Return to Mysterious Island 2: Rozdział piąty (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Poślij teraz Jepa do kryjówki Leonarda, małpiszona, podkradającego Ci przedmioty z ekwipunku (przejście w skałach po lewej). Nie jest do Ciebie przyjaźnie nastawiony, zwłaszcza jeśli byleś tu wcześniej i odebrałeś mu z kryjówki skradzione rzeczy. Mimo to wręcz mu turkusową farbkę. Kiedy wyjdziesz ze zbliżenia, Leonard automatycznie zacznie malować. Narysuje na skale turkusowy symbol. Kiedy skończy i będzie podziwiał swoje dzieło, możesz przejść mu za plecami w lewo, na następną półkę skalną i - jeśli tu jeszcze nie byleś - zdobyć pożywienie dla Jepa (ukrytą w skalnej szczelinie zieloną jaszczurkę, którą trzeba uderzyć kijem albo tyczką o długości 6 stóp). Jednak jeśli nie odebrałeś mu wcześniej z kryjówki na palmie skradzionych przedmiotów, a chcesz zrobić to teraz i tak musisz go zaczepić i przestraszyć wężową skórą, po czym przejść w lewo i skoczyć na palmę. Natomiast, jeśli nie masz już zamiaru ograbiać Leonarda, możesz zawalczyć o jego przychylność, karmiąc go, iskając i grając mu na okarynie (szczegółowy opis tej minigierki w przypadku Leonarda)
![]() | ![]() |
Wracaj do Miny, wdrap się jej na ramię i oboje zejdźcie na plażę. Maszeruj Miną w prawo do miejsca, gdzie zasadziłeś roślinę. Scyzorykiem przetnij trzcinę na dwie części - zyskasz pędzel i rurkę . Pędzel zamocz w turkusowej farbce i przybliż widok na skałę przed sobą.

Przytrzymując LPM, namaluj identyczny turkusowy symbol, jaki stworzył przed chwilą Leonard. Ważne jest, by część lewa i prawa nie łączyły się ze sobą (u góry i u dołu), istotne jest też umiejscowienie i wielkość symbolu (mniej więcej). Przy poprawnie namalowanym znaku po puszczeniu LPM powinieneś usłyszeć charakterystyczny gong.
![]() | ![]() |
Jeśli zrobisz to prawidłowo, fragment skały, na którym wykonywałeś rysunek, wysunie się. Wciśnij go, a otworzy się przejście. Znajdziesz się w jakiejś starej świątyni i szybciutko zorientujesz, że siedzące u jej szczytu małpy nie są zachwycone Twoją obecnością. Z dzikiego grochu i rurki skonstruuj plujkę , z której spróbuj strzelać do małpiszonów, ale omijaj te, których pasek energii jest zielony (te nastawione są do Ciebie przyjaźnie) albo choćby pomarańczowy (będziesz miał za chwilę mniej zachodu z ich obłaskawianiem). Szybko okaże się, że atakujących Cię małp jest za dużo.
- Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
- Return to Mysterious Island 2: Poradnik do gry
- Return to Mysterious Island 2: Opis przejścia
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział pierwszy (1)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział pierwszy (2)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział drugi (1)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział drugi (2)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział trzeci (1)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział trzeci (2)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział trzeci (3)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział czwarty (1)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział czwarty (2)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział piąty (1)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział piąty (2)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział piąty (3)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział szósty
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział siódmy
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział ósmy (1)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział ósmy (2)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział dziewiąty (1)
- Return to Mysterious Island 2: Rozdział dziewiąty (2)
- Return to Mysterious Island 2: Opis przejścia
- Return to Mysterious Island 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






