Ratchet & Clank Rift Apart: Spotkanie z inżynierem, poszukiwania botów - solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ratchet & Clank Rift Apart znajduje się trzecia część opisu przejścia eksploracji planety Blizar Prime. Nasza solucja wyjaśnia m.in. gdzie przebywa główny inżynier (Chief Enginner) na terenie kolonii górników, gdzie można odnaleźć wszystkie 3 boty zwiadowcze oraz jak przetrwać bitwę w lokacji z inżynierem.
- Odnalezienie głównego inżyniera (Find the Chief Engineer)
- Odnalezienie botów naukowych (Locate the Science Bots)
- Wyeliminowanie plagi (Eliminate the infestation)
Odnalezienie głównego inżyniera (Find the Chief Engineer)

Musicie rozpocząć w centralnym obozie górników (Mining Hub) w wymiarze przed kataklizmem, czyli w lokacji z dużą liczbą przyjaźnie nastawionych górników. Wybierzcie zachodnie przejście i skorzystajcie z nowej dużej ruchomej platformy. Zawiezie ona Was do stacji zwiadowczej (Survey Station), w której przebywa Główny inżynier (Chief Engineer).
Odnalezienie botów naukowych (Locate the Science Bots)

Na początek powinniście zainteresować się pokazanym na obrazku obszarem na północ od miejsca pobytu głównego inżyniera. Na górnej w półce w oddali zauważycie fragment pancerza.
W celu dotarcia do znajdźki musicie na początek uderzyć w blizon otoczony lawą, dzięki czemu przeniesiecie się do wymiaru po katakliźmie. Musicie wykonywac podwójne skoki do kolejnych półek i dotrzeć do drugiego blizonu. Po uderzeniu w niego znajdziecie się tuż obok sekretu.

Poszukiwane boty naukowe są w różnych częściach obszaru na zachód od miejsca pobytu głównego inżyniera, przy czym dociera się do nich w ustalonej kolejności.
Podczas przeprawy przeskakujcie nad lawą i przyciągnijcie się do szczeliny. Kierujcie się na południe - w stronę jaskini z pierwszym botem. Wszystkie odnajdywane boty od razu wyrusza w podróż do miejsca spotkania z inżynierem.

Uderzcie w blizon żeby dotrzeć do wumiaru po katakliźmie. Bądźcie gotowi do rozprawienia się z okolicznymi maszynami Nefariousa.
Zlokalizujcie magnetyczną ścieżkę i zacznijcie z niej korzystać, doskakując po drodze do jej drugiego fragmentu. Docelowo dotrzecie do blizonu z powyższego obrazka, dzięki któremu powrócicie do wymiaru przez katastrofą.

Kierujcie się docelowo na zachód i spodziewajcie się kolejnych walk po drodze. W nowej lokacji zlokalizujcie ścieżkę prowadzącą do blizonu i uderzcie w niego.
W wymiarze po katakliźmie wysłuchajcie wiadomości Tajemniczego Nieznajomego i zaliczcie przemarsz do kolejnego nowego blizonu. Po powrocie do wymiaru sprzed kataklizmu spotkacie drugiego bota.

Powróćcie tą samą drogą na wschód i spodziewajcie sie napotkania grupy opryszków na motocyklach po zbliżeniu się do wyjścia z jaskini. Rozprawcie się z nimi.
Po zakończonych walkach zainteresujcie się pokazanym na obrazku północnym blizonem. Wcześniej był on otoczony polem siłowym, ale teraz możecie w niego uderzyć.


Po znalezieniu się w wymiarze po katakliźmie musicie zaliczyć przeprawę na północ, która zakłada korzystanie z nowych magnetycznych ścieżek. Docelowo dotrzecie do blizonu pozwalającego powrócić do lokacji przed katastrofą.
Pokonajcie grupę małych potworów i dotrzyjcie do korby z obrazka 1. Wejdźcie w interakcję z nią żeby przemieścić tutejszy blizon na pobliską okrągłą platformę z obrazka 2 - będzie tam też widoczny poszukiwany bot.

Wróćcie się do poprzedniego blizonu i uderzcie w niego. Przebiegnijcie na północ po pokazanej na obrazku metalowej ścieżce - w oddali powinien być widoczny blizon, który przesunęliście w poprzednim wymiarze.

Po uderzeniu w blizon znajdziecie się obok trzeciego bota.
Wyeliminowanie plagi (Eliminate the infestation)

Możecie wyruszyć z powrotem do centralnej lokacji, w której przebywa Główny inżynier - w dotarciu do celu pomóżcie sobie przyciągnięciem się do szczeliny i użyciem ruchomej platformy.
Na miejscu czeka Was większa bitwa. Zanim ona się jeszcze na dobre rozpocznie warto rozejrzeć się za skrzynkami, w których możecie znaleźć amunicję i zdrowie (nie niszczcie przedwcześnie tych drugich jeśli nadal macie sporo punktów zdrowia).

W okolicy pojawi się przede wszystkim mini-boss - niszczyciel (Displaced Juggernaut). Dysponuje on identycznymi atakami do wszystkich innych tego typu mechanicznych przeciwników, a więc musicie uważać przede wszystkim na:
- ataki dużą fioletową wiązką laserową - polegajcie na widmowym pędzie lub chowajcie się za niezniszczalnymi zasłonami,
- bombardowania areny - najlepiej jest aktywować lotobuty żeby szybko przemieścić się w inne miejsce,
- dalekie skoki - oddalajcie się z wyprzedzeniem od miejsc, w których niszczyciel zamierza wylądować.
Na arenie pojawią się też "zwykłe" potwory, ale nimi zajmujcie się tylko jeśli wyraźnie przeszkadzają w atakowaniu niszczyciela. Po wygranej bitwie dowiecie się od inżyniera, że będziecie mogli skorzystać z wielkiego wiertła.
0
- Ratchet & Clank Rift Apart - poradnik do gry
- Ratchet & Clank Rift Apart: Opis przejścia
- Ratchet & Clank Rift Apart: Blizar Prime
- Ratchet & Clank Rift Apart: Wyłączenie blokady i dotarcie do górników - solucja
- Ratchet & Clank Rift Apart: Odnalezienie szefowej Tulio - solucja
- Ratchet & Clank Rift Apart: Spotkanie z inżynierem, poszukiwania botów - solucja
- Ratchet & Clank Rift Apart: Naprawienie anomalii i dotarcie do wiertła - solucja
- Ratchet & Clank Rift Apart: Zdobycie kwarca fazowego i ucieczka - solucja
- Ratchet & Clank Rift Apart: Blizar Prime
- Ratchet & Clank Rift Apart: Opis przejścia
Komentarze czytelników
MANTISTIGER Generał
Jak mam buga chyba bo kiedy zginołem jestem cofnięty do miejsca na drugim obrazk od góry ale nie ma już dwóch tych ścian do biegania pomocy !!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
