Return to Mysterious Island 2: Rozdział drugi (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział drugi

Znajdź widzianego przez okno wiatraka robota.

1 - Rozdział drugi (1) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
Zejdź po schodkach (na prawo od wiatraka) i maszeruj na rozstaje (1

Zejdź po schodkach (na prawo od wiatraka) i maszeruj na rozstaje (1 "krok"), a tam ścieżką prowadzącą do gorącego źródła (w lewo; 1 "krok"). Usłyszysz głos robota, który alarmuje o eksplozji i niebezpieczeństwie. Maszyna jest uszkodzona i trzeba ją naprawić. Przyjrzyj się małej klapce w górnej części korpusu robota. Zabezpieczona jest hasłem, klucz do którego znajduje się na plakietce z napisem "Nautilus 1860" (u góry pokrywy). Przy pomocy metalowych guzików z cyframi trzeba wprowadzić kod, który pojawi się na wyświetlaczu poniżej owych guzików, a który powiązany jest z czterema cyframi widocznymi na wyświetlaczu powyżej wspomnianych przycisków. Cyfry te trzeba "zapisać" (wystukując je kolejno na guzikach) w sposób oddający ich położenie na kluczu do hasła (1860). I tak w dacie 1860: cyfra 1 znajduje się na pierwszej pozycji, cyfra 8 na drugiej, cyfra 6 na trzeciej, a cyfra 0 na czwartej. A zatem cyfra 1 to 1, 8 to 2, 6 to 3, a 0 to 4. Każda inna cyfra (2, 3, 4, 5, 7, 9) to 0 - ponieważ nie ma jej w kluczu do hasła.

Zagadka jest losowa, toteż kod widoczny na górnym wyświetlaczu jest dla każdego gracza inny, a w przypadku pomyłki, podczas jego wystukiwania na przyciskach, pojawia się kolejny - Rozdział drugi (1) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Zagadka jest losowa, toteż kod widoczny na górnym wyświetlaczu jest dla każdego gracza inny, a w przypadku pomyłki, podczas jego wystukiwania na przyciskach, pojawia się kolejny. Jeśli np. na górnym wyświetlaczu widnieje 9618, to należy wcisnąć kolejno guziki z 0-3-1-2 (bo 9 w ogóle nie występuje w kluczu, 6 jest trzecią cyfrą w kluczu, 1 pierwszą, a 8 drugą). Dla 1756 będzie to 1003, dla 2640 - 0304, dla 7512 - 0010, dla 2349 - 0000, dla 6801 - 3241 itd. Jak widać na dolnym wyświetlaczu nie pojawią się inne cyfry niż 1 (dla 1), 2 (dla 8), 3 (dla 6), 4 (dla 0) i 0 (dla 2, 3, 4, 5, 7, 9). Prawidłowe wprowadzenie kodu spowoduje, że diodki zmienią kolor na zielony, a Mina stwierdzi, że potrzebuje jakiegoś narzędzia do odkręcenia klapy.

Wydostań wyposażenie z wraku helikoptera.

2 - Rozdział drugi (1) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
Maszeruj zatem pod czerwonolistny klon, w pobliżu miejsca, gdzie helikopter wpadł do wody - Rozdział drugi (1) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl