Nightmares from the Deep: Rozdział 7 Zagadki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 7

Rozdział 7: Kareta

Znajdź błyszczące miejsca, które zmienią się po kliknięciu (patrz screen) - Rozdział 7 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Znajdź błyszczące miejsca, które zmienią się po kliknięciu (patrz screen).

Rozdział 7: Skarbiec

Ułóż 4 części flaminga, aby otworzyć drzwiczki (kolor zielony) - Rozdział 7 | Zagadki Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ułóż 4 części flaminga, aby otworzyć drzwiczki (kolor zielony). Zabierz z nich laskę (cane) oraz wing. Użyj laski na pułapce na myszy, aby zdobyć klucz (kolor czerwony). Następnie z pomocą klucza otwórz skrzynię (kolor niebieski) z której zabierz kolejne wing. Ułóż skrzydła w statuetce sowy (kolor żółty), z klatki zabierz trophy. Pociągnij za dźwignię (kolor czarny). Włóż trofeum w odkryte miejsce na ścianie[1] i zabierz wytrychy, których następnie użyj do otwarcia skrzyni(kolor biały). Zabierz krakersa i daj go papudze[2]. Zabierz pióro i ułóż je tuż za nią[3].

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl