Superbike 2001: Geometria układu sterującego
Aktualizacja:
Geometria układu sterującego

W pierwszej zakładce masz okazję zmodyfikować system sterowania swojego motocyklu. Opcje Rake oraz Trail są ze sobą niejako zintegrowane, gdyż wynika z nich położenie koła względem kąta nachylenia głównego ośrodka kierowniczego. Ma to wpływ na zachowanie motocykla, który może wykonywać swoje ruchy nerwowo lub spokojnie. Wartości Rake i Trail ustawione na "minimum" pozwalają na szybsze sterowanie jednak okraszone to zostanie mniejszą stabilnością maszyny. "Maximum" działa w drugą stronę - dokładniejsze ale wolniejsze skręcanie, przy lepszej stabilności.
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
