Ratchet & Clank Rift Apart: Dotarcie do archiwów i uruchomienie maszyn - solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ratchet & Clank Rift Apart znajduje się pierwsza część opisu przejścia powrotu na planetę Savali. Nasza solucja objaśnia m.in. jak wygrywać bitwy z nieumarłymi na Savali, jak uciec ze statku Imperatora Nefariousa, jak poprawnie uruchomić wszystkie maszyny wydobywcze i jak odblokować przejście do katakumb.
- Podróż do Archiwów (Get to the Archives)
- Statek Imperatora Nefariousa (Emperor Nefarious' Flagship)
- Załączenie maszyn (Activate the Machinery)
Podróż do Archiwów (Get to the Archives)

Ponowną eksplorację planety Savali możecie rozpocząć od opcjonalnego spotkania się z Panią Zurkon, aczkolwiek w jej ofercie nie pojawią się żadne nowe bronie.
W okolicy zacznie napotykać nowych przeciwników i początkowo będą to kolejne maszyny Nefariousa. Możecie przystępować do walk z nimi lub skupiać się na podróży do zniszczonych Archiwów w centralnej części pustkowi na potrzeby zajęcia się nowym głównym celem misji.

Począwszy od tej lokacji zaczniecie również napotykać kościstych nieumarłych przeciwników. Starcia z nimi nie wymagają stosowania żadnej unikalnej taktyki. Wrogowie ci mogą być pokonywani z użyciem wszystkich tych samych odmian broni, których używaliście na innych przeciwnikach.
Kierujcie się w stronę oznaczonej przez grę szczeliny w centralnej części wraku Archiwów, przy której załączy się scenka przerywnikowa.
Statek Imperatora Nefariousa (Emperor Nefarious' Flagship)

Znajdziecie się na chwilę na statku Imperatora Nefariousa (Emperor Nefarious' Flagship). Musicie rozpocząc walki z kolejnymi maszynami. Nie zapominajcie o przełączaniu się na dobre bronie do walki na krótkim dystansie jeśli niektórzy wrogowie zdołają się niebezpiecznie zbliżyć do Ratcheta.

Po wyeliminowaniu dostatecznie dużej liczby zwykłych wrogów pojawi się nowy mini-boss - niszczyciel Nefariousa (Nefarious Juggernaut). Polegajcie jak zwykle na silnych odmianach broni palnej i wykorzystujcie głównie widmowy pęd do unikania ataków niszczyciela (tak jak w poprzednich starciach najważniejszym z nich jest atak fioletowym laserem).
Po wygranej bitwie z niszczycielem odpalicie cut-scenkę ze spotkania z Garym i docelowo powrócicie na powierzchnię Savali.
Załączenie maszyn (Activate the Machinery)

Wasze nowe zadanie to uaktywnienie kilku wieży wydobywczych (Excavation Towers). W przypadkach każdej z lokacji powiązanych z tym celem misji rozpocznijcie od dotarcia do oznaczonego na mapie obszaru i rozprawienia się z okolicznymi przeciwnikami. Spodziewajcie się napotykania m.in. kolejnych nieumarłych wrogów, z którymi najlepiej walczyć na dystans. W niektórych lokacjach możecie dodatkowo pomagać sobie przyciąganiem się do szczelin.


Po zabezpieczeniu okolicy musicie za każdym razem odnaleźć płytę naciskową. W celu jej wciśnięcia wykonajcie nad nią skok (X) i wciśnijcie w locie przycisk użycia broni białej (Kwadrat). Załączona płyta zmieni swój kolor z czerwonego na zielony.

Wciśnięcie płyt naciskowych we wszystkich 3 lokacjach doprowadzi do eksplozji. Spowoduje to powstanie wielkiej dziury i odblokowanie zejścia do katakumb. Przeprawę przez katakumby szczegółowo omówiliśmy na kolejnej stronie solucji.
0
Komentarze czytelników
MANTISTIGER Generał
Jak mam buga chyba bo kiedy zginołem jestem cofnięty do miejsca na drugim obrazk od góry ale nie ma już dwóch tych ścian do biegania pomocy !!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
