Psi-Ops The Mindgate Conspiracy: Solitary Confinement (2) | Misja 1 | Psi-Ops The Mindgate Conspiracy
Aktualizacja:
[Remote Viewing Reawakened]
![]() | ![]() |
Skorzystaj z nowej umiejętności, dzięki której możesz sprawdzić okoliczne tereny "duchem", a nie ciałem (klawisz z). Przejdź przez drzwi i idź wzdłuż korytarza, aż dojdziesz do komputera, stojącego przy drzwiach. Ponownie wciśnij "z", wyjdź przez drzwi i dojdź do miejsca, którego przed chwilą odwiedził twój duch. Skorzystaj z komputera i przejdź przez drzwi z prawej. Ponownie skorzystaj ze swojej nowej umiejętności i przemieść się przez labirynt, aż do miejsca, gdzie spotkasz technika w niebieskim stroju, obsługującego komputer. Wróć do swojego ciała i również przejdź przez labirynt, jednak nie pokazuj się technikowi na oczy. Dopiero kiedy ten odwróci się do ciebie tyłem, podejdź do niego [1] i ogłusz go (klawisz f). W kolejnym pomieszczeniu ponownie skorzystaj z usług ducha i kiedy następny cywil będzie odwrócony do ciebie tyłem [2] , wejdź na po cichu do pokoju i szybko przemknij do drzwi z prawej.
![]() | ![]() |
Tym razem misja trochę się komplikuje, ponieważ będziesz musiał uważać na dwie persony. Skorzystaj z ducha, przejdź przez labirynt i udaj się do żołnierza, krążącego między komputerami. Obserwuj go do czasu, aż skończy on obserwować labirynt i zacznie iść do pierwszego komputera. Przejdź wtedy do normalnego trybu, ogłusz po cichu technika, a następnie udaj się do żołnierza, z którym również się rozpraw [1] . Przejdź przez pobliskie drzwi, aby dostać się do kolejnego zadania. Tym razem znajdziesz się w podwójnym labiryncie. Skorzystaj z ducha, aby przetrząsnąć lewą odnogę, po czym sam rusz w tamtym kierunku. Po drodze napotkasz paru żołnierzy, ale możesz ich spokojnie zastrzelić. Po paru chwilach dojdziesz do komputera [2] . Skorzystaj z niego i wróć do miejsca startu. Udaj się w prawą stronę. Po zabiciu kilku następnych przeciwników, dojdziesz do drzwi, kiedy przez nie przejdziesz trening zakończy się.
[/Remote Viewing Reawakened]
![]() | ![]() |
Podejdź do następnych dużych drzwi i puść przez nie ducha. Teraz sprawa wygląda dość prosto, jeśli masz ochotę wszystkich wybić w stylu Johna Rambo, to po prostu przyj przed siebie i wal we wszystkich napotkanych przeciwników. Jeśli natomiast masz ochotę załatwić sprawę w nieco "schludniejszy" sposób, to przed każdym przejściem sprawdź teren duchem i kiedy strażnicy będą zwróceni do ciebie tyłem, wchodź do środka i załatwiaj ich po cichu [1] . W końcu dojdziesz do pracowni, gdzie spotkasz jednego technika [2] . Zabij go, rozejrzyj się po pokoju (oprócz stołu z prawej, zwróć również uwagę na górę szafek z lewej) i skorzystaj ze stojącego tutaj komputera.
![]() | ![]() |
Wróć na główny korytarz i zacznij wracać z powrotem. Uważaj przy tym na nowych przeciwników, których jest dość sporo [1] . Wkrótce dotrzesz do dużych żelaznych drzwi, znajdujących się z lewej strony. Otwórz je i szybko schowaj się za ścianą z lewej, dzięki czemu unikniesz ognia prowadzonego przez karabin maszynowy, zamieszczony na suficie nad drzwiami naprzeciw. Wychyl się i zastrzel żołnierza z prawej [2] , po czym szybko doskocz do skrzyń, które zapewnią ci ochronę. W kącie znajdziesz apteczkę, weź ją, po czym szybko wbiegnij na "główną ścieżkę" i jak najszybciej podbiegnij do metalowych drzwi, znajdujących się za karabinem maszynowym.
Komentarze czytelników
Jak by ktoś nie wiedział jak przejść pierwszego bosa to pisze: musisz za pomocą telekinezy wysłać tych czerwonych chłopków [:)] na budki, z których się rodzą. Jak więszkość rozwalisz, to ten gościu w czarnych okularach [azjata? :)] i czerwonych ciuszkach stanie do walki z tobą ze swoim ochroniarzem [:)]. Też przy pomocy telekinezy rzucaj go, właśnie tym "ochroniarzem"
Oceniłbym tą grę na 10-/10
Zastanawiam sie po co komu poradniki?Przeciez programisci tworza gry z mysla o graczach, ktorzy powinni sie troche pomeczyc przy "robieniu" gry do konca....... Skoro ktos nie moze przejsc gry nie probuje az mu sie uda......Dla mnie korzystanie z poradnikow to LAMERSTWO w wykonaniu Loosera.....
Dobra, a kiedy recka?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








