Akt I - Campus Escape | Opis przejścia w Quantum Break
Aktualizacja:
Akt I - Campus Escape

W drugim akcie uciekacie z uniwersytetu. Nauczysz się strzelać do przeciwników (domyślnie włączone jest silne asystowanie strzelania, możesz wyłączyć je w opcjach), poza tym po prostu podążaj za Willem. W pomieszczeniu serwerowni znajdziesz sekret na komputerze przy okrągłym biurku.

Małą strzelaninę napotkasz w kolejnym pomieszczeniu po wyważeniu drzwi, lecz mało prawdopodobne jest, byś miał zginąć. Warto podnieść SMG po pokonanych przeciwnikach.
W tym pomieszczeniu, po prawej stronie zobaczysz białą tablicę z równaniem. Wejdź z nią w interakcję, aby odblokować zawartość dodatkową w nagraniu przy zakończeniu epizodu (tzw. Quantum Ripples, zaznaczone na linii czasu ze znajdźkami dodatkową linią przerywaną, jako że oddziałują one na przyszłość, ale tylko jako elementy wizualne, nie związane bezpośrednio z rozgrywką czy fabułą).

Następna podobna akcja odbędzie się przy windzie. Po pozbyciu się oponentów wsiadaj udaj się na piętro, wcześniej jednak zbierz znajdźkę z sofy za windą. Na piętrze nie musisz już walczyć, a jedynie przejść do innego budynku akademickiego przy zatrzymanym czasie. Zaraz po wyjściu z windy spójrz na krawędź biurka - kolejna notatka (sekret).

W następnym budynku musisz zlokalizować samochód Williama. Nauczysz się teraz posługiwać jedną z umiejętności - Time Vision - która pozwala na wykrywanie ważnych elementów rozgrywki oraz przeciwników (a także sekretów oznaczonych kolorem żółtym). Dostań się do samochodu, który znajduje się w rogu parkingu, kierując się na prawo i wprost (biały sedan).
Wtedy to zacznie się akcja... Najpierw użyj nowego zastosowania Time Vision, by odtworzyć ostatnie wydarzenia w danym miejscu (ikona zdolności będzie migać, gdy będzie możliwe odtworzenie sceny). Później rozpocznie się walka z agentami nadchodzącymi z różnych kierunków, używaj Time Vision, by łatwiej ich zlokalizować.

Od teraz możesz także użyć nowej mocy, jaką jest Time Stop - zatrzymujesz czas lokalnie: wyceluj (możesz też strzelać w ślepo) w wybranego przeciwnika i użyj umiejętności, by chwilowo wyłączyć go z walki. Co ciekawe - jeśli wystrzelisz do niego kilka strzałów zatrzymają się one w powietrzu, a po zakończeniu działania zatrzymania, uderzą w cel. Po rozróbie wejdź z powrotem do budynku. Spotkasz tam kobietę - Beth - co jest ostatnią sceną tej części aktu i gwarantuje odblokowanie osiągnięcia Mysterious Stranger.
0
- Quantum Break - poradnik do gry
- Quantum Break - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Akt I - Riverpoint University Experiment | Opis przejścia w Quantum Break
- Akt I - Campus Escape | Opis przejścia w Quantum Break
- Akt I - Library Chase | Opis przejścia Quantum Break
- Junction I | Opis przejścia Quantum Break
- Akt II - Industrial Area | Opis przejścia w Quantum Break
- Akt II - Ground Zero | Opis przejścia Quantum Break
- Akt II - Bradbury Swimming Pool | Opis przejścia Quantum Break
- Junction 2 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt III - Research Facility | Opis przejścia Quantum Break
- Akt III - Monarch Gala | Opis przejścia Quantum Break
- Junction 3 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Port Donnelly Bridge | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Preparing the Time Machine | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Swimming Pool 2010 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Will's Workshop 2010 | Opis przejścia Quantum Break
- Junction 4 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt V - Monarch HQ | Opis przejścia Quantum Break
- Akt V - Return To The University | Opis przejścia Quantum Break
- Akt V - Final Moments | Opis przejścia Quantum Break
- Opis przejścia
- Quantum Break - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
