Portal: Pomieszczenie testowe nr 17
Aktualizacja:
Pomieszczenie testowe nr 17
![]() | W tym pomieszczeniu "pomagać" ci będzie towarzysząca kostka obciążeniowa. Na początku użyj jej do wspięcia się po metalowych wzniesieniach. |
![]() | Po wejściu na górę znajdziesz się przy korytarzu. Lata w nim kula energii, więc nie możesz tam wejść. Użyj jednak kostki w roli tarczy. Podobnie zrób w kolejnym korytarzu, który zaczyna się po prawej stronie i biegnie w przeciwnym kierunku. Tym razem jednak idź tyłem trzymając kostkę przed sobą. |
![]() | Na końcu korytarza stwórz pomarańczowy portal w ścianie w miejscu oznaczonym czarnym punktem. |
![]() | Następnie przejdź w lewo i stwórz niebieski portal w pochyłym fragmencie ściany, który zobaczysz przed sobą. Za moment wyleci z niego kula, która trafi w mechanizm i uruchomi jedną z platform widocznych po prawej stronie. |
![]() | Podnieś kostkę i zeskocz z nią na dół. Będziesz musiał uruchomić jeszcze dwa mechanizmy, które podniosą pozostałe platformy (w sumie jest ich trzy). Idź przed siebie i wejdź do niewielkiego pokoju o metalowych ścianach. Zobaczysz mechanizm i kulę. Trzymając kostkę przed sobą ustaw się w ten sposób, by kula odbiła się od niej i uruchomiła mechanizm. |
![]() | Wyjdź i skieruj się w lewo do większego pokoju z czerwonym przyciskiem. Nie kładź jednak na niego kostki, tylko udaj się w głąb i połóż ją na drugim przycisku umieszczonym na metalowym wzniesieniu. To otworzy jedne z dwóch drzwi, które prowadzą do mechanizmu podnoszącego trzecią i ostatnią z platform. |
![]() | Wróć do hali z platformami. Stwórz niebieski portal w wysuniętym fragmencie ściany na dole, a pomarańczowy na górze przy szybie. Przejdź przez niego. |
![]() | Udaj się do końca pierwszego z korytarzy, przez które przechodziłeś na początku. Wciąż latać tam będzie kula. W ścianie, w miejscu oznaczonym czarnym punktem, stwórz pomarańczowy portal. |
![]() | Wróć do pokoju z przyciskami i stań na tym umieszczonym naprzeciwko drzwi. Uważaj jednak, by nie trafiła cię lecąca kula! Najlepiej przykucnij i ustaw się na krawędzi przycisku. Otworzą się drugie drzwi prowadzące do mechanizmu. Kula przez nie przeleci, uruchomi go i trzecia platforma się podniesie. |
![]() | Zabierz kostkę z przycisku na wzniesieniu i przejdź do sali z platformami. Za pomocą portali dostań się na pierwszą z nich, po czym przeskocz po kolejnych, aż do następnego pomieszczenia. |
![]() | Połóż kostkę na czerwonym przycisku. Otworzą się drzwi. Idź dalej, a za szklaną ścianę zobaczysz guzik. Gdy go wciśniesz, na kilka sekund otworzy się piec. |
![]() | Wróć szybko po kostkę i dopóki piec jest otwarty, wrzuć ją do niego. Niestety, przyjdzie ci w ten sposób rozstać się z wierną towarzyszką, która pomagała ci w tym pomieszczeniu, ale nie masz wyboru. Odwróć się i skieruj w stronę windy. |
0
- Portal - poradnik do gry
- Portal: Poradnik do gry
- Portal: Porady praktyczne
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 00
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 01
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 02
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 03
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 04
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 05
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 06
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 07
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 08
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 09
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 10
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 11
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 12
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 13
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 14
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 15
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 16
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 17
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 18
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1)
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2)
- Portal: Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.3)
- Portal: Konfrontacja z GLaDOS
- Portal: Lista achievementów
- Portal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mikmac Legend
muzyczka na deser to miazga :)
Ale przejscie samego portala jest dla przedszkolakow, tu poradnik nie jest potrzebny. Gorzej z wersja advance oraz medalami, to ta juz mozna sie poplakac...
.:Jj:. Legend
Z pewnością się przyda, choc osobiście nie skorzystam. Swoją drogą przy pierwszym zagraniu poszedłem za ciosem i przeszedłem z 3/4 gry, ale potem to normalnie masakra. Świetna produkcja, nie pamiętam czy jakaś inna dała mi tyle satysfakcji ze zrobienia tak prostych czynności, w dodatku dających tyle satysfakcji.
zanonimizowany493159 Konsul
18 level---> nie wiem co zrobic ...
to jest z tym pomieszczeniem gdzie działka niszczy sie kulami z portalow.
na 1 screenie jest przycisk ale po paru sek.sie wylacza jak to przejsc?? potrzebuje pudla z 2 screena
zanonimizowany598224 Legionista
Łeeeeee.... W poradniku nie ma wytłumaczonego jak przejść dodatkowe mapy. Szkoda, bo na tym mi w tym poradniku zależało.
maxiuq Junior
świetna gra :) polecam, poradnik i tak się nie przyda :P niby napisane a nie wiadomo, grę można przejść bez poradnika :)
zanonimizowany1032223 Junior
W ostatnim teście, gdzie wchodzi się do wielkiej hali mam problem :x
Po wejściu powinno być pełno wieżyczek, a gdy ja wchodzę, nie ma ani jednej...
Do tego po dojściu do drzwi, za którymi jest glados nie otwierają się, tylko są zamknięte, i nie mogę ukończyć gry... Czy wie ktoś jak się pozbyć tego problemu?
Wilk1999 Generał
Osiągnięcia Śmiertelna prędkość i Długi skok byłyby zdecydowanie prostsze do zdobycia, gdyby podczas gry dało się w Osiągnięciach sprawdzać. ile jeszcze brakuje do całości.
PS. Jak skutecznie niszczyć te kamery, bo nie wszędzie da się zrzucić je ze ścian otwierając portale?
Piesman Centurion
Niestety, po pierwszym zachwycie nad grę okazało się, że jest tam absurdalno-zręcznościowe cyrklowanie ze spadaniem. Myślałem, że to gra na samo kombinowanie. Porażka:(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












