Psi-Ops The Mindgate Conspiracy: Bronie | Psi-Ops The Mindgate Conspiracy
Aktualizacja:

Pistolet z tłumikiem przydatny przede wszystkim w początkowych fazach gry oraz do cichego eliminowania wrogów od tyłu.

Mały karabin przeznaczony przede wszystkim do walki na średnich dystansach. Duża szybkostrzelność, niezła siła ognia i spora ilość rozsianej amunicji, powodują częste korzystanie z jego usług.

Broń przeznaczona jedynie do walki na bliskie dystanse, na których jest zabójcza. Niestety spory czas przeładowania i niemożność rażenia celów oddalonych od gracza wykluczają użycie tej broni w większości potyczek.

Rozszerzona wersja Machine Guna. Posiada większy zasięg oraz moc rażenia. Niestety jest to okupioną mniejszą pojemnością magazynka i dłuższym czasem przeładowania.

Najlepsza broń w grze, służąca do rażenia celów na długie dystanse. Dzięki specjalnemu celownikowi optycznemu umożliwia rażenie przeciwników oddalonych o wiele metrów od naszej postaci. Niestety bardzo skąpe zapasy amunicji powodują, że nie można bawić się w snajpera zbyt często.

Wprawdzie z tej broni Nick nie może skorzystać bezpośrednio, ale po objęciu kontroli nad żołnierzem, który ją posiada jak najbardziej. Miotacz ognia pokazuje swoją ogromną siłę głównie w małych i ciasnych pomieszczeniach, gdzie sieje prawdziwe spustoszenie.

Podobnie jak w przypadku miotacza ognia, z rakietnicy możemy postrzelać tylko po przejęciu kontroli nad żołnierzem, który ją posiada. Nie trzeba się chyba w tym miejscu zbytnio rozpisywać, wystarczy powiedzieć, że jest to broń będąca w stanie zniszczyć wszystko, co stanie jej na drodze.

Kolejna i zarazem ostatnia broń, z której Nick może skorzystać jedynie w przypadku przejęcia umysłu przeciwnika. Jest to zwykły granat, detonujący się po kilku sekundach od chwili wyrzucenia.
Komentarze czytelników
Jak by ktoś nie wiedział jak przejść pierwszego bosa to pisze: musisz za pomocą telekinezy wysłać tych czerwonych chłopków [:)] na budki, z których się rodzą. Jak więszkość rozwalisz, to ten gościu w czarnych okularach [azjata? :)] i czerwonych ciuszkach stanie do walki z tobą ze swoim ochroniarzem [:)]. Też przy pomocy telekinezy rzucaj go, właśnie tym "ochroniarzem"
Oceniłbym tą grę na 10-/10
Zastanawiam sie po co komu poradniki?Przeciez programisci tworza gry z mysla o graczach, ktorzy powinni sie troche pomeczyc przy "robieniu" gry do konca....... Skoro ktos nie moze przejsc gry nie probuje az mu sie uda......Dla mnie korzystanie z poradnikow to LAMERSTWO w wykonaniu Loosera.....
Dobra, a kiedy recka?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
