Star Wars The Force Unleashed 2: Kamino - Ucieczka
Aktualizacja:
Kamino - Ucieczka
Główny cel: Ucieknij z ośrodka klonowania Timira
Aktualny cel: Zniszcz droidy treningowe Sithów
![]() | ![]() |
Atakuj nadbiegające droidy zgodnie ze wskazówkami na ekranie. Kiedy będziesz atakować hologram Juno, Starkillerowi zaczną przypominać się różne rzeczy z przeszłości.
Aktualny cel: Udaj się do granic miasta
![]() | ![]() |
Po wyskoczeniu przez iluminator Twoim zadaniem jest unikanie kontaktu z przeszkodami, bądź użycie którejś z Mocy w celu ich niszczenia. Staraj się przelatywać przez dziury pomiędzy pomostami, aby uniknąć straty energii.
![]() | ![]() |
Po zeskoczeniu na dół napotkasz pierwszych przeciwników. Zwykli szturmowcu są bardzo łatwi do pokonania, nie trzeba przeciwko nim stosować w tej fazie gry żadnych sztuczek. Nieco więcej zaangażowania wymagać będą żołnierze prewencji wyposażeni w lance energetyczne, którym niemal za każdym razem uda się zablokować Twoje ciosy mieczem. Dlatego też najlepiej najpierw potraktować ich Mocą Błyskawicy, a dopiero następnie szybko zadać im kilka ciosów. Ewentualnie można skorzystać z Mocy Pchnięcia by zrzucić ich w przepaść lub któregoś z finiszerów.
![]() | ![]() |
Po pierwszej walce drogę zagrodzą Ci zamknięte wrota. Użyj Mocy Pchnięcia, aby je rozerwać. W dalszej części, aby móc przejść dalej złap Mocą platformę i wysuń ją.
![]() | ![]() |
Rozpadliny pokonuj najlepiej podwójnym skokiem ze zrywem. Kiedy znajdziesz się w pierwszym korytarzu, drogę zagrodzą Ci pulsujące słupy ognia. Poczekaj aż pierwszy z nich zgaśnie i użyj zrywu, aby przejść dalej. Z kolejnymi postępuj w analogiczny sposób.
![]() | ![]() |
Nieco dalej napotkasz szybko obracające się turbiny. Chwyć je mocą, a zatrzymają się, a Ty będziesz mógł przejść dalej.
![]() | ![]() |
Po przejściu za turbiny wskocz w szyb techniczny. Kiedy znajdziesz się w pomieszczeniu zamkniętym polem siłowym, chwyć Mocą znajdujące się tuż za polem skrzynie i ciśnij nimi w znajdujące się po bokach korytarza panele sterujące.
![]() | ![]() |
Po raz pierwszy będziesz mógł wypróbować sztuczki Jedi wpływającej na umysł. W trakcie gry nie jest ona raczej przydatna, więc nie warto zawracać sobie głowy rozwijaniem tej umiejętności.
![]() | ![]() |
Na dziedzińcu Twoim zadaniem jest pokonanie w każdym ograniczonym barierą siłową sektorze wszystkich przeciwników. Dzięki temu bariera zniknie, a Ty będziesz mógł przejść do kolejnego sektora. Pod koniec tego maratonu po raz pierwszy staniesz w szranki z droidem miotającym karbonitem. Przede wszystkim musisz go pozbawić tarczy, co uczyń zgodnie z pojawiającymi się na ekranie wskazówkami. Bądź szybki i wykorzystuj zryw, by nie dać się zamrozić. Najskuteczniejszą i w miarę bezpieczną metodą na tym etapie jest używanie przeciwko droidowi Mocy Błyskawic.
![]() | ![]() |
Rozpraw się z kolejnym polem siłowym blokującym przejście, a ponownie znajdziesz się na zewnątrz kompleksu. Pokonaj nadbiegających przeciwników i na końcu unieś Mocą platformę. Wskocz na nią, aby móc iść dalej.
![]() | ![]() |
Przeciwko skoczkom, czyli szturmowcom wyposażonym w plecaki odrzutowe tak naprawdę jedyną skuteczną bronią jest Moc Błyskawic.
![]() | ![]() |
Pod koniec poziomu ponownie spotkasz miotającego karbonitem droida. Najpierw szybko pozbądź się jego obstawy, a później wykończ go tak samo, jak tego wcześniejszego.
![]() | ![]() |
Kiedy znajdziesz się w korytarzu ostrzeliwanym przez transportowiec, jedynym sposobem na uniknięcie śmierci jest bardzo szybkie wykonywanie zrywów. Nie zwracaj w ogóle uwagi na strzelających przeciwników. Po ponownym wyjściu na zewnątrz będziesz musiał przedostać się do myśliwca TIE pilnowanego przez dwie maszyny kroczące AT-ST.
![]() | ![]() |
W tym celu dobiegnij do końca platformy i poczekaj, aż zaczną nadlatywać myśliwce. Złap po kolei trzy z nich Mocą i ciśnij w znajdującą się na wprost wieżę, która po chwili zawali się. Wskocz na leżący fragment i szybko przebiegnij na drugą stronę, w przeciwnym razie spadniesz. W tym miejscu po raz pierwszy będziesz mógł użyć trybu Furii, ale tak naprawdę raczej nie sprawdza się on w walce z maszynami. Dlatego też poczekaj, aż walkery zaczną strzelać w Twoim kierunku rakietami, które przechwytuj najlepiej jeszcze w locie i ciskaj z powrotem w maszyny.
- Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry
- Star Wars The Force Unleashed 2: Poradnik do gry
- Star Wars The Force Unleashed 2: Opis przejścia
- Star Wars The Force Unleashed 2: Kamino - Ucieczka
- Star Wars The Force Unleashed 2: Cato Neimoidia - Wschodni Łuk
- Star Wars The Force Unleashed 2: Cato Neimoidia - Zachodni Łuk
- Star Wars The Force Unleashed 2: Cato Neimoidia - Arena Tarko-se
- Star Wars The Force Unleashed 2: Dagobah
- Star Wars The Force Unleashed 2: Zbawienie - Na pokładzie Zbawienia (1)
- Star Wars The Force Unleashed 2: Zbawienie - Na pokładzie Zbawienia (2)
- Star Wars The Force Unleashed 2: Zbawienie - Bitwa o Zbawienie
- Star Wars The Force Unleashed 2: Kamino - Powrót
- Star Wars The Force Unleashed 2: Kamino - Konfrontacja
- Star Wars The Force Unleashed 2: Opis przejścia
- Star Wars The Force Unleashed 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Maverick Konsul
Zupelnie jak pierwsza czesc, tylko ze tam byly cztery poziomy a przerywnikiem byla wizyta na statku medycznym.
Pograj najpierw w obie czesci i przypomnij sobie konstrukcje pierwszej czesci a potem wypisuj glupoty.
Pomimo wszelkich krytycznych glosow recenzentow, ktorzy juz nie pamietaja jak wygladala pierwsza czesc, gra ma dosc podobna budowe. Niestety jest latwiejsza (bo Starkiller jest juz wypasiony na poczatku) i do tego mniej spektakularna (bo to lacznik fabularny, a nie nowa zaskakujaca historia).
Klono1 Konsul
1.Gra nie ma 3 poziomów... -.-
2.Gra została zjechana na gry-online (5,5). Według mnie gra spokojnie zasługuje na 7.5
xittam Generał
znowu poradniki piszą do gier prostych jak konstrukcja futerału do cepa. Brawo Panowie, dzięki takim zabiegom tzw. 'dzisiejsza młodzież' wali byki gramatyczno-ortograficzne na każdym kroku, bo po co myśleć skoro ktoś zrobi to za nich. Napiszcie jeszcze poradnik do CoD: BO - strasznie trudna gra :( :( :(
ZwP Pretorianin
Dobra robota Panowie, przyda się! ; )
xittam - nie rozumiem jaki związek ma dzisiejsza młodzież z bykami gramatyczno-ortograficznymi, z tym poradnikiem, który np. dokładnie pokazuje gdzie są poukrywane holocrony?
Wytłumacz mi to, bo naprawdę Cię nie rozumiem.
xittam Generał
ZwP ->
tłumaczenie jest zbędne: przeczytaj raz jeszcze to co napisałem wyżej, lecz tym razem ZE ZROZUMIENIEM. 90% holocronów można odnależć bez problemu (bazuję na statystyce, którą ukazuje na końcu gry).
zanonimizowany295335 Pretorianin
Mógłby mi ktoś pomóc w misji zbawienie - bitwa o zbawienie, nie mogę wyciągnać generatora z działa próbowałem już z każdego miejsca ktoś wie o co chodzi?
Srebrzysty Junior
Gra fajna ale kończy dla mnie sie na pociągu i kanonierce , co jest ? Nie da się tego przejść.
Podsumowując jestem słabym graczem i opis też bardzo słaby jak dla mnie a po to jest ,żeby pomagać . Gra bardzo krótka :).
shepard312 Legionista
w opisie walki z gorogiem jest napisane "gorogirm" gdzie powinno być "gorogiem". pozdro
szponder9 Junior
Mam mały problem gdy jestem na tym statku po walce z tym wielkim roborobalem. Jest platforma na którą chyba powinienem wskoczyć ale jest za daleko ściągnąć jej nie mogę chwytem mocy ani podciąć i nie wiem jak się przedostać dalej??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




























