods) i znajdującą się pośrodku dziurkę na klucz (Hole in the Ground). Wejdź do budynku akademii.

Spróbuj otworzyć drzwi (Door) po lewej stronie ekranu, ale te są zamknięte - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Spróbuj otworzyć drzwi (Door) po lewej stronie ekranu, ale te są zamknięte. Wejdź w takim razie przez drzwi po drugiej stronie korytarza, do biblioteki.

Porozmawiaj z Jacomo do momentu, aż wyczerpiesz wszystkie opcje dialogowe, a trzy, które pozostaną, będą się powtarzać - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Porozmawiaj z Jacomo do momentu, aż wyczerpiesz wszystkie opcje dialogowe, a trzy, które pozostaną, będą się powtarzać. Weź ze stołu dzban z winem (Decanter) i lupę (Magic Glass). Przeczytaj też napisy na trzech tabliczkach (Tablet) przytwierdzonych do ściany. Wróć na chwilę do pracowni Gwinnlinga w domu na piętrze i przez lupę przyjrzyj się napisom na rysunku harfy (Painting). Geron dowie się o miejscu nazywanym Raven's Peak. Wracaj do akademii.

Idź do biblioteki i powiedz Jacomo o odkryciu (Ravens Peak) - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Idź do biblioteki i powiedz Jacomo o odkryciu (Raven's Peak). Zacznij przeglądać książki na półkach (Bookshelves). Przeczytaj dokładnie fragmenty wszystkich książek, a szczególnie te dotyczące położenia (Reaven's Peak) w dziale (Geographia) i transmigracji (Transmigration) w dziale (Ars Magica). Wyjdź z biblioteki.

W korytarzu rozwieszona jest kotara (Doublet of the Guard) - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

W korytarzu rozwieszona jest kotara (Doublet of the Guard). Ściągnij ją i wyjdź przez okno. Widłami (Bloody pitchfork) wyłam deski w zabarykadowanym oknie obok (Boarded Up Window) i wejdź przez nie do środka. Na podłodze siedzi mistrz Onkward (Magician), który stale powtarza jedno zdanie: (Eius causa discimus), a poza tym nie daje się z nim nawiązać żadnego kontaktu. Podnieś z podłogi kapelusz (Magician's Hut) i wróć na korytarz.

Przypatrz się uważnie trzem tabliczkom (Tablet) wiszącym na ścianie w korytarzu - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Przypatrz się uważnie trzem tabliczkom (Tablet) wiszącym na ścianie w korytarzu. Na trzeciej z nich patrząc od lewej strony wyryta jest inskrypcja, którą powtarzał mistrz Onkward. Geron opuka ją i stwierdzi, że za tabliczką coś jest. Użyj noża (Knife) na fragmencie trzeciej tabliczki (Eius-Tablet) i z wnęki zabierz klucz (Key). Wyjdź na dziedziniec akademii.

Przyjrzyj się zabranej z korytarza tabliczce (Eius-Tablet) - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Przyjrzyj się zabranej z korytarza tabliczce (Eius-Tablet). Widnieją na niej liczby 5 12 1 3. Przypatrz się teraz narysowanemu na ziemi kręgowi dwunastu bogów (Circle of the Gods). Włóż znaleziony klucz (Key) w dziurkę pośrodku (Hole in the Ground). Teraz będziesz mógł przeczytać imiona wszystkich dwunastu bogów. Pierwszym i najwyższym z bóstw jest Praios. Naciśnij najpierw tabliczkę z imieniem Boron, potem Rahja, Praios i na końcu Efferd. Otworzy się tajne przejście. Wejdź w nie.

W jaskini znajduje się pierścień (Artefact in Magic Cage) chroniony przez magiczną barierę - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

W jaskini znajduje się pierścień (Artefact in Magic Cage) chroniony przez magiczną barierę. Sięgnij po niego. To nic nie da. Przyjrzyj się żyrandolowi (Chandelier) ponad artefaktem. Włóż w niego kapelusz (Magician's Hut). W kapelusz wstaw dzban z winem (Decanter). Użyj zaklęcia zniszczenia na glinianym dzbanie (Clay Jug) i wrzuć jego skorupki (Clay Shards) do klatki z artefaktem. Użyj zaklęcia naprawy na potłuczonym dzbanku (Clay Shards in Magic Cage) i odetnij nożem (Knife) czubek kapelusza (Magician's Hut with Wine). Zabierz z podłogi pierścień (The Seer's Artefact) i wróć do biblioteki.

W rozmowie z Jacomo wybierz opcje (The Seers artefact), (Artefact as bait), (Change magic word), (Corvus), (Own suggestion), (Satinav), (Departure) - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

W rozmowie z Jacomo wybierz opcje (The Seer's artefact), (Artefact as bait), (Change magic word), (Corvus), (Own suggestion), (Satinav), (Departure).

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl