SWTOR: A Map for the Future Sith Inquistor
Aktualizacja:
- Enter the Dashade's Chamber (Wejdź do komnaty Dashade'a)
- Speak to the Dashade (Porozmawiaj z Dashade)
Na razie nikt nie stanie ci na drodze. Udaj się do [12] i zainteresuj się Khem Valem, przedstawicielem rasy Dashade. Po krótkiej rozmowie zaczniecie walkę.
![Khem Val [+] nie jest groźnym przeciwnikiem - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1206/9585750.jpg)
- Defeat the Dashade (Pokonaj Dashade)
Khem Val [+] nie jest groźnym przeciwnikiem. Pełnia energii i mocne umiejętności to wszystko, czego ci potrzeba, aby z nim wygrać.

- Speak to the Dashade (Porozmawiaj z Dashade)
Po pokonaniu Khem Vala porozmawiaj z nim, a starożytna istota stanie się twoim towarzyszem. Dostaniesz także wpis do encyklopedii - Persons of Note: Khem Val (Inquistor) - warty 450 XP.
![Pobiegnijcie oboje do [13] - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1206/9585781.jpg)
- Find a Way Through the Debris Wall (Przedostań się przez zawaloną ścianę)
Pobiegnijcie oboje do [13]. Dzięki pomocy towarzysza ściana blokująca dostęp do kolejnej sali stanie się historią. Wejdź do środka i zacznij walkę z przeciwnikami. Twoim celem jest komnata z mapą przyszłości. Biegnij do [14].
![Na drodze do mapy stoi wielka bestia - Telentatek Mauler [*] - w [14] - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1206/9585796.jpg)
- Slay the Terentatek Mauler (Zabij Telentatek Maulera)
Na drodze do mapy stoi wielka bestia - Telentatek Mauler [*] - w [14]. Ponieważ zabicie potwora to także cel bonusowej misji, najlepiej zregenerować siły, a potem zaatakować bestię. Z pomocą Khem Vala pokonasz ją bez trudu i otrzymasz 1625 XP.
![Pozostało zabrać starożytną mapę (Ancient Map) z ołtarza w [15] - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1206/9585812.jpg)
- Retrieve the Ancient Map (Odzyskaj starożytną mapę)
Pozostało zabrać starożytną mapę (Ancient Map) z ołtarza w [15].

Jeśli chcesz, możesz zapolować na jeszcze jednego potwora. W tym celu udaj się do [16]. Stań przy krawędzi i wybierz takie miejsce do zeskoczenia, aby się nie zabić - wybierz jedną z pionowych, przyczepionych do ściany belek tuż pod tobą.
![Ogromny Klorslug Glutton [*] siedzi w swoim gnieździe w [17] - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1206/9585843.jpg)
Ogromny K'lor'slug Glutton [*] siedzi w swoim gnieździe w [17]. Z pomocą Khem Vala pokonasz go, lecz będzie to długa i mozolna walka. Prócz bossa nie ma w tym miejscu już nic ciekawego.
![Jeśli chcesz się wydostać stąd na piechotę, to udaj się do schodów w [18] - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1206/9585859.jpg)
Jeśli chcesz się wydostać stąd na piechotę, to udaj się do schodów w [18]. Wejdź po nich, a znajdziesz się na pierwszym poziomie tego miejsca w [19].

- Return to Overseer Harkun (Powróć do Overseera Harkuna)
Jeśli nie masz już nic do zrobienia w grobowcu, najlepiej użyj umiejętności Quick Travel i przenieś się do Quick Travel Point (Sith Academy). Wejdź do Akademii Sithów przez wrota w [3], a potem biegnij prosto do Overseera Harkuna w [1]. Po pojawieniu się Lord Zash będziesz musiał odpowiedzieć Overseer Harkunowi. Możesz zdobyć punkty do ciemnej lub jasnej strony mocy - spójrz do tabeli pod obrazkiem.

A | Odpowiedź | Punkty / nagrody |
1 | Deal with it. | +50 do ciemnej strony mocy |
2 | Your were a good teacher. | +50 do jasnej strony mocy |
3 | Talk all you want. | +50 do ciemnej strony mocy |
- Speak to Lord Zash (Porozmawiaj z Lord Zash)
Zostałeś oficjalnie wybrany przez Lord Zash, dlatego biegnij do schodów w [20] (spójrz na pierwszą mapę) i wejdź na górę. Następnie skieruj się do komnaty Lord Zash w [21] i porozmawiaj ze swoją nową mistrzynią. Pozostanie ci opuścić planetę. Biegnij do wyjścia, aby porozmawiać z Ortosinem, który zastąpi ci drogę.

Nagrody:
- 4545 XP;
- 264 kredytów;
- Khem Val Customization 1 / Khem Val Customization 2 / Khem Val Customization 3 (do wyboru), Resolve Mod 1*, Lightsaber*.
- Wpis do encyklopedii i tytuł - Achievements - Titles: Apprentice - 450 XP;
- Wpis do encyklopedii - Lore: Sith Weapons - 495 XP
0
- Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
- Star Wars: The Old Republic: Korriban
- SWTOR: Sith Inquistor
- SWTOR: Legenda Sith Inquistor
- SWTOR: Na skróty Sith Inquistor
- SWTOR: Of Mind and Matter Sith Inquistor
- SWTOR: A Fighting Chance Sith Inquistor
- SWTOR: The Plight of Acolyte Sith Inquistor
- SWTOR: A Little Knowledge Sith Inquistor
- SWTOR: The Secret of Tulak Hord Sith Inquistor
- SWTOR: Martial Law Sith Inquistor
- SWTOR: A Map for the Future Sith Inquistor
- SWTOR: A Map for the Future Sith Inquistor
- SWTOR: Go to Dromund Kass Sith Inquistor
- SWTOR: Welcome Dashade Sith Inquistor
- SWTOR: Sith Inquistor
- Star Wars: The Old Republic: Korriban
Komentarze czytelników
Reseken Junior
Błąd literowy w poradniku: na stronie "porady - Walka", są wypisane klasy postaci a w ciemnej stronie jako pierwszy jest "Bonuty Hunter". Powinno być raczej "Bounty Hunter".
robak29 Legionista
Hutta - Bounty Hunter i Imperial Agent - Nie mogę pobrać tego poradnika ....
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
