Nightmares from the Deep: Rozdział 8 Zagadki
Aktualizacja:
Spis treści
Rozdział 8
Rozdział 8: Gong

Najpierw ułóż w najmniejszej części syrenę, następnie kolejny wzór.

Na samym końcu dopasuj zewnętrzne części.
Rozdział 8: Kajuta kapitana

Przekręcaj koła tak, aby ułożyć spójny obrazek (screen).
Rozdział 8: Zegar
![Użyj clock face oraz clock hands w miejscu [1] - Rozdział 8 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1356/92934194.jpg)
Użyj clock face oraz clock hands w miejscu [1]. Ułóż na tarczy dużego zegara podaną godzinę (10:16:37). Przesuwaj w tym celu wskazówki małych zegarów
- Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry
- Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry
- Nightmares from the Deep: Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 1 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 2 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 3 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 4/5 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 6 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 7 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 8 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział bonusowy Zagadki
- Nightmares from the Deep: Ukryte przedmioty Zagadki
- Nightmares from the Deep: Zagadki
- Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
