Ratchet & Clank Rift Apart: Clank, Powrót na Savali - rozwiązania zagadek, lista
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ratchet & Clank Rift Apart znajdziecie informacje jak rozwiązać wszystkie 3 zagadki logiczne Clanka po powrocie na Savali - to finałowa czwarta lokacja powiązana z zagadkami. Dowiecie się jak manipulować sferami w zagadkach zaliczanych po dotarciu do katakumb na Savali i jak doprowadzać inne Clanki do meta-terminalu.
Miejsce rozpoczęcia zagadek

Do rozwiązania finałowych 3 zagadek możecie przystąpić po powrocie na planetę Savali - ma to miejsce po zniszczeniu statków Nefariousa w trakcie powtórnej wizyty na Sargasso. Po znalezieniu się po raz drugi na Savali musicie odblokować dostęp do katakumb, a także w trakcie ich eksploracji rozprawić się z bossem - Nieumarłym Grunthorem.
Docelowo znajdziecie się w miejscu z obrazka. Wejście w interakcję z nową anomalią będzie związane z chęcią wejścia w posiadanie Mapy Wymiarów (Dimensional Map) i konieczne okaże się przystąpienie do zagadek Clanka.
Pierwsza zagadka


Zacznijcie od wykonania podwójnego skoku nad przepaścią żeby wylądować na półce z elektryczną sferą (Electric Sphere).
Rzućcie od razu elektryczną sferą w lewy generator pokazany na obrazku 2. Doprowadzi to do obrócenia o 90 stopni całej platformy, na której aktualnie stoicie.


Wyruszcie prosto i dotrzyjcie do miejsca zabrania ciężkiej sfery (Heavy Sphere - obrazek 1).
Nieco dalej po lewej stronie znajduje się druga ciężka sfera (obrazek 2), a więc w inwentarzu powinniście mieć aktualnie dwie.

Obróćcie się o 180 stopni w miejscu gdzie zdobyliście drugą ciężką sferę. Rzućcie jedną z ciężkich kul w zaznaczony na obrazku slot ruchomej platformy. Doprowadzicie dzięki temu do opuszczenia jej.

Wybierzcie z inwentarza pierwszą ciężką sferę, którą nadal macie przy sobie. Ustawcie się w miejscu z obrazka (będzie to później obrotowa platforma) i rzućcie ciężką sferą w zaznaczony na obrazku slot sąsiadujący z opuszczoną przed chwilą platformą. Sprawi to, że biegnące projekcje nie zostaną zdmuchnięte przez pracujący wentylator.


Pozostańcie w miejscu i zaczekajcie aż projekcje dobiegną do płyty naciskowej z obrazka 1.
Platforma, na której stoicie zmieni swoje położenie. Pozwoli to Wam zabrać elektryczną sferę z obrazka 2.

Na półce, z której zabraliście elektryczną sferę, jest też płyta naciskowa. Nie ruszajcie się z niej i zaczekajcie aż biegnące projekcje zmienią położenie sąsiedniej platformy. Docelowo projekcje powinny biec ścieżką narysowaną na dołączonym obrazku.


W dalszym ciągu nie schodźcie z płyty naciskowej. Rzućcie elektryczną sferą w slot zaznaczony na obrazku 1. Pozwoli to projekcjom odbyć podróż kablem i dotrzeć do meta-terminalu. Po tym jak wyjście zostanie odblokowane skorzystajcie z opcji teleportacji.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Ratchet & Clank Rift Apart - poradnik do gry
- Ratchet & Clank Rift Apart: Poradnik do gry
- Ratchet & Clank Rift Apart: Zagadki Clanka i Kit
- Ratchet & Clank Rift Apart: Wszystkie zagadki - lista
- Ratchet & Clank Rift Apart: Clank, Sargasso - rozwiązania zagadek, lista
- Ratchet & Clank Rift Apart: Clank, Blizar Prime - rozwiązania zagadek, lista
- Ratchet & Clank Rift Apart: Kit, Powrót na Sargasso - rozwiązania zagadek, lista
- Ratchet & Clank Rift Apart: Clank, Powrót na Savali - rozwiązania zagadek, lista
- Ratchet & Clank Rift Apart: Zagadki Clanka i Kit
- Ratchet & Clank Rift Apart: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
MANTISTIGER Generał
Jak mam buga chyba bo kiedy zginołem jestem cofnięty do miejsca na drugim obrazk od góry ale nie ma już dwóch tych ścian do biegania pomocy !!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
