Sherlock Holmes The Awakened: Lista wszystkich rozdziałów, opis przejścia

W naszym poradniku Sherlock Holmes The Awakened znajdziecie listę wszystkich rozdziałów w grze. Opisy przejścia poszczególnych lokacji pozwolą Wam odnaleźć każdy dowód i ukończyć wszystkie śledztwa.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika Sherlock Holmes The Awakened Remake poznacie listę wszystkich rozdziałów. Solucje podzieliliśmy według lokacji w grze oraz zagadek w Pałacu Pamięci (Mind Palace). Krok po kroku przeprowadzimy Was przez każde śledztwo i pomoże w znalezieniu wszystkich dowodów. Wyjaśniamy jak przeprowadzać obserwacje, ustalać profil postaci (character profile) i przeprowadzać konfrontację z podejrzanym.

Rozdział 1 Baker Street

  1. Baker Street numer 221B - 1 rozdział rozpoczyna się w mieszkaniu Holmesa. Z naszego opisu przejścia dowiecie się jak przeszukać stół w mieszkaniu oraz śmietnik (dustbin) przed domem. Wyjaśniamy jak rozwiązać zagadkę w Pałacu Pamięci (Mind Palace) Kto zniszczył egzemplarz the Strand (Who ruined The Strand)?.
  2. Księgarnia Barnesa - opis przejścia wyjaśniający jak znaleźć księgarnię i jak przeprowadzić obserwacje pana Barnesa i pani Flemming. Po przeprowadzeniu śledztwa w księgarni i przed kwiaciarnią, będziecie musieli przedstawić dowody w rozmowie z panią Flemming. Na końcu strony przeczytacie jak znaleźć rozwiązanie w Pałacu Pamięci (Mind Palace) na pytanie Dlaczego Barnes zachowuje się tak dziwnie (Why is Barnes acting so strangely)?.
  3. Posiadłość Stenwicka - na koniec 1 rozdziału będziecie musieli przeszukać szopę w posiadłości kapitana Stenwicka. Nasz opis przejścia wyjaśnia jak znaleźć wszystkie dowody w sprawie porwania Kimihia, jak odblokować wszystkie sceny w trybie wyobraźni i odtworzyć wersję wydarzeń w ogrodzie. Podpowiadamy jak zdobyć klucz do bramy w ogrodzie i jak znaleźć odpowiedzi na pytania w Pałacu Pamięci (Mind Palace): Jakie są znaki istotne cechy porywacza (What are the notable features of the abductor)? i Dokąd prowadzi ślad Kimihii (Where does Kimihia's trail lead)?.

Rozdział 2 Port Londyński

  1. Port Londyński - w 2 rozdziale będziecie musieli ustalić portret postaci barmanki w pubie Cursed Mermaid. Opis przejścia pomoże Wam odnaleźć Roya Solsby w nabrzeżu nr 3 (Pier Three) i dom cudzoziemki, w którym spotkacie małego Nepalczyka. Wyjaśniamy jakie dowody przedstawić i jak przeprowadzić konfrontację z barmanką i Royem Solsby. Na końcu dowiecie się jak dostać się do magazynu i jak rozwiązać zagadki w Pałacu Pamięci (Mind Palace): Kto porwał Kimihię (Who abducted Kimihia?) i Gdzie jest Kimihia (Where i s Kimihia)?.
  2. Wizje Sherlocka Holmesa - na tej stronie przeczytacie opis przejścia jak rozwiązać zagadki w wizji Holmesa w podziemiach magazynu i jak przejść przez wszystkie drzwi. Krok po kroku wyjaśniamy jak znaleźć kamienie potrzebne do wyjścia z otchłani.
  3. Podziemia magazynu - pod koniec 2 rozdziału przeszukacie podziemia magazynu, w którym odnajdziecie ołtarz z martwym mężczyzną. Opis przejścia tłumaczy jak znaleźć wszystkie wskazówki i jak odblokować sceny w trybie wyobraźni w podziemiach magazynu. Podpowiadamy jak odpowiedzieć na pytania w Pałacu Pamięci (Mind Palace): Kim jest martwy człowiek na ołtarzu (Who is the dead man on the altar)? i Dokąd wysłano porwanych (Where have the abducted been sent to)?.

Rozdział 3 Instytut Edelweiss

  1. Instytut Edelweiss - na tej stronie przeczytacie opis przejścia jak przeszukać Blok A (Block A) w instytucie Edelweiss i jak przejść obok strażnika, aby dostać się do Bloku B (Block B). Poznacie rozwiązanie zagadki w Pałacu Pamięci (Mind Palace): Jak po cichu pozbyć się strażnika w Bloku B (How to safely remove the Block B guard)?.
  2. Blok B - w dalszej części instytutu Edelweiss spotkacie dziewczynę o imieniu Gerda. Opis przejścia wyjaśnia jak przeszukać strefę zastrzeżoną (Restricted Area) i jak naprawić lalkę Gerdy, Heidi. Dowiecie się też jak odblokować wszystkie sceny w trybie wyobraźni i jak odnaleźć Wrota Piekieł (Hell's Door). Krok po kroku przeprowadzimy Was przez konfrontację z Heidi. W Pałacu Pamięci (Mind Palace) odpowiadamy na pytania: Jak zdobyć klucz do Wrót Piekieł (How to get the key to Hell's Door)? i Co zrobić aby Watson był w stanie pomóc (How to get to Watson for help)?.
  3. Watson - w tej części rozdziału 3 będziecie sterować postacią Watsona. Musicie zbadać pokój gościnny, administrację, kuchnię oraz gabinet dyrektorki Gygax w instytucie Edelweiss. Wyjaśniamy jak przeprowadzić obserwację na pacjencie Wolff. Rozwiązujemy zagadki z Pałacu Pamięci (Mind Palace): Dlaczego Gygax obchodzi los Wolffa (Why does Gygax care about Wolff)? i W jaki sposób można wywabić Gygax z gabinetu (How to lure Gygax out of her office)?. Solucja tłumaczy jak dostać się do gabinetu Gygax oraz jak przeszukać biurko i zdobyć klucz dla Holmesa.
  4. Wrota Piekieł - po otwarciu Wrót Piekieł (Hell's Door) przeszukacie ostatnie pomieszczenia w instytucie Eldelweiss. Z naszego poradnika dowiecie się jak wydostać się ze szpitala psychiatrycznego i poznacie odpowiedź na ostanie pytanie w Pałacu Pamięci (Mind Palace): Dokąd prowadzi materiał dowodowy (Where does the evidence lead next)?.

Rozdział 4 Nowy Orlean

  1. Nowy Orlean - w rozdziale 4 będziecie musieli dostać się do banku w Nowym Orleanie. W naszym poradniku wyjaśniamy jak znaleźć Franka Barnaby'ego i Champagne. Znajdziecie tu rozwiązanie zagadki z Pałacu Pamięci (Mind Palace).

Rozdział 5 Posiadłość Arnesona

  1. Ogród Posiadłości Arnesona - w tym opisie przejścia tłumaczymy jak wejść do stajni posiadłości Arnesona. Krok po kroku przeprowadzimy Was przez śledztwo w ogrodzie.
  2. Posiadłość Arnesona - stąd dowiecie się jak odblokować wszystkie sceny w trybie wyobraźni oraz jak otworzyć drzwi z symbolem konia i drzwi z symbolem dzwonka. Nasze wskazówki pomogą Wam otworzyć zamek w obrazie i znaleźć kod do sejfu oraz sygnet Arnesona.

Rozdział 6 Mokradła

  1. Mokradła - na tej stronie przeczytacie jak przepłynąć łodzią przez mokradła i jak przepłynąć obok aligatorów. Tłumaczymy jak odblokować sceny w trybie wyobraźni na wyspie i jak znaleźć klucz do jaskini.
  2. Jaskinia - po wejściu do jaskini będziecie musieli przejść przez kolejne wizje Sherlocka Holmesa. Opis przejścia pomoże Wam zbadać wszystkie dowody, rozwiązać zagadki w Pałacu Pamięci (Mind Palace) oraz opuścić jaskinię.

Rozdział 7 Londyn

  1. Londyn - po powrocie do Londynu w rozdziale 7 będziecie musieli odczytać wiadomość Ashmata. W tym celu udajcie się do księgarni Barnesa (Barnes' Bookshop). Nasz poradnik pomoże Wam w odnalezieniu ostatnich wskazówek oraz ukończeniu misji pobocznej od brata Sherlocka, Samotny obserwator (The Lone Watcher).

Rozdział 8 Półwysep Ardnamurchan

  1. Półwysep Ardnamurchan - tu przeczytacie jak wejść do latarni morskiej w ostatnim rozdziale gry. Wyjaśniamy jak rozwiązać zagadkę w podziemiach i jak przeszukać latarnię morską. Na końcu strony, krok po kroku tłumaczymy jak ustawiać wiązki i zniszczyć soczewki aby zatrzymać rytuał.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2023-07-23
17:08

Kiepski gracz Centurion

Dzięki za napis kup sobie abonament żeby zobaczyć co muszę zrobić

Komentarz: Kiepski gracz
2025-09-26
19:59

Wunderwaffe55 Junior

💩

Poradnik do trofeum ma bledy. Z 12 magazynem

Komentarz: Wunderwaffe55

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl