Psi-Ops The Mindgate Conspiracy: From The Ether And Beyond (2) | Misja 7 | Psi-Ops The Mindgate Conspiracy
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Wejdź do środka i udaj się na szczyt schodami z lewej. Na górze rozpraw się z bestiami i przejdź przez drzwi z lewej. Uporaj się następną partią zjaw i skieruj się do drzwi z lewej. Znajdziesz się na zewnątrz, a po krótkiej scence zaatakują cię niewidzialne stwory [1] oraz spora grupa strażników. Wystrzelaj wszystkich i za pomocą karabinu przebij się przez cztery czerwone bloki skalne na środku placu. Podnieś znaleziony tam trójkąt i skieruj się z nim z powrotem do budowli. Skręć w lewo i postaw figurę na bloku z lewej strony drzwi. Zejdź na sam dół i ponownie skorzystaj z piramidy, której już raz użyłeś. Wejdź z nią na górę i postaw na drugim kamieniu. Wejdź do środka i załatw następną grupę zjaw [2] .
![]() | ![]() |
Pora na małe przesuwanie klocków, a raczej kul. Skorzystaj z "noktowizora" i przypatrz się misom otaczającym schody oraz kulom, stojących w narożnikach pokoju. Jak już zauważyłeś różnią się one kolorami, wystarczy dopasować odpowiedni kolor kuli do misy i za pomocą telekinezy umieścić głazy w spodkach. Kiedy wszystko będzie na swoim miejscu, wejdź na górę i dotknij znajdujący się tutaj kamienny posąg. Po scence załatw żołnierza, który pojawi się w sali [1] i wyjdź na zewnątrz przez drzwi, które otworzyłeś za pomocą specjalnego promienia. Na dworze rozpraw się z pobliskimi strażnikami, w pierwszej kolejności eliminując ludzi na wzgórzach [2] . Przejdź przez wąwóz i po drabinie wejdź na górę centrum dowodzenia. Oczyść z przeciwników pobliski teren i udaj się w lewo, gdzie wejdź do środka wieży. Skorzystaj z drabiny i wejdź na górę, po czym naciesz swoje oczy scenką, w której raz na zawsze rozprawisz się z tymi ohydnymi zjawami.
![]() | ![]() |
Pora na drogę powrotną. Zejdź z powrotem do kanionu, jednak bądź czujny, ponieważ na wzgórzu znajduje się strażnik z rakietnicą. Dojdź szybko do mostu i wejdź na górę po drabinie z lewej. Upierdliwy żołnierz znajduje się po drugiej stronie wąwozu, wychyl się ostrożnie, tak aby cię nie widział i rzuć w niego duży głaz stojący z prawej. Po robocie zejdź na dół i wybij resztę ludzi. Wejdź do budowli i zacznij schodzić na jej dół (po drodze likwiduj strażników). Na parterze skieruj się w prawo i wejdź do pomieszczenia z dzwonem [1] . Oczyść je z przeciwników i skieruj swoje kroki do małego pokoju z prawej (tam gdzie znalazłeś pierwszy trójkąt). Przejdź przez drzwi z lewej i wejdź po schodach [2] na samą górę komnaty.
Komentarze czytelników
Jak by ktoś nie wiedział jak przejść pierwszego bosa to pisze: musisz za pomocą telekinezy wysłać tych czerwonych chłopków [:)] na budki, z których się rodzą. Jak więszkość rozwalisz, to ten gościu w czarnych okularach [azjata? :)] i czerwonych ciuszkach stanie do walki z tobą ze swoim ochroniarzem [:)]. Też przy pomocy telekinezy rzucaj go, właśnie tym "ochroniarzem"
Oceniłbym tą grę na 10-/10
Zastanawiam sie po co komu poradniki?Przeciez programisci tworza gry z mysla o graczach, ktorzy powinni sie troche pomeczyc przy "robieniu" gry do konca....... Skoro ktos nie moze przejsc gry nie probuje az mu sie uda......Dla mnie korzystanie z poradnikow to LAMERSTWO w wykonaniu Loosera.....
Dobra, a kiedy recka?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






