Return to Mysterious Island 2: Rozdział dziewiąty (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
2 - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
3 - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
Podnieś leżący w żwirze tuż przed nim tygiel (Mina automatycznie ulokuje go w piecu) - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Podnieś leżący w żwirze tuż przed nim tygiel (Mina automatycznie ulokuje go w piecu). Wsyp do niego fioletowe szklane odłamki. Kiedy szkło się roztopi (trzeba chwilę zaczekać), przy pomocy rurki wydmuchaj z niego fioletową butlę . Teraz wrzuć do tygla glony, otrzymasz węglan sodu (notes str. 6). Z kolei po umieszczeniu w tyglu wapna gaszonego uzyskasz z powrotem wapno niegaszone (notes str. 11). Połącz w ekwipunku: piasek, wapno niegaszone, węglan sodu i węgiel drzewny. Otrzymasz szklistą miksturę (notes str. 6), którą wrzuć do tygla. Kiedy się roztopi, przez rurkę (obrazek, notes str. 6) wydmuchaj z niej szklaną butlę .

4 - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
Za pośrednictwem

Za pośrednictwem "Skrótów" przedostań się do pomieszczenia z silnikiem, skąd zawróć do sali z organiczną "pajęczyną". Na wprost niej (tuż pod tylną stroną kamiennej mordy) znajdują się trzy jakby "maczugi", a ze środkowej spływa fioletowy gaz . Nabierz go do szklanej butli. Przejdź do bazy Nemo i do Jepa siedzącego na końcu, w gabinecie kapitana. Przy pomocy strzykawki pobierz małpeczce próbkę komórek .

5 - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
6 - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
7 - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
Maszeruj do stanowiska laboratoryjnego - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Maszeruj do stanowiska laboratoryjnego. Fioletową butlę zainstaluj w dole urządzenia miksującego. Szklaną butlę z fioletowym gazem umieść jako trzecią przy większej kuli. Jeśli chcesz, możesz sprawdzić, że fioletowy gaz neutralizuje gaz zielony. W tym celu odkręć najpierw kurek przy niebieskiej butli, potem przy żółtej i na końcu przy fioletowej. Następnie wyjałów urządzenie, wciskając czerwony guzik po prawej. Wreszcie wetknij strzykawkę do mniejszej kuli, by ulokować w niej próbkę komórek Jepa (zamiast tkanki małpki można także pobrać i zbadać próbkę chorej rośliny po lewej). Odkręć kurek przy butli z fioletowym gazem, by zadziałać nim na chorą tkankę.

8 - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
Zainstaluj okular w

Zainstaluj okular w "mikroskopie" i spójrz przez niego na komórki. Pokręć pokrętłem po prawej i obserwuj działanie fioletowego gazu. Niestety, przekonasz się, że mimo wszystko komórki i tak obumierają.

Zdecyduj, czy opuszczasz wyspę wraz z ratownikami, czy przywracasz jej tarczę ochronną, by ją uratować.

W tym momencie głos Nemo wytłumaczy Minie, dlaczego tak się dzieje. Dziewczyna dowie się, że może ocalić wyspę, rozpościerając nad nią tarczę ochronną, która uczyni ją niewidzialną i niedostępną dla przybyszów z zewnątrz. Oznacza to jednak, że Mina musi na niej pozostać. Równocześnie rozlegnie się alarm, oznajmujący przylot ekspedycji ratunkowej. Musisz dokonać wyboru.

9 - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
Jeśli postanowisz opuścić wyspę, przejdź do gabinetu Nemo po Jepa i weź go ze sobą, po czym maszeruj w stronę wyjścia z podziemi - Rozdział dziewiąty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Jeśli postanowisz opuścić wyspę, przejdź do gabinetu Nemo po Jepa i weź go ze sobą, po czym maszeruj w stronę wyjścia z podziemi. Naciśnij wystający fragment skały w przejściu z wazonem. Jeśli zdecydujesz się pozostać na wyspie i ocalić ją, przejdź do znajdującego się naprzeciwko stanowiska ochrony. Bardzo powoli przeciągnij uchwyt aktywujący tarczę (z góry na dół). Jeśli zrobisz to za szybko, będziesz musiał maszerować do pomieszczenia z silnikiem, by ustabilizować jego pracę na panelu, jak to już dwukrotnie robiłeś. Niezależnie od podjętej decyzji otrzymasz szansę sprawdzenia, jak wygląda alternatywne zakończenie tej przygody...

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl