Nightmares from the Deep: The Shipwreck cemetery
Aktualizacja:
Chapter 5: The Shipwreck cemetery
New Objective: Pass the shipwreck cemetery
![W miejscu [1] znajduje się Golden Octopi, weź ją - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1356/92880982.jpg)
W miejscu [1] znajduje się Golden Octopi, weź ją. Podejdź do bramy[2], pociąg za klamkę, następnie zabierz hak i za jego pomocą weź śrubokręt (screwdriver). Podejdź do skrzynki[3] i odkręć śrubki śrubokrętem. Aktywujesz zagadkę (Rozdział 5: Cmentarz).

Ponownie podejdź do bramy. Otwórz ją i przejdź do Foyer. Porozmawiaj z duchem[1]. Zbadaj żyrandol[2] i weź korkociąg (corkscrew) oraz tube. Weź też starter cord[3], a ze skrzynki[4] kanister (empty fuel can). Wróć do Cemetery entrance.
![Podejdź do beczki z paliwem[1] i otwórz ją za pomocą korkociągu - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1356/92881014.jpg)
Podejdź do beczki z paliwem[1] i otwórz ją za pomocą korkociągu. Użyj tube[2], aby napełnić kanister[3]. Zabierz pełny kanister.

Idź do Foyer i podejdź do skrzynki elektrycznej. Wlej paliwo[1], a następnie użyj starter cord[2]. Pociąg 3 razy, aby włączyć światło.
![Teraz, gdy już się trochę rozjaśniło, możesz zabrać Golden Octopi[1] - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1356/92881045.jpg)
Teraz, gdy już się trochę rozjaśniło, możesz zabrać Golden Octopi[1]. Podejdź do stolika i zabierz red book[2]. Aktywuj HOP w [3](Rozdział 5: Ukryte 1). Otrzymasz improvised rope.
![Użyj liny w [1], dzięki czemu będziesz mógł przejść na mostek (Bridge), co też niezwłocznie uczyń - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1356/92881060.jpg)
Użyj liny w [1], dzięki czemu będziesz mógł przejść na mostek (Bridge), co też niezwłocznie uczyń.
![Porozmawiaj z duchem[1] - 5 - The Shipwreck cemetery | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1356/92881076.jpg)
Porozmawiaj z duchem[1]. Podnieś z ziemi kabel[2]. Zbadaj szafę[3] i weź z niej kolejny kabel oraz harpun. Podejdź do konsoli[4] i zabierz 3-ci kabel.
Otwórz drzwiczki, umieść kable w panelu, czym aktywujesz zagadkę (Rozdział 5: Mostek).
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry
- Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry
- Nightmares from the Deep: Opis przejścia
- Nightmares from the Deep: An Unexpected Guest
- Nightmares from the Deep: Boats Away
- Nightmares from the Deep: Beneath the town
- Nightmares from the Deep: The Labyrinth
- Nightmares from the Deep: The Shipwreck cemetery
- Nightmares from the Deep: The Lighthouse
- Nightmares from the Deep: Find Calliope
- Nightmares from the Deep: Get Kraken!
- Nightmares from the Deep: The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda)
- Nightmares from the Deep: Opis przejścia
- Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
