Akt II - Ground Zero | Opis przejścia Quantum Break
Aktualizacja:
Akt II - Ground Zero

Przesuń regał i idź do kolejnych pokoi. Na dużej hali trwa prezentacja. Spójrz na telewizor i opcjonalnie weź pistolet szybkostrzelny (Burst Fire Pistol) leżący po lewej stronie. Pokonaj wszystkich wrogów w magazynie - jeśli nie chcesz, nie musisz się wychylać - zaatakuj jednego z nich, a reszta sama do ciebie przyjdzie (może poza dwójką w lewym rogu na podwyższeniu, ale to nie problem). Pośrodku pomieszczenia znajdziesz laptop.

Teraz idź w prawy róg magazynu, gdzie znajdują się stalowe płyty na haku - zestrzel go. Teraz wyjdź na płyty u pozwól sobie naprawić tymczasowo ten obiekt, który posłuży ci jako winda. Zejdź jeszcze po stalowych schodkach, by pod nimi zebrać Chronon Source (trudny do zaobserwowania).
W rogu daszku, nad miejscem skąd wszedłeś na halę znajdziesz mały otwór. Wewnątrz niego znajduje się kolejny Chronon Source.

Wyjdź z budynku. Na placu zbierz najpierw Chronon Source sponad żółtego urządzenia pośrodku placu, a następnie podejdź do samochodu - przyjrzyj się notatce na masce oraz zajrzyj do środka, co również spowoduje otwarcie drzwi prowadzących dalej.

W białej konstrukcji Monarchu znajdziesz dwa laptopy. W garażu po wyjściu z budynku najpierw popatrz na blaszany zbiornik w rogu po lewej - znajdziesz za nim Chronon Source. Aby przejść dalej zniszcz beczki blokujące drzwi strzelając w nie przez okno za rogiem.

Wyjdziesz na parking, gdzie zmierzysz się z grupką ochroniarzy. Początek jest łatwy, lecz trzymaj dystans - niebawem przyjdą żołnierze, w tym dwóch opancerzonych. Przejdź za siatkę do drugiej części. Po chwili walki nadjedzie wóz z posiłkami, a wtedy czas się zatrzyma. Możesz równie dobrze pokonać tylko kilku gości stojących ci na drodze i biec od razu do przeciwnego krańca areny - sytuacja z zatrzymaniem czasu i tak nastąpi i nie będziesz musiał pokonywać zostawionych w tyle oponentów.

Przeskocz po wozie blokującym przejście, by wpaść wprost na grupę specjalną. Posiadają oni podobne do twoich zdolności, czyli przede wszystkim potrafią poruszać się przeskakując w czasie, wyposażeni są w taktyczne SMG (Tactical SMG) strzelające seriami. Na szczęście nie ma ich wielu, ani nie są specjalnie odporni na kule (celny strzał lub dwa w głowę, a najlepiej jeden strzał ze strzelby). Warto jednak wiedzieć, że są oni w zasadzie odporni na umiejętność Time Stop. Możesz również celować w ich plecaki - szybciej zabijesz ich w ten sposób, jeśli nie idzie ci trafianie w głowę.

Wejdziesz teraz do strefy zero (Ground Zero). W korytarzu przeczytaj informacje na znaku . Później po prostu idź przed siebie przez magazyn.

Wewnątrz magazynu dziać się będą dziwne rzeczy, przyglądaj się całej scenie. Przy wyjściu na świeże powietrze znajdziesz jeszcze jeden laptop z danymi.
Jednak zaraz po ujrzeniu sceny z Beth i Paulem i wyjściu z pomieszczenia, przy schodach znajdziesz po lewej stronie Quantum Ripple w postaci logo z dinozaurem w kasku. Musisz go zbadać, by został zebrany.

Wejdź do następnego budynku Monarch, gdzie poza dwoma agentami znajdziesz dwie porcje danych na laptopie i tablecie, oraz dane wywiadowcze na łóżku. Dalej, nim przejdziesz do kolejnego etapu budynku, idź na plac i zlokalizuj na prawo graffiti słonia - przed nim znajdziesz Chronon Source.

W kolejnym prowizorycznym budynku znajdziesz jeszcze jeden laptop, na zakręcie po lewej. Zaś zaraz po wyjściu trzymaj się lewej ściany - znajdziesz tam kolejny Chronon Source. Zaraz w tym samym miejscu, w jednym z vanów znajdziesz tablet z danymi.

Ostatni zaś sekret (tablet) znajdziesz znów w kolejnym białym namiocie, w korytarzu szatni. Znajduje się tu także ostatni Chronon Source, który łatwo przegapić. Szukaj go za ostatnią szafką trzymając się lewej strony korytarza.

Za chwilę spotkasz się z Paulem. Nie stoczysz jednak walki, ujrzysz jedynie cutscenę. Potem musisz wydostać się z uwięzi na zniszczonym statku i spotkać z Beth. Może się to jednak dla niektórych okazać jednym z trudniejszych fragmentów tego aktu. Kluczem do ucieczki jest uważne obserwowanie środowiska oraz wykorzystanie umiejętności Time Dodge. Poruszające się elementy możesz zatrzymać w miejscu na chwilę, używając Time Stop lub Time Shield.

Gdy jednak opuścisz zgliszcza, na twojej drodze staną jednostki specjalne. Walka będzie raczej chaotyczna, jako że oni również częściowo kontrolują czas, ale nie powinieneś mieć dużych problemów (wiele osłon i duża arena pozwala zawsze ci się bezpiecznie schować i zregenerować). Uważaj jednak przede wszystkim na mało sympatyczne ataki od tyłu. Po walce wyjdź po żółtej drabinie, na którą wskazuje znacznik zadania i zakończysz rozdział.
0
- Quantum Break - poradnik do gry
- Quantum Break - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Akt I - Riverpoint University Experiment | Opis przejścia w Quantum Break
- Akt I - Campus Escape | Opis przejścia w Quantum Break
- Akt I - Library Chase | Opis przejścia Quantum Break
- Junction I | Opis przejścia Quantum Break
- Akt II - Industrial Area | Opis przejścia w Quantum Break
- Akt II - Ground Zero | Opis przejścia Quantum Break
- Akt II - Bradbury Swimming Pool | Opis przejścia Quantum Break
- Junction 2 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt III - Research Facility | Opis przejścia Quantum Break
- Akt III - Monarch Gala | Opis przejścia Quantum Break
- Junction 3 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Port Donnelly Bridge | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Preparing the Time Machine | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Swimming Pool 2010 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt IV - Will's Workshop 2010 | Opis przejścia Quantum Break
- Junction 4 | Opis przejścia Quantum Break
- Akt V - Monarch HQ | Opis przejścia Quantum Break
- Akt V - Return To The University | Opis przejścia Quantum Break
- Akt V - Final Moments | Opis przejścia Quantum Break
- Opis przejścia
- Quantum Break - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
