Mysterious Journey 2 Chameleon: MOST WINDMILL
Aktualizacja:
MOST WINDMILL
Ale piękny... Szkoda tylko, że nikt go wcześniej nie ułożył...
![]() | ![]() |
Zszedłem ścieżką po prawej w dół. Po mostku przeszedłem na drugą stronę i uważnie przyjrzałem się roślinnym kolumnom, na których kręciły się kładki mostu.
![]() | ![]() |
Moją uwagę zwróciły wystające z kolumn różowe dźwigienki, które służyły zapewne do sterowania kładkami. Tak... Kiedy przesunąłem dźwigienkę, nie było żadnej reakcji... Dopiero kiedy użyłem tej na końcu, kładki się zatrzymały...
![]() | ![]() |
Czyli tak... Te cztery pierwsze służą do sterowania kładkami, a ta ostatnia, tuż przy skalnej ścianie, zatrzymuje i uruchamia kolumny... Teraz wystarczy... Dobrze, najpierw, licząc od ściany, pobawmy się z tą drugą... Przesunąłem dźwignię, gdy kładki wirowały, a potem użyłem ostatniej dźwigni, do ich zatrzymania... Nie, nie tak... Jeszcze raz... Jest! Dobrze, teraz następna kładka...
![]() | ![]() |
Ile ja się nabiegałem... Wreszcie, udało się ułożyć ostatnią... Teraz biegiem na górę i przez most, na drugą stronę
![]() | ![]() |
Teraz w mrok jaskini, by znaleźć się w...
0
- Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
- Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
- Mysterious Journey 2 Chameleon: Poradnik do gry - 01. STACJA KOSMICZNA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: HANGAR PROMÓW cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: HANGAR PROMÓW cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TAJEMNICZA JASKINIA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TAJEMNICZA JASKINIA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLAŻA TOWARZYSZY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LAS HALCYON
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LASY HALCYON
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STREFA NEUTRALNA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRAMA MORSKA ANSALA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALLEAS DÓŁ
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: CELA
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALERIA BOHATERÓW
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PLATFORMA WYROCZNI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: BRADA COE
- Mysterious Journey 2 Chameleon: MOST WINDMILL
- Mysterious Journey 2 Chameleon: OGRÓD WODNY
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: TOUCHSTONE cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LASY HALCYON
- Mysterious Journey 2 Chameleon: WIELKA WIEŻA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: WIELKA WIEŻA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: LYRA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: PORT TRANSAI
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALLEAS GÓRA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: GALLEAS GÓRA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.1
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.2
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.3
- Mysterious Journey 2 Chameleon: STACJA KOSMICZNA cz.4
- Mysterious Journey 2 Chameleon: ZAKOŃCZENIE
- Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Void Pretorianin
dundek2003-->... a obrazki już nie wystarczają?! To te kolorowe, obok czarnych literek... A może również każdy obrazek powinien zostać przez autora opisany jak najbardziej szczegółowo, krok po kroczku?!
Wiesz, dundek 2003, jeśli nie radzisz sobie z samodzielną interpretacją tekstu pisanego i umiejetnością logicznego powiązania go z dołączonymi rysunkami, to radzę, zrezygnuj ze Schizma... To raczej nie jest gra dla Ciebie...
Z poważaniem...
zanonimizowany132617 Pretorianin
Void--------------->dundek2003 jest właśnie przykładem szerzącego się wtórnego analfabetyzmu wsród polaków o którym tak trąbili w mediach ;)
co do poradnika ---- fajny i profesjonalny chociaż mi nie był potrzebny :)(no może w jednym lub dwóch momentach :D hehe )
zanonimizowany133240 Legionista
Czytam te komentarze i dziwię się że można wymagać czegoś więcej niż jest zawarte w poradniku. Nie jestem orlicą ale te solucje dużo dają. Każdy laik powinien sobie świetnie z jego pomocą poradzić.
Soulcatcher Legend

dundek2003 ---> Schizm jest grą specyficzną i dlatego poradnik ma taką formę a nie inną.
zanonimizowany133240 Legionista
Voil ------> mam prośbę do ciebie jeśli to jest możliwe chciałabym się z tobą skontaktować. E-mail podany w online wraca jak bumerang.]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.