Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.4
Aktualizacja:
Ten przycisk po lewej u dołu, to znak dodawania... Na metalowej tablicy miałem wyraźnie podane, by symbole z pierwszej tablicy dodać do siebie... Powolutku... Mamy tak: 3, 4, 6 i 8. W dolnym szeregu zaś 8, 0, 4 i 1... Dodajmy teraz te cyfry... 3 z 8 da 11, 4 z 0 = 4, 6 z 4 i mamy 10, a wreszcie 8 z 1 i oto 9... Teraz popatrzmy które znaki odpowiadają tym liczbom... W porządku, wszystko jasne... A teraz... Do dekodera... Szybciutko przesunąłem koła i oto przede mną był kod potrzebny by otworzyć trzecie drzwi...
![]() | ![]() |
Rety, jak to dobrze znów widzieć tę kochaną twarz...
![]() | ![]() |
Niestety, nie dane nam było długo się cieszyć sobą... Musiałem pędzić do Komory Kodu Unieważniającego... Chemay wręczyła mi na odchodnym generator prionowy...

Wszedłem do pomieszczenia z którego tak dobrze było widać wieże... Przyjrzałem się przyciskom i delikatnie wsunąłem dysk generatora...

Tak... Jak uruchomić te wieże...? Przydatne zapewne będą Liczby Władzy, które otrzymałem od Wyroczni. Jak to było? 12, 28, 36 i 52... Dobrze... Do tego te liczby na szczytach wież... Od prawej 28, 14, 08 i 04... Teraz wystarczy to przeliczyć... Zaraz, a co będzie jeśli nacisnę ten duży guzik? Przesuwa się prowadnica lasera na wieży... Bardzo dobrze... Kiedy teraz nacisnę przycisk środkowy, to uruchomię promienie... Tak, tylko kiedy go użyć!
Policzmy na spokojnie... 28, 14, 8 i 4... A kiedy przeliczymy to według... Mamy 32, 16, 8 i 4... Dobrze, jesteśmy coraz bliżej... Liczby Władzy...
12 - tak, 4 i 8 - włączam 15 przycisk od lewej i ten środkowy... Dobrze...
28 - więc 4, 8 i 16, wciskam 8 i środkowy... To działa...
36 - 4, 32, czyli wciskam przycisk 3 i środkowy... Ależ te lasery świecą...
52 - bierzemy 4, 16 i 32, wciskam 7 i środkowy...
Ale odlot...
- Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
- Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
- Mysterious Journey 2 Chameleon: Poradnik do gry - 01. STACJA KOSMICZNA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: HANGAR PROMÓW cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: HANGAR PROMÓW cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TAJEMNICZA JASKINIA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TAJEMNICZA JASKINIA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LAS HALCYON
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LASY HALCYON
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRAMA MORSKA ANSALA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALLEAS DÓŁ
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: CELA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALERIA BOHATERÓW
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLATFORMA WYROCZNI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: MOST WINDMILL
- Mysterious Journey 2 Chameleon: OGRÓD WODNY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LASY HALCYON
- Mysterious Journey 2 Chameleon: WIELKA WIEŻA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: WIELKA WIEŻA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALLEAS GÓRA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALLEAS GÓRA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.4
- Mysterious Journey 2 Chameleon: ZAKOŃCZENIE
- Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany118453 Senator
Void -----> "Współpracownicy GOLa (jeżeli chcą): [Gladiator]" , gladiatorzy nie mogą banować "chamów"???
Void Pretorianin
Mentor12--> Nie mogą, ale liczą na "oko" u Prefektów... :)
zanonimizowany118453 Senator
Void ----> jak tygryska nie ma w gronie moderatorów to forum już nie jest takie same jak dawniej
zanonimizowany1154 Centurion
A mi sie ten poradnik bardzo podoba :)
zanonimizowany158400 Junior
gorszego poradnika nie spotkałam. co to za sformułowania: " promień skieruję się tam, a ten tu...to tutaj, ten biegnie tam, a ten...nie ten powinien iść gdzie indziej..." to znaczy gdzie ?? bo na to że promienie trzeba skierować w pewne miejsce chyba każdy wie...poradnik jest tak napisany, że bez spokojnie bez niego można próbować
Void Pretorianin
dundek2003-->... a obrazki już nie wystarczają?! To te kolorowe, obok czarnych literek... A może również każdy obrazek powinien zostać przez autora opisany jak najbardziej szczegółowo, krok po kroczku?!
Wiesz, dundek 2003, jeśli nie radzisz sobie z samodzielną interpretacją tekstu pisanego i umiejetnością logicznego powiązania go z dołączonymi rysunkami, to radzę, zrezygnuj ze Schizma... To raczej nie jest gra dla Ciebie...
Z poważaniem...
zanonimizowany132617 Pretorianin
Void--------------->dundek2003 jest właśnie przykładem szerzącego się wtórnego analfabetyzmu wsród polaków o którym tak trąbili w mediach ;)
co do poradnika ---- fajny i profesjonalny chociaż mi nie był potrzebny :)(no może w jednym lub dwóch momentach :D hehe )
zanonimizowany133240 Legionista
Czytam te komentarze i dziwię się że można wymagać czegoś więcej niż jest zawarte w poradniku. Nie jestem orlicą ale te solucje dużo dają. Każdy laik powinien sobie świetnie z jego pomocą poradzić.
Soulcatcher Legend
dundek2003 ---> Schizm jest grą specyficzną i dlatego poradnik ma taką formę a nie inną.
zanonimizowany133240 Legionista
Voil ------> mam prośbę do ciebie jeśli to jest możliwe chciałabym się z tobą skontaktować. E-mail podany w online wraca jak bumerang.]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




