Oddworld Soulstorm: Dotarcie windą do Comms Tower, Slig Barracks - solucja
Take the elevator up to the Comms Tower - solucja 9: Slig Barracks
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Oddworld Soulstorm znajduje się trzecia część opisu przejścia misji 9 - Slig Barracks. Nasza solucja podpowiada jak poprawnie unikać śmierci Abe'a podczas podróżowania windą, jak używać działka ruchomej platformy oraz jak dokończyć podróż do wieży komunikacyjnej.
Dodatkowa uwaga - Zielony kolor w opisie przejścia etapu symbolizuje sekrety i unikalne lokacje / czynności powiązane z odznakami (wyzwaniami) gry. Odznaki misji 9 opisaliśmy na osobnej stronie solucji.
- Użycie windy do Comms Tower - Take the elevator up to the Comms Tower
- Dotarcie do wieży Comms Tower - Reach the Comms Tower
Użycie windy do Comms Tower - Take the elevator up to the Comms Tower

Zadaniem skorzystania z windy / ruchomej platformy zajmijmy się dopiero po uratowaniu Mudokonów z głównej części lokacji Piec (Furnace), czyli po odeskortowaniu ich do ptasiego portalu w koszarach (Barracks).
W lokacji Piec znajdziemy pokazaną na obrazku platformę. Możemy wprawić ją w ruch i przejąć kontrolę nad działkiem Supply Delivery Cannon.

W trakcie przejażdżki musimy namierzać i zabijać atakujące nas Sligi. Czekamy aż celownik zmieni swój kolor na czerwony i zablokuje się na przeciwniku, a następnie oddajemy pojedynczy strzał, który w zupełności wystarczy do zabicia Sliga.

Winda zatrzyma się w połowie drogi i wykorzystajmy to żeby zbadać prawy obszar. Znajdziemy tam 5 ostatnich Mudokonów do zrekrutowania (są częściowo zasłonięte przez worki z piaskiem), a także skrzynki z lootem i nowymi materiałami do craftingu (Lighter i Gum używane do produkcji granatu zapalającego Brewnade oraz ulepszonego materiału wybuchowego Sticky Fizzy Pow). W miejscu tym są też stacja do recyklingu i automaty z odpłatnymi Fizzy Pop i Blastos.

Z Mudokonami warto powrócić na dół, tzn. najpierw do głównej części Pieca i następnie do koszar gdzie można je bezpiecznie odesłać. Nie radzimy wyruszać z nimi dalej na górę, bo w kolejnej bitwie bardzo łatwo mogłyby zginąć. Nasza metoda jest bardziej czasochłonna, ale w 100% bezpieczna.

Nakazujemy platformie wyruszyć dalej w górę dopiero gdy uratowaliśmy 100% Mudokonów z tej misji. Druga bitwa jest trudniejsza, bo mogą nas także ostrzelać i zabić Sligi przebywającego daleko na drugim planie - obszary, z których atakują zaznaczyliśmy na powyższym obrazku. Musimy je szybko namierzać i zabijać celnymi pojedynczymi trafieniami. Równie sprawnie pozbywamy się latających Sligów.
Dotarcie do wieży Comms Tower - Reach the Comms Tower

Po zakończeniu przejażdżki mijamy niepotrzebny już ptasi portal i korzystamy z przejścia. W pobliżu wieży komunikacyjnej są śpiący Slig i śpiące Slogi i najlepiej jest przekraść się obok nich.
Najpierw musimy zbadać wieżę komunikacyjną i wybieramy otwarte lewe przejście. Załączy się filmik przerywnikowy. Na sam koniec wybieramy prawe przejście. Kierujemy się w lewo żeby powrócić do pociągu i zakończyć całą misję.
Komentarze czytelników
KeiKen Legionista
Nie mogę zrozumieć co tak długo wam zajmuje ukończenie tego tytułu. Chyba pierwszy raz czekam tyle czasu na rzetelną recenzję gry mimo premiery 6kwietnia. Mam nadzieję, że w filmie zostanie wyjaśniona ta kwestia jak i wiele innych związanych z tą grą chociażby to, że nikt na polskim tubie nie zainteresował się jeszcze tym tytułem, ma takie marne noty choć to dobra gra, dziwny sposób na promocje na ps pro gdzie gra jest za darmo. Poczekam jeszcze kilka dni...
PowerBulu Chorąży
trzecia część opisu przejścia misji 15 - The Yards
Brakuje wam 4 sojuszników. Właśnie tych tez mi brakuje i liczyłem że tu znajdę podpowiedź :-(
patrykc25 Junior
Przeszedłem stacje Path w 80 % i nie ładuje następnej misja stacja.konczy się jak powinna abe wskakuje na pociąg i nie ma opcji przejdź do kolejnej misji .... Zna ktoś powód takiej sytuacji
lorak118 Centurion
Kiedy poradnik będzie dostępny do pobrania?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
