Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.2
Aktualizacja:
Z korytarza skręciłem w lewo, aż stanąłem przed drzwiami, zabezpieczonymi jakimiś przełącznikami. Przyjrzałem im się bardzo uważnie...
![]() | ![]() |

Tak.. Cała sztuczka polega na tym, by manipulując przełącznikami, poprowadzić prąd z jednego brzegu na drugi... Proste, prawda? Interesują nas przełączniki, które oznaczymy od 1 do 17. Tak... jak to przekręcę, to... Nie, nie tak... Zróbmy to w ten sposób...
Przełączniki 1,2,3, 4, 5, 6 - przekręciłem jeden raz.
Przełącznik 7 - dwa razy.
Przełącznik 8 - trzy razy.
Przełącznik 9 - dwa razy.
Przełączniki 10 i 11 - tylko jeden raz.
Przełącznik 12 - trzy razy.
Przełączniki 13 i 14 - znów tylko jeden raz.
Przełącznik 15 - trzy razy.
Przełącznik 16 - jeden raz.
Przełącznik 17 - dwa razy.

Rysunek C - Schemat połączeń w drzwiach na statku LYRA
Pstryk... i drzwi stoją otworem.
- Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
- Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
- Mysterious Journey 2 Chameleon: Poradnik do gry - 01. STACJA KOSMICZNA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: HANGAR PROMÓW cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: HANGAR PROMÓW cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TAJEMNICZA JASKINIA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TAJEMNICZA JASKINIA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LAS HALCYON
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LASY HALCYON
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRAMA MORSKA ANSALA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALLEAS DÓŁ
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: CELA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALERIA BOHATERÓW
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLATFORMA WYROCZNI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: MOST WINDMILL
- Mysterious Journey 2 Chameleon: OGRÓD WODNY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LASY HALCYON
- Mysterious Journey 2 Chameleon: WIELKA WIEŻA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: WIELKA WIEŻA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALLEAS GÓRA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALLEAS GÓRA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.4
- Mysterious Journey 2 Chameleon: ZAKOŃCZENIE
- Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany118453 Senator
Void -----> "Współpracownicy GOLa (jeżeli chcą): [Gladiator]" , gladiatorzy nie mogą banować "chamów"???
Void Pretorianin
Mentor12--> Nie mogą, ale liczą na "oko" u Prefektów... :)
zanonimizowany118453 Senator
Void ----> jak tygryska nie ma w gronie moderatorów to forum już nie jest takie same jak dawniej
zanonimizowany1154 Centurion
A mi sie ten poradnik bardzo podoba :)
zanonimizowany158400 Junior
gorszego poradnika nie spotkałam. co to za sformułowania: " promień skieruję się tam, a ten tu...to tutaj, ten biegnie tam, a ten...nie ten powinien iść gdzie indziej..." to znaczy gdzie ?? bo na to że promienie trzeba skierować w pewne miejsce chyba każdy wie...poradnik jest tak napisany, że bez spokojnie bez niego można próbować
Void Pretorianin
dundek2003-->... a obrazki już nie wystarczają?! To te kolorowe, obok czarnych literek... A może również każdy obrazek powinien zostać przez autora opisany jak najbardziej szczegółowo, krok po kroczku?!
Wiesz, dundek 2003, jeśli nie radzisz sobie z samodzielną interpretacją tekstu pisanego i umiejetnością logicznego powiązania go z dołączonymi rysunkami, to radzę, zrezygnuj ze Schizma... To raczej nie jest gra dla Ciebie...
Z poważaniem...
zanonimizowany132617 Pretorianin
Void--------------->dundek2003 jest właśnie przykładem szerzącego się wtórnego analfabetyzmu wsród polaków o którym tak trąbili w mediach ;)
co do poradnika ---- fajny i profesjonalny chociaż mi nie był potrzebny :)(no może w jednym lub dwóch momentach :D hehe )
zanonimizowany133240 Legionista
Czytam te komentarze i dziwię się że można wymagać czegoś więcej niż jest zawarte w poradniku. Nie jestem orlicą ale te solucje dużo dają. Każdy laik powinien sobie świetnie z jego pomocą poradzić.
Soulcatcher Legend
dundek2003 ---> Schizm jest grą specyficzną i dlatego poradnik ma taką formę a nie inną.
zanonimizowany133240 Legionista
Voil ------> mam prośbę do ciebie jeśli to jest możliwe chciałabym się z tobą skontaktować. E-mail podany w online wraca jak bumerang.]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


