Quantum Break: Decyzje i zakończenia
Aktualizacja:
Decyzje i zakończenia

W Quantum Break jedną z funkcji urozmaicających rozgrywkę, są tzw. Junctions, krótkie rozdziały, które pojawiają się przy zakończeniu aktów. Wtedy to grając postacią drugoplanową (Paulem Serene) podejmujesz decyzje mające wpływ na fabułę gry. Nie mają one jednak dużego znaczenia bezpośrednio dla gracza, gdyż tylko kosmetycznie ingerują w świat gry (lub czasem wcale), ale wpływ decyzji można dostrzec na epizodach odtwarzanych po zakończeniu każdego z aktów. Gra posiada w zasadzie jedno zakończenie, w którym po finalnej walce bohater ratuje świat i zabija Paula Serene. Jeśli chodzi o bohaterów z epizodów, możesz zadecydować kto zginie, a kto przeżyje znając konsekwencje decyzji, których lista znajduje się w dalszej części tego rozdziału.

W każdym wyborze zawsze są dwie opcje, niekoniecznie podzielone na dobrą i złą. Wpływ decyzji najczęściej nie wybiega dalej, niż za następny akt. Przed podjęciem decyzji masz możliwość odtworzenia fragmentów przyszłości, które pokazują wpływ twoich decyzji, jednak nie w pełni, a jedynie jako przebłyski. Poniżej lista decyzji i ich skutki:
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
