Bad Leads to Worse | The Dark Eye Chains of Satinav
Aktualizacja:

Wędrując w kierunku Czerwonego Jeziora Geron i Nuri napotkają na swojej drodze starą kobietę o imieniu Isida. Na zadane przez nią pytania odpowiedz zgodnie z prawdą (Tell the Truth) i (Fairy Scholar), wyczerp wszystkie tematy oferując na końcu pomoc w naprawieniu wozu (Offer help). Następnie porozmawiaj z Nuri, nie zapominając zapytać się o jej pomoc w naprawie wozu (Repair-Spell).
Przejdź teraz na druga stronę wozu i podnieś dwie resztki zniszczonego koła (Part of Cart Wheel). Trzecia część leży w szuwarach przy brzegu (Bank Slope). Przyjrzyj się szuwarom, a Geron zauważy, że coś tam leży. Podnieś trzeci fragment zniszczonego koła (Part of Cart Wheel) i otwórz inwentarz. Wybierz zaklęcie naprawiające i użyj go na kole (Broken Cart Wheel). Po krótkiej rozmowie wróć do wozu i załóż naprawione koło (Cart Wheel) na ośkę (Axel). Wróć do Isidy informując ją o zakończeniu naprawy, a otrzymasz klucz do wozu (Key). Otwórz kluczem drzwi (Trailer Door) i wejdź do środka.

Obóz zostanie zaatakowany przez dziwne postacie. Najpierw odsłoń zasłonę przy łóżku (Curtain). Z łóżka weź głowę lalki (Puppet's Head), a z szuflady pod łóżkiem dywanik (Rug). Otwórz postawiony na piecu kociołek (Brass Cauldron) i użyj głowy lalki na znajdującej się w kociołku magnezji (Magnesium). Całość (Puppet's Head with Magnesium) zawiń w dywanik. O ścianę po prawej stronie oparta jest drabina (Ladder). Weź ją i ustaw przy świetliku w dachu wozu (Skylight). Wejdź po drabinie.

Kiedy stwory zaatakują wóz wejdź ponownie po drabinie. Rzuć skonstruowanym wcześniej granatem (Plugged Puppet Head) w ognisko (Camp Fire). Jeden ze stworów podejdzie do ogniska. Teraz rzuć zaklęcie zniszczenia na leżącą w ognisku głowę lalki (Puppet's Head).
Wróć do wnętrza wozu i odsuń zasuwę (Latch) w drzwiach, za którymi nie czai się stwór. Wyjrzyj na zewnątrz. Odblokuj hamulec wozu (Brake) i weź bat (Horsewhip). Użyj bata na koniu (Draught Horse).
0
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
- Poradnik do gry - The Oak Leaf Challenge | The Dark Eye Chains of Satinav
- Crows! | The Dark Eye Chains of Satinav
- To catch a fairy | The Dark Eye Chains of Satinav
- Bad Leads to Worse | The Dark Eye Chains of Satinav
- Northward | The Dark Eye Chains of Satinav
- In the Camp of the Zholochai! | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav
- New Prospects, New Old Enemies | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Prism | The Dark Eye Chains of Satinav
- Fanglari Ho! | The Dark Eye Chains of Satinav
- Three Impossible Tasks | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Dream Chambers | The Dark Eye Chains of Satinav
- Back Home | The Dark Eye Chains of Satinav
- To the King! | The Dark Eye Chains of Satinav
- Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Harp | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.