Cato Neimoidia - Wschodni Łuk | Opis przejścia
Aktualizacja:
Cato Neimoidia - Wschodni Łuk
Główny cel: Znajdź drogę na arenę i uratuj generała Kotę
Aktualny cel: Ścigaj barona!
![]() | ![]() |
Zabij wszystkich przeciwników znajdujących się na platformie lądowniczej. Kiedy to zrobisz, na drugiej platformie pojawi się maszyna AT-MP, która zacznie wystrzeliwać rakiety. Twoim zadaniem jest ich odbijanie, co wcale nie jest trudne. Musisz tylko wciskać klawisz bloku dokładnie w momencie, kiedy nadlatująca rakieta zaczyna robić ostatnią pętlę przed postacią.
![]() | ![]() |
Po zniszczeniu AT-MP przebiegnij na drugi pomost, gdzie natkniesz się na akolitów Sithów. To wymagający przeciwnik, głównie z racji tego, że jest on w stanie neutralizować Moc. Dlatego też staraj się unikać wytwarzanych przez nich kuli energii i atakować wyłącznie mieczem świetlnym.
Aktualny cel: Udaj się pociągiem do Zachodniego Łuku
![]() | ![]() |
Po wyjściu z windy znajdziesz się niedaleko peronu pociągu. Zniszcz maszynę kroczącą. Kiedy jednak dobiegniesz do peronu, pociąg odjedzie.
Aktualny cel: Przebij się do Wschodniego Łuku i znajdź drugi pociąg
![]() | ![]() |
Tuż po odjeździe pociągu za Twoimi plecami pojawią się trzy okrągłe platformy. Chwyć dwie z nich Mocą (licząc od prawej strony) i wyciągnij w górę. Następnie wskocz na tę trzecią, najniższą i z niej przeskocz na te, które przed chwilą wyciągnąłeś.
![]() | ![]() |
Pora na naukę rzutu mieczem świetlnym. Podejdź do platformy ze szturmowcami i zastosuj się do podanych na ekranie instrukcji. Rzut mieczem to jedna bardziej przydatnych umiejętności na tym i kolejnych poziomach, dlatego też warto ją maksymalnie rozwinąć. Dzięki temu będzie można jednocześnie zabijać nawet 5-6 przeciwników na raz. Po tym jak platforma opadnie, zeskocz na nią, a potem zniszcz następną, co pozwoli Ci przedostać się do korytarza.
![]() | ![]() |
Jednym z najbardziej wkurzających przeciwników są zwiadowcy wyposażeni w snajperki. Dlatego też zawsze eliminuj ich w pierwszej kolejności, korzystając ze zrywów i rzutów mieczem świetlnym. Nieco dalej rozpraw się z akolitami i zniszcz pole siłowe.
![]() | ![]() |
Kawałek dalej staniesz pod kolejną platformą, którą zniszcz szutem miecza świetlnego. Później wskocz na nią, a z niej na poziom wyżej.
![]() | ![]() |
Kiedy dojdziesz do miejsca ostrzeliwanego przez dwa AT-MP, najlepiej stań przy wyjściu, dzięki czemu będziesz miał osłonę przed jednym z nich. Przechwytując lecące rakiety zniszcz jednego, po czym zajmij się drugim.
![]() | ![]() |
Podczas przebiegania przez długi most pojawi się kanonierka Nemezis. Podobnie jak wcześniej transportowcowi, umkniesz jej wykorzystując zrywy i omijając wszelkie przeszkody nie zwracając na nie uwagi.
Aktualny cel: Utoruj sobie drogę przez kasyno by złapać drugi pociąg
![]() | ![]() |
Po udanej ucieczce kanonierce trafisz do kasyna. Zabij wszystkich przeciwników.
![]() | ![]() |
Drogę dalej blokuje jednak pole siłowe. Po lewej stronie są jednak drzwi, które rozerwij Mocą Pchnięcia i obiegnij pole siłowe dookoła.
![]() | ![]() |
Aby przejść dalej musisz zniszczyć generator windy. Podejdź do niej i rzuć mieczem, a następnie wskocz do szybu.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się w zadymionym pomieszczeniu. Po pokonaniu AT-MP dojdziesz do miejsca, z którego wyjdzie droid i jego obstawa, po czym przejście zostanie zamrożone. Pokonaj wszystkich...
![]() | ![]() |
... i Mocą Pchnięcia przebij się przez zamrożone przejście. Kiedy wyjdziesz z kasyna ponownie będziesz musiał używać zrywu uciekając kanonierce.
![]() | ![]() |
Kiedy znajdziesz się na pociągu, musisz go ochraniać. Nadlatujące myśliwce TIE potraktuj Mocą Błyskawic. Kiedy zaś pojawi się kanonierka, przygotuj się na odbijanie wystrzeliwanych przez nią rakiet. Blo stosuj w momencie, kiedy nadlatująca rakieta zacznie gwałtownie zniżać lot.
0
- Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry
- Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Kamino - Ucieczka | Opis przejścia | Star Wars The Force Unleashed II
- Cato Neimoidia - Wschodni Łuk | Opis przejścia
- Cato Neimoidia - Zachodni Łuk | Opis przejścia
- Cato Neimoidia - Arena Tarko-se | Opis przejścia
- Dagobah | Opis przejścia | Star Wars The Force Unleashed II
- Zbawienie - Na pokładzie Zbawienia (1) | Opis przejścia
- Zbawienie - Na pokładzie Zbawienia (2) | Opis przejścia
- Zbawienie - Bitwa o Zbawienie | Opis przejścia
- Kamino - Powrót | Opis przejścia | Star Wars The Force Unleashed II
- Kamino - Konfrontacja | Opis przejścia | Star Wars The Force Unleashed II
- Opis przejścia
- Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
xittam Generał
ZwP ->
tłumaczenie jest zbędne: przeczytaj raz jeszcze to co napisałem wyżej, lecz tym razem ZE ZROZUMIENIEM. 90% holocronów można odnależć bez problemu (bazuję na statystyce, którą ukazuje na końcu gry).
PUZDER Pretorianin
Mógłby mi ktoś pomóc w misji zbawienie - bitwa o zbawienie, nie mogę wyciągnać generatora z działa próbowałem już z każdego miejsca ktoś wie o co chodzi?
Srebrzysty Junior
Gra fajna ale kończy dla mnie sie na pociągu i kanonierce , co jest ? Nie da się tego przejść.
Podsumowując jestem słabym graczem i opis też bardzo słaby jak dla mnie a po to jest ,żeby pomagać . Gra bardzo krótka :).
shepard312 Legionista

w opisie walki z gorogiem jest napisane "gorogirm" gdzie powinno być "gorogiem". pozdro
szponder9 Junior
Mam mały problem gdy jestem na tym statku po walce z tym wielkim roborobalem. Jest platforma na którą chyba powinienem wskoczyć ale jest za daleko ściągnąć jej nie mogę chwytem mocy ani podciąć i nie wiem jak się przedostać dalej??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.