Poradnik do gry - Moce | Star Wars The Force Unleashed II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Miecz

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Standardowe możliwości walki mieczem świetlnym

Koszt - 20 000

Zwiększone obrażenia, dodaje nowe combo

Koszt - 45 000

Zwiększone obrażenia, dodaje nowy typ ataku

Pchnięcie

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Odpycha przeciwników. Można ładować przytrzymując dłużej przycisk

Koszt - 16 500

Zwiększone obrażenia, siła i obszar działania. Dodaje nowy atak

Koszt - 45 000

Zwiększeniu ulegają obrażenia, moc oraz pole rażenia

Błyskawica

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Razi przeciwników piorunami

Koszt - 20 000

Czasowo obezwładnia przeciwników. Jednocześnie może porazić do trzech wrogów

Koszt - 52 000

Wydłuża czas obezwładnienia. Jednocześnie może porazić do pięciu wrogów

Chwyt

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Umożliwia pochwycenie przedmiotu lub przeciwnika i rzut nim

Koszt - 22 500

Można podnieść jednocześnie dwa obiekty lub dwóch przeciwników

Koszt - 52 000

Można podnieść jednocześnie trzy obiekty lub trzech przeciwników

Opanowanie umysłu

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Pozwala wpłynąć na umysł wroga, który zaczyna walczyć po stronie gracza lub popełnia samobójstwo

Koszt - 20 500

Działa na dwóch przeciwników na raz

Koszt - 50 000

Działa na trzech przeciwników na raz

Rzut mieczem

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Pozwala na rzut oboma mieczami. Można ładować zwiększając efektywność

Koszt - 25 000

Zwiększone obrażenia. Miecze atakują większą liczbę wrogów

Koszt - 50 000

Zwiększone obrażenia. Miecze atakują większą liczbę wrogów

Odepchnięcie

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Odpycha i zadaje obrażenia otaczającym postać wrogom. Można ładować zwiększając efektywność

Koszt - 25 000

Zwiększone obrażenia

Koszt - 50 000

Znacząco zwiększone moc i obrażenia. Słabsi przeciwnicy zostają zdezintegrowani

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2010-11-22
06:43

xittam Generał

ZwP ->
tłumaczenie jest zbędne: przeczytaj raz jeszcze to co napisałem wyżej, lecz tym razem ZE ZROZUMIENIEM. 90% holocronów można odnależć bez problemu (bazuję na statystyce, którą ukazuje na końcu gry).

Komentarz: xittam
2010-11-22
23:36

PUZDER Pretorianin

Mógłby mi ktoś pomóc w misji zbawienie - bitwa o zbawienie, nie mogę wyciągnać generatora z działa próbowałem już z każdego miejsca ktoś wie o co chodzi?

Komentarz: PUZDER
2011-03-04
22:14

Srebrzysty Junior

Gra fajna ale kończy dla mnie sie na pociągu i kanonierce , co jest ? Nie da się tego przejść.
Podsumowując jestem słabym graczem i opis też bardzo słaby jak dla mnie a po to jest ,żeby pomagać . Gra bardzo krótka :).

Komentarz: Srebrzysty
2013-12-15
15:57

shepard312 Legionista

shepard312

w opisie walki z gorogiem jest napisane "gorogirm" gdzie powinno być "gorogiem". pozdro

Komentarz: shepard312
2016-12-31
10:00

szponder9 Junior

Mam mały problem gdy jestem na tym statku po walce z tym wielkim roborobalem. Jest platforma na którą chyba powinienem wskoczyć ale jest za daleko ściągnąć jej nie mogę chwytem mocy ani podciąć i nie wiem jak się przedostać dalej??

Komentarz: szponder9

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl