Nightmares from the Deep: Rozdział 7 Zagadki
Aktualizacja:
Rozdział 7
Rozdział 7: Kareta

Znajdź błyszczące miejsca, które zmienią się po kliknięciu (patrz screen).
Rozdział 7: Skarbiec

Ułóż 4 części flaminga, aby otworzyć drzwiczki (kolor zielony). Zabierz z nich laskę (cane) oraz wing. Użyj laski na pułapce na myszy, aby zdobyć klucz (kolor czerwony). Następnie z pomocą klucza otwórz skrzynię (kolor niebieski) z której zabierz kolejne wing. Ułóż skrzydła w statuetce sowy (kolor żółty), z klatki zabierz trophy. Pociągnij za dźwignię (kolor czarny). Włóż trofeum w odkryte miejsce na ścianie[1] i zabierz wytrychy, których następnie użyj do otwarcia skrzyni(kolor biały). Zabierz krakersa i daj go papudze[2]. Zabierz pióro i ułóż je tuż za nią[3].
- Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry
- Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry
- Nightmares from the Deep: Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 1 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 2 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 3 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 4/5 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 6 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 7 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział 8 Zagadki
- Nightmares from the Deep: Rozdział bonusowy Zagadki
- Nightmares from the Deep: Ukryte przedmioty Zagadki
- Nightmares from the Deep: Zagadki
- Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
