Junction I | Opis przejścia Quantum Break
Aktualizacja:
Junction I

Ostatnia część to tylko krótki fragment rozgrywki, jednak nie bez znaczenia. Jako Paul podejmiesz tu ważną decyzję odnośnie dziewczyny z kampusu, która była świadkiem wydarzeń. Przed podjęciem decyzji możesz użyć tzw. Junction Impact, czyli umiejętności podejrzenia skutków podjętych decyzji (w dużym skrócie oczywiście).
- Wybierz opcję Hardline, by zabić dziewczynę, doprowadzić do znienawidzenia przez ludzi firmy Monarch, lecz zachować sekrety organizacji (osiągnięcie Iron Fist). W rozgrywce twoim pomocnikiem zostanie taksówkarz Nick oraz napotkasz strajkujących studentów (element epizodyczny).
- Wybierz opcję PR, aby oszczędzić dziewczynę i przejąć ją na swoją stronę, aby pomogła odnaleźć Joyce'a. Sekrety firmy mogą jednak wpaść w jego ręce. Po podjęciu tej decyzji Amy będzie ci pomagać, a studenci nie będą nigdzie strajkować.

Przy okazji możesz zebrać tu dwie znajdźki leżące obok siebie, na prawo od dziewczyny, na pudłach. Znajduje się tam także figurka kozła, która jest jednym z Quantum Ripples, dlatego ją również warto podnieść.

Po decyzji będziesz miał możliwość obejrzenia epizodu będącego przejściem fabularnym pomiędzy aktami. Pojawiają się tu skutki decyzji podjętych wcześniej (tu, tylko decyzja Paula sprzed chwili) oraz dostrzec możesz elementy z odnalezionych Quantum Ripples (np. na stołówce naukowcy wspomną, że ktoś rozwiązał równanie w ich laboratorium, jeśli zrobiłeś to w części 2 przy początku ucieczki z budynku z Willem).
Dodatkowo, jeśli udało ci się zebrać wszystkie Quantum Ripples (dwa, tablica w laboratorium w części 2 oraz figurka kozła z epilogu przed chwilą, jako Paul) odblokujesz jeszcze jedno osiągnięcie: Spreading Ripples.
0
- Quantum Break - poradnik do gry
- Quantum Break - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Akt I - Riverpoint University Experiment | Opis przejścia w Quantum Break
- Akt I - Campus Escape | Opis przejścia w Quantum Break
- Akt I - Library Chase | Opis przejścia Quantum Break
- Junction I | Opis przejścia Quantum Break
- Akt II - Industrial Area | Opis przejścia w Quantum Break
- Akt II - Ground Zero | Opis przejścia Quantum Break
- Akt II - Bradbury Swimming Pool | Opis przejścia Quantum Break
- Junction 2 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt III - Research Facility | Opis przejścia Quantum Break
- Akt III - Monarch Gala | Opis przejścia Quantum Break
- Junction 3 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Port Donnelly Bridge | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Preparing the Time Machine | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Swimming Pool 2010 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Will's Workshop 2010 | Opis przejścia Quantum Break
- Junction 4 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt V - Monarch HQ | Opis przejścia Quantum Break
- Akt V - Return To The University | Opis przejścia Quantum Break
- Akt V - Final Moments | Opis przejścia Quantum Break
- Opis przejścia
- Quantum Break - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
