Superbike 2001: Imola
Aktualizacja:

Liczba okrążeń: 20
Długość okrążenia: 4.930 km
Długość całkowita: 98.600 km
Kolejny włoski tor, tym razem jednak różniący się od popularnego Monza. W przeciwieństwie do niego tym razem będziesz musiał o wiele częściej wciskać hamulec. Nie chodzi tu już nawet o liczne zakręty. Prawdziwą zmorą są dwa z trzech obecnych na trasie węzłów.
Pierwszy z nich, Acquae Minerali (1) może śmiało konkurować z najbardziej problematycznymi. Początkowy skręt jest niesamowicie ostry, a na dokładkę momentalnie kierujesz się motocyklem ku górze, gdzie po kilku metrach czeka kolejny zakręt. Całość wymaga przynajmniej kilku prób aby wszystko przebiegało bez kłopotów. Kolejny - Variante Bassa, prowadzi na ostatnią prostą okrążenia. Nie byłoby w nim nic szczególnego gdyby nie fakt, iż... można pomylić drogę. Wraz ze skrętem w lewo, na wprost odchodzi poboczna nawierzchnia. Trzeba więc o tym stale pamiętać i jechać skoncentrowanym. Generalnie, Imola to bardzo ładna trasa, szkoda tylko, ze jest mało okazji aby ją podziwiać.
- Superbike 2001 - poradnik do gry
- Superbike 2001: Poradnik do gry
- Superbike 2001: Trasy
- Superbike 2001: Wstęp Trasy Superbike 2001
- Superbike 2001: Kyalami
- Superbike 2001: Phillip Island
- Superbike 2001: Sugo
- Superbike 2001: Donington
- Superbike 2001: Monza
- Superbike 2001: Hockenheim
- Superbike 2001: Misano
- Superbike 2001: Valencia
- Superbike 2001: Laguna Seca
- Superbike 2001: Brands Hatch
- Superbike 2001: Assen
- Superbike 2001: Oschersleben
- Superbike 2001: Imola
- Superbike 2001: Trasy
- Superbike 2001: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
