Simon the Sorcerer 5: Magiczne Królestwo (1)
Aktualizacja:
Magiczne Królestwo
Obcy atakują Magiczny Sklep!
![]() | ![]() |
Zaskoczony niespodziewaną wizytą Simon musi znaleźć jakiś sposób, by wydostać się ze sklepu. Podejdź do wiszącej na ścianie (na lewo od drzwi) półki z reklamacjami i weź leżący na niej z prawej strony woreczek z magicznym pyłem uspokojenia . Przejdź do stołu (na wprost drzwi), z którego zabierz magiczny przecinak .
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Następnie skieruj się do kasy (na prawo od drzwi) i podkradnij z niej monetę . Weź też stojące pod oknem wiadro . Podejdź do różowego automatu z niespodziankami (po prawej), wrzuć do niego monetę, po czym odbierz torebkę z niespodzianką . Kliknij ją w ekwipunku (w dole ekranu) LPM, by ją rozpakować. Okaże się, że Simon stał się szczęśliwym posiadaczem zapałki , magicznej modeliny i naboju z magicznym ładunkiem .
![]() | ![]() |
W inwentarzu napełnij wiadro magicznym pyłem uspokojenia, a następnie postaw je na drzwiach. Magiczny przecinak załaduj nabojem z magicznym ładunkiem. Schowaj się za ladą i magicznym przecinakiem przetnij łańcuch drzwi, by wpuścić Obcych.
Plan B
![]() | ![]() |
Ponieważ magiczny pył jakoś nie podziałał, Simon musi opracować nowy plan. Sięgnij na półkę w rogu (za chłopakiem). Leży tam wysuwany palec wskazujący . Zabierz go i potraktuj nim klatkę królika (na półce z reklamacjami, na lewo od drzwi). Kiedy zwierzę zaatakuje Obcych, Simon da drapaka ze sklepu. Na zewnątrz spotka Alix, która wpadnie w poważne tarapaty...
Zasięgnij informacji
![]() | ![]() |
Maszeruj na rynek (w prawo), gdzie zbadaj piwniczny lufcik, tuż przy ziemi, na lewo od wejścia do ratusza. Porozmawiaj z zamkniętym tam Doktorem Waldenem. Mężczyzna zna sposób na ucieczkę z miasta (za to zgubił klucz do piwnicy), zatem Simon zobowiązuje się uwolnić go. Następnie przejdź w prawo i pogawędź ze stojącą z tej strony drzwi do ratusza Złotowłosą (jeśli rozmawiałeś z nią wcześniej, po konwersacji z Waldenem zagadnij ją ponownie). Ponieważ w interesie złodziejki też jest dostać się do ratusza, dowiesz się, że potrzebnym do tego kluczem kluczem dysponuje strażnik. Po skończonej wymianie zdań wędruj w stronę bramy miasta (w lewo).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po drodze zatrzymaj się przed tym, co pozostało z Magicznego Sklepu. Na resztkach desek u góry zauważ kamerę wideo, niestety, jest ona za wysoko, a upadek na chodnik z pewnością ją uszkodzi. Weź trochę leżących na lewo od drzwi desek oraz śrubokręt z murka przy wejściu do sąsiedniego domu (po lewej). Skieruj się w stronę rynku (w prawo) i z suszącego się zaraz w przejściu na sznurku prania skradnij poduszkę . Wracaj pod sklep i połóż ją na pozostałościach muru, pod deskami, na których leży kamera. Wysuwanym palcem strąć kamerę na poduszkę.
0
- Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
- Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
- Simon the Sorcerer 5: Opis przejścia
- Simon the Sorcerer 5: Magiczne Królestwo (1)
- Simon the Sorcerer 5: Magiczne Królestwo (2)
- Simon the Sorcerer 5: Wyspa (1)
- Simon the Sorcerer 5: Wyspa (2)
- Simon the Sorcerer 5: Miasto kretów
- Simon the Sorcerer 5: Wyspa
- Simon the Sorcerer 5: Kosmos (1)
- Simon the Sorcerer 5: Kosmos (2)
- Simon the Sorcerer 5: Gwiazda Śmierci
- Simon the Sorcerer 5: Opis przejścia
- Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















