Sekiro Shadows Die Twice: Zakończenie 2 - Zerwanie nieśmiertelności (Immortal Severance)
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Sekiro: Shadows Die Twice znajduje się opis zakończenia Zerwanie nieśmiertelności. To jedno z czterech głównych zakończeń gry. Informujemy o sposobie odblokowania go oraz wszystkich wymaganych czynnościach i walkach, które są z nim powiązane.
- Lista czynności wymaganych do odblokowania zakończenia Zerwanie nieśmiertelności
- Dotarcie do miejsca pobytu finałowych bossów gry
- Finałowy boss 1: Genichiro, Way of Tomoe
- Finałowy boss 2: Isshin, the Sword Saint
- Wybranie zakończenia Zerwanie nieśmiertelności po dotarciu do Kuro
Lista czynności wymaganych do odblokowania zakończenia Zerwanie nieśmiertelności
Spotkanie z Wielkim Shinobim Sową

Przygotowania do odblokowania tego zakończenia musisz rozpocząć po tym jak awansujesz do ścisłego finału gry, tzn. po tym jak odnajdziesz wszystkie przedmioty dla Kuro. Po powrocie do Zamku w Ashinie odkryjesz, że został on zaatakowany. Musisz ponownie przebić się przez jego kolejne komnaty aż raz jeszcze dotrzesz na dach zamku gdzie wcześniej do pokonania był inny boss - Genichiro Ashina.
Tym razem główny bohater na dachu spotka swojego ojca, którym jest Wielki Shinobi Sowa. Musisz zagadać do tej postaci i następnie w trakcie rozmowy wybrać drugą opcję dialogową, a więc pozostanie lojalnym wobec Kuro (Stay loyal to Kuro).
Walka z bossem: Great Shinobi - Owl

Efektem podjętej decyzji będzie przystąpienie do pojedynku z Wielkim Shinobim Sową (Great Shinobi - Owl). Pełny opis tej potyczki znajdziesz w rozdziale Bossowie w naszym poradniku. Poniżej zamieszczamy jedynie kilka najważniejszych informacji na jej temat:
- Boss ma dwa czerwone markery, a więc musisz wykonać na nim dwa śmiertelne ciosy.
- Podczas walk skupiaj się na unikaniu ataków kataną w wykonaniu Sowy oraz na jego próbach zatrucia bohatera.
- Sowa co pewien czas wyrzuca shurikeny i wykonuje skok połączony z atakiem. Odskocz na bok i wykorzystaj doskonałą okazję do zaatakowania bossa. Polecamy polegać na umiejętności Dobycie śmiertelności.
- W drugiej fazie pojedynku boss dodatkowo korzysta z bomb dymnych. Szybko oddalaj się od dymu ograniczającego widoczność żeby na spokojnie odnaleźć ponownie bossa.
Pokonany Wielki Shinobi Sowa pozostawia po sobie Aromatyczną gałąź (Aromatic Branch).
Odblokowanie lokacji Źródlany Pałac

Musisz odblokować finałową lokację gry - Źródlany Pałac (Fountainhead Palace). Wszystkie kroki wymagane do uzyskania dostępu do tego miejsca opisaliśmy na osobnej stronie Jak dostać się do Źródlanego Pałacu?. Poniżej przypominamy jedynie najważniejsze kroki:
- Spotkaj się z Kuro i z Emmą.
- Poinformuj Kuro o tym, że posiadasz 4 przedmioty questowe - Aromatyczną gałąź, Pałacowy lotos (z Zatopionej Doliny), Kamień Schronienia (z Głębin w Ashinie) i Ostrze śmiertelności (ze Świątyni Senpou).
- Pogadaj ponownie z Emmą i wejdź w interakcję z kadzidłem.
- Powróć do Głębin w Ashinie i wejdź do ślubnej jaskini.
- Odszukaj namiot w jaskini i pomódl się w nim. Gigant przetransportuje bohatera do Źródlanego Pałacu.
Walka z bossem: True Corrupted Monk

Prawdziwa Zdeprawowana Mniszka (True Corrupted Monk) przebywa w pierwszym obszarze Źródlanego Pałacu. Pełny opis walki z nią znajdziesz w rozdziale Bossowie w naszym poradniku. Poniżej przypominamy jedynie kilka najważniejszych rzeczy:
- Dwie spośród trzech czerwonych kropek możesz odebrać Mniszcze dzięki zeskakiwaniu na nią z drzew i wykonywaniu na niej śmiertelnych ciosów z zaskoczenia. Ataki te należy jednak wykonywać w odpowiednich momentach - nie za wcześnie, nie za późno.
- Ostatnia część walki to już bezpośredni pojedynek. Unikaj w nim ataków bronią białą w wykonaniu Mniszki oraz rozpylanej przez nią trucizny.
- Bossa najłatwiej jest wystawiać na ataki rozrzucając petardy Shinobi. Da ci to okazję do wyprowadzenia serii ciosów.
Przeprawa przez Źródlany Pałac

Szczegółowe omówienie Źródlanego Pałacu (Fountainhead Palace) znajdziesz w rodziale Opis przejścia gry w naszym poradniku. Na potrzeby odblokowania zakończenia nie musisz wykonywać w tej lokacji żadnych specjalnych czynności. Wszystkich napotykanych podrzędnych przeciwników możesz omijać i skupiać się jedynie na docieraniu do kolejnych posążków rzeźbiarza.
Jedynym mini-bossem, którego należy zabić, jest Okami Leader Shizu. Znajdziesz go tuż po minięciu posążka Wielka sakura. Możesz go łatwo pokonać przyciągając się do zaczepów i atakując bossa zwykłymi ciosami po wylądowaniu obok niego. Zabicie Shizu odblokowuje możliwość pływania po dużym zbiorniku na terenie Źródlanego Pałacu. Musisz przepłynąć przez podwodny tunel unikając Wielkiego Karpia Koi (Great Colored Carp).
Walka z bossem: Divine Dragon

Boski smok (Divine Dragon) to trzeci obowiązkowy boss do pokonania w Źródlanym Pałacu. W drodze do miejsca stoczenia walki z nim miniesz posążki rzeźbiarza Tereny pałacu (Palace Grounds) i Sanktuarium (Sanctuary). Musisz pomodlić się w sanktuarium. Pełny opis walki z bossem jest w rozdziale Bossowie. Oto skrót najważniejszych informacji na temat tej potyczki:
- Skup się początkowo na atakowaniu mniejszych starych smoków (Old Dragons of the Tree). Szukaj każdej okazji do tego żeby przyciągnąć się do drzewa i zeskoczyć na jednego z wrogów wykonując na nim śmiertelny cios. Wytworzy to falę uderzeniową.
- Po awansowaniu do pojedynku z głównym bossem biegaj w lewo lub w prawo żeby unikać fal uderzeniowych. Dodatkowo przeskakuj nad potężnymi zamachnięciami.
- Przyciągaj się do "świecących się" drzew. Po tym jak bohater zostanie naelektryzowany zwróć się w locie w stronę bossa i poślij błyskawicę w jego stronę (przycisk ataku).
- W końcowej fazie walk unikaj częstszych kombinacji ataków Boskiego smoka. Wyczekuj momenta przyciągnięcia się do drzewa, w które uderzył piorun. Po pomyślnym zaatakowaniu bossa przebiegnij po jego broni żeby go dobić.
W nagrodę za pokonanie bossa zdobędziesz m.in. łzy boskiego smoka (Divine Dragon's Tears).
Dotarcie do miejsca pobytu finałowych bossów gry

Po pokonaniu Boskiego smoka zostaniesz teleportowany do Zamku w Ashinie. Porozmawiaj w komnacie Kuro z Emmą, od której otrzymasz klucz do sekretnego przejścia (Secret Passage Key). Wyjdź przed okno znajdujące się za Anną. Nie musisz walczyć z kolejnymi przeciwnikami oraz opcjonalnymi bossami, którzy pojawi się na terenie Zamku w Ashinie. Możesz skupić się wyłącznie na dotarciu do Zbiornika w Ashinie (Ashina Reservoir). Zeskakuj na niższe dachy i pomóż sobie hakiem z liną. W zlokalizowaniu drogi do celu pomaga dym wydobywający się z dachów niektórych budynków.

Po znalezieniu się na dole odszukaj boczne przejście prowadzące do posążka rzeźbiarza Zbiornik w Ashinie. Skręć w lewo i ponownie chwytaj się zaczepów. Musisz dotrzeć do obszaru pod dużym mostem (tym, które używałeś żeby dotrzeć do Opuszczonego lochu).
Cel podróży pokazuje dołączony obrazek. To nowy posążek rzeźbiarza Sekretne przejście (Near Secret Passage). Możesz użyć klucza od Emmy do otwarcia drzwi i dotrzeć na wielką polanę gdzie do rozegrania są dwa finałowe pojedynki gry.
Finałowy boss 1: Genichiro, Way of Tomoe

Pierwszy boss do pokonania w ścisłym finale gry to Genichiro, Way of Tomoe. To podobna walka do starcia z Genichiro Ashiną na dachu Zamku w Ashinie. Najważniejsza zmiana polega na tym, że "nowy" Genichiro korzysta z Ostrza Śmiertelności. To atak o ogromnej sile i dużym zasięgu, aczkolwiek możesz szukać okazji do szybkiego obiegnięcia bossa i zaatakowania go z boku lub od tyłu w momencie gdy używa ostrza.
Wygranie pojedynku może ci ułatwić bieganie wokół jednego z większych skał. Uniemożliwi to bossowi sprawne korzystanie z łuku. Możesz też wtedy wyczekiwać okazji do zaatakowania go po tym jak wykona pchnięcie i "zderzy się" ze skałą. Musisz wykonać tylko jeden śmiertelny cios na Genichiro. Postaraj się stracić tu jak najmniej zdrowia i zużyć jak najmniej rzeczy z paska przedmiotów podręcznych, bo od razu po pokonaniu Genichiro odpali się walka z Isshinem. Bohater nie może odpocząć ani odnowić zapasów.
Finałowy boss 2: Isshin, the Sword Saint

Drugi boss do wyeliminowania w finale gry to Święty Isshin Ashina (Isshin, the Sword Saint). Jest on oznaczony trzema czerwonymi kropkami, a więc do zaliczenia sa trzy fazy pojedynku. Najtrudniejsza jest pierwsza faza. W trakcie rozgrywania jej najlepiej jest polegać na umiejętności Natarcie cienia. Odpalaj ją za każdym razem gdy Isshin skończy wykonywanie swoich serii ataków. Bardzo ważne jest to żeby dobrze wymierzyć moment odskoku po wykonanym pchnięciu, dzięki czemu nie zostaniesz uderzony mieczem Isshina. Uważaj na ataki dystansowe bossa (fale uderzeniowe) oraz na jego umiejętności, które mogą pozwolić mu szybko zmniejszyć dystans do bohatera.
W drugiej i trzeciej fazie najbezpieczniej jest po prostu nieprzerwanie biec w bok i wyczekiwać momentu gdy boss odpali silny atak połączony ze skokiem. Możesz wtedy do niego podbiec i bezpiecznie zadać mu cios. Po udanej akcji ponownie oddal się i kontynuuj bieganie po polanie. To czasochłonna metoda, ale nie wymaga ona ryzykowania bezpośrednią walką z Isshinem.
Wybranie zakończenia Zerwanie nieśmiertelności po dotarciu do Kuro

Po tym jak pokonasz obu bossów możesz podejść do leżącego w trawie Kuro. To moment wyboru zakończenia gry. Na potrzeby odblokowania opisywanego zakończenia Zerwanie nieśmiertelności musisz wybrać opcję podarowania Kuro Łez Boskiego smoka (Give Divine Dragon's Tears).
Jeżeli podążałeś zgodnie z opisem z tej strony to po uklęknięciu przy Kuro dostępna będzie tylko wspomniana wyżej opcja użycia smoczych łez. Na liście opcji zachowania mogą też jednak pojawić się inne pozycje związane z aromatycznym kwiatem (zakończenie Oczyszczenie) oraz z lodowymi łzami (zakończenie Powrót). Zadbaj wtedy o podświetlenie i wybranie właściwej opcji z listy.
0
- Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry
- Sekiro Shadows Die Twice: Opis przejścia
- Sekiro Shadows Die Twice: Zakończenia gry
- Sekiro Shadows Die Twice: Ważne informacje o zakończeniach gry
- Sekiro Shadows Die Twice: Zakończenie 1 - Shura
- Sekiro Shadows Die Twice: Zakończenie 2 - Zerwanie nieśmiertelności (Immortal Severance)
- Sekiro Shadows Die Twice: Zakończenie 3 - Oczyszczenie (Purification)
- Sekiro Shadows Die Twice: Zakończenie 4 - Powrót (Return)
- Sekiro Shadows Die Twice: Zakończenia gry
- Sekiro Shadows Die Twice: Opis przejścia
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
Oj ten blok od piorunňw w Walce z Genchiro jest wkurzajacy na maxa.Czesto gesto nie dziala!!-Gra trudna jak dla mnie jak w DS3 !-Szkoda ze nie ma bardziej realnego bloku od Ciosňw z gňry i z dolu i Jakiegos Dodatkowego Uniku z balansem Ciala!!-Mam nadzieje ze bedzie jakis Duzy Dodatek z Nowym Atakami Blokami lokacjami Bossami itp.-Pozdro dla Fanňw !
Skibun28 Legionista
Ponownie pytam kiedy druga część poradnika!!!!!!
tukaram3030 Pretorianin
Sorki Super Gracze czy ktoś z was pokonal zdeprawowana Mniszke robiac 2 x egzekucke skaczac z Drzewa na nie??Jak to zrobiliscie bo robie wedlug porasnika stad i nic nie wychodzi juz z godzine!!-Zadna czerwona kropka sie nie pojawia ja na nia skacze zaraz po tupniwciu !!-Jakies rady??
Vlad Tepes Pretorianin
Nie mogę ściągnąć poradnika! Po wysłaniu sms otrzymałem kod, który wpisałem. Potem strasznie długo wczytywała się strona z butonem pobrania, a po jego kliknięciu wieki czekałem, aż się wczyta poradnik. Po podaniu ścieżki na dysku i próbie pobrania dostaję informację: "niepowodzenie-zabroniony" i plik się nie zapisuje. Proszę redakcję o pomoc.
tukaram3030 Pretorianin
Z calym szacunkiem ten Poradnik jest Cienki.Meczece sie z Ojcem Sowa juz 6 dni i ten poradnik nie pomaga!!--Jest kilka dobrych filmikow na Youtubie jeden ma koles onksywce Guru rozwala go pojedynczymi pchnieciami po poprawnym uniku z lewej lub z prawej ale niestety mi wyskakuja inne kombinacje jego atakňw i nie moge skopiować tej taktyki!!-Gra jest Inna Orginalana Parowanie Bloki jest Super chyba najlepszy system walki jaki zastosowano w Grze!--Sa niestety duze minusy ktňre Utrudniaja rozgrywke w naparwde Glupi Wkurzajacy sposňb jak Kamera gdy walczymy przy przy ścianie!!-Nie wiem jak u was ale ja musze minimum 2 x przycisnac przycisk zeby Zadzialal blok albo unik i mam wrazenie ze to celowe ze strony producentow!!Czasami Dynamika Gry jest super a czasami tragedia !!Mogliby by takie Gry utrudniać w lepszy sposňb!!-Albo wrňg mnie Leje Punktuje przez Słup a ja Ostrzem Śmiertelności nie moge wiec Mocna Lipa!!-Zrobilem 2 zakonczenia ale to z Sowa w Hiracie jest straszne na razie do zrobienia!!Pozdro i mam nadzieje ze Ghost of Tsushima bedzie lepszy!!
Vlad Tepes Pretorianin
No dobra zabiłem wreszcie prawdziwego ostatniego bossa po ok 100h, zdobywając prawie wszystkie umiejętności, max rozwijając posturę i żyćko, z atakiem 17. Grałem oczywiście na klawie i myszy... Z achivmentów zostało mi tylko 4, ale to już załatwię przy ng+. Daję 8, lecz zaznaczam, że zarówno system rozwoju, klimat lokacji i sama walka bardziej pasuje mi o wiele bardziej w każdej z części DS. Tu poszli moim zdaniem na łatwiznę, ale i tak MUSIAŁEM tę pozycję "zaliczyć"... No i będę grał zaraz dalej... Mam pytanie, czy ktoś coś wie o DLC do Sekiro?!
Vlad Tepes Pretorianin
... no i zdobyłem platynę na ng+... rozwinąłem max protezę, odblokowałem wszystkie umiejętności, zabiłem wszystkich bossów (konieczne jest do tego odblokowanie zakończenia Shura), potem po cofnięciu save dotarłem do prawdziwego końca, gdzie został mi jedynie Isshin i Demon Nienawiści, ale tu już na razie odpuściłem. Do gry wrócę pewnie, jak wyjdą jakieś DLC...
Bary93 Junior
A wiec po ostatnim bossie ale przed rozmowa z Kuro trzeba zrobic save zeby zobaczyc wszystkie 3 zakoncznia. Ale czy mozna bezpiecznie wylaczyc ps4 zrobic save i wlaczyc? Dalej bedzie sutuacja po wygraniu walki ale przed rozmowa z kuro? Nie chcialbym zaprzepascic walki z bossem albo co gorsza wiekszej czesci gry.
Bary93 Junior
Przepraszam, czeski błąd- chodziło oczywiscie o wyłączenie gry. Bałem się, że jak wyłącze Sekiro po ostatnim bossie, ale przed rozmową z Kuro, to po restarcie zowu wrócę do punktu zapisu sprzed bossa. Ale rozumiem, że jest bezpiecznie.
Piotrek88 Junior
Jinsuke Saze mnie wkurzył , że szok nim go pokonałem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
