Simon the Sorcerer 5: Magiczne Królestwo (2)
Aktualizacja:
Uwolnij Doktora Waldena
![]() | ![]() |
Wędruj teraz w lewo, tam gdzie przy zamkniętej bramie trzyma straż Franz. Zagadnij go w sprawie klucza do piwnic ratusza. Jednak strażnik za nic nie chce pożyczyć klucza, który odda tylko swemu zmiennikowi. Musisz przekonać go o beznadziejności sytuacji w związku z inwazją Obcych. Spróbuj zatem sfilmować teren za bramą przez otwór strzelniczy (na prawo od bramy), niestety, jest on za wysoko, a podest jest uszkodzony.
Biegnij pod ratusz i poproś o pomoc Złotowłosą. Kiedy dziewczyna, wspiąwszy się na Bagiennego, nakręci film, pokaż go Franzowi, a ten powoła Simona do straży miasta i przekaże mu tak pożądany przez naszego czarodzieja uniwersalny klucz .
Maszeruj więc pod ratusz i przez okienko piwnicy wręcz klucz Doktorowi. Po chwili dziwaczny mężczyzna opuści budynek, pogawędź z nim więc na wszystkie tematy.
Przepędź Obcych
![]() | ![]() |
Skieruj się w stronę miejskiego muru (przejście na lewo od gotującego Bagiennego), gdzie ukryty jest pojazd, o którym wspominał Doktor Walden. Niestety na przeszkodzie stoją dwaj Obcy. Simon musi ich stamtąd przepłoszyć. Przyda się do tego jego sylwestrowa fajerwerkowa rakieta, trzeba tylko naprawić uszkodzoną przez przybyszów wyrzutnię.
![]() | ![]() |
Zagadnij Waldena raz jeszcze, w efekcie czego otrzymasz garść śrubek . Jeśli posiadasz zabrane spod ruin Magicznego Sklepu deski i śrubokręt, masz wszystko, czego potrzebujesz. Użyj więc na rakiecie kolejno desek i śrubek (śrubokręt wystarczy po prostu mieć), po czym odpal ją zapałką.
Ucieczka
![]() | ![]() |
Poinformuj Waldena, że droga do szopy, w której ukryty jest jego pojazd, jest wolna. Teraz Simon musi wymyślić jakiś sposób na pokonanie muru tuż przy szopie, który to mur jest i mocny, i dość wysoki. Weź parę azbestowych rękawic wiszących na wewnętrznej stronie wrót szopy. Wróć na rynek i w przejściu po lewej, tuż przy stojącej na rogu pizzerii, zlokalizuj na bruku butelkę sosu chili . Oczywiście nie możesz tak żrącej substancji wziąć gołymi rękoma, posłuż się więc azbestowymi rękawicami.
![]() | ![]() |
Wracaj pod mur przy szopie. Potraktuj go zabezpieczoną rękawicami butelką sosu. Kiedy przejście stanie otworem, pojawią się dwaj tajni kreci agenci i Simon zostanie uprowadzony.
0
- Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
- Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
- Simon the Sorcerer 5: Opis przejścia
- Simon the Sorcerer 5: Magiczne Królestwo (1)
- Simon the Sorcerer 5: Magiczne Królestwo (2)
- Simon the Sorcerer 5: Wyspa (1)
- Simon the Sorcerer 5: Wyspa (2)
- Simon the Sorcerer 5: Miasto kretów
- Simon the Sorcerer 5: Wyspa
- Simon the Sorcerer 5: Kosmos (1)
- Simon the Sorcerer 5: Kosmos (2)
- Simon the Sorcerer 5: Gwiazda Śmierci
- Simon the Sorcerer 5: Opis przejścia
- Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










