inFamous 2: Zguba
Aktualizacja:
Zguba
![]() | ![]() |
Żeby rozpocząć zadanie, wdrap się na dach budynku, podejdź do białego wykrzyknika i wciśnij R1 [1]. Twoim celem będzie gołąb latający wokół wieży jednego z kościołów [2].
![]() | ![]() |
Udaj się tam i wdrap na samą górę [1]. Gdy znajdziesz się na szczycie, stań na krawędzi, wyceluj w gołębia i strzel do niego pociskiem energii [2]. Pamiętaj, żeby stać na budynku, a nie trzymać się krawędzi. Puścić możesz się wciskając KÓŁKO.
![]() | ![]() |
Jak ptak spadnie, skocz za nim na dół [1]. Podczas lotu możesz przytrzymać KWADRAT. Wywołasz w ten sposób potężne uderzenie. Podejdź następnie do gołębia i zdobądź dane wciskając R1 [2]. Po wysłuchaniu informacji otrzymasz kolejne zadanie.
![]() | ![]() |
Musisz odnaleźć jeden z odłamków. Ich lokalizacje możesz zobaczyć na mini-mapie, wciskając lewy analog. Zaznaczono je niebieskimi kropkami. Najbliższy kamień znajduje się na szczycie wierzy, z której niedawno zeskoczyłeś [1]. Podczas wspinaczki może zaliczyć również kolejny punkt misji. Wystarczy, że trzymają się krawędzi wciśniesz KÓŁKO [2]. Żeby wykonać całe zadanie, znajdź jeszcze dwa odłamki z wybuchu.
- nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry
- nieSławny: inFamous 2: Opis przejścia - poradnik do gry
- inFamous 2: Opis przejścia
- inFamous 2: Opis przejścia - Wprowadzenie
- inFamous 2: Prolog
- inFamous 2: Przeprawa do New Marais
- inFamous 2: Moment napędowy
- inFamous 2: Zguba
- inFamous 2: Karma to sucz
- inFamous 2: Ewolucja
- inFamous 2: Bertrand wchodzi na scenę; Bombowe widmo
- inFamous 2: Polowanie na Wolfa
- inFamous 2: Ciężkie chwile
- inFamous 2: Nadchodzi burza; Rozdarty
- inFamous 2: BUM!
- inFamous 2: Dowodzenie szarżą
- inFamous 2: Włącz zasilanie w Ascension Parish
- inFamous 2: Ofiara
- inFamous 2: Przewodnik nie człowiek
- inFamous 2: Dobry staje się lepszy
- inFamous 2: Historie z przeszłości
- inFamous 2: Przekazywanie mocy; Zwodzenie Rebeliantów
- inFamous 2: Kampania serc i umysłów
- inFamous 2: Zaatakuj fort
- inFamous 2: Joseph Bertrand III
- inFamous 2: Włącz zasilanie we Floodtown
- inFamous 2: Promień Dunbara
- inFamous 2: Płonące studnie
- inFamous 2: Pole promieni; Wywiad na zajezdni
- inFamous 2: Nowa rodzina Nix
- inFamous 2: Zdemaskowanie Bertranda
- inFamous 2: Bestia jest blisko
- inFamous 2: Włącz zasilanie w Gas Works
- inFamous 2: Sztuczni przewodnicy
- inFamous 2: Jak z płatka; Oblicze zmiany
- inFamous 2: Demony
- inFamous 2: Straty
- inFamous 2: Ostatni fragment; Ostateczna decyzja
- inFamous 2: Opis przejścia
- nieSławny: inFamous 2: Opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
wie ktoś gdzie są wszystkie gołębie?
brakuje mi ostatniego po stronie dobra.
Jak nie to czy może ktoś napisać jej treść?
kwiść Generał
@up
Nie mam gry przy sobie, więc treści niestety nie napisze, ale mapki z wszystkimi gołębiami i odłamkami wybuchu znajdziesz w drugim poradniku im poświęconemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Żeby rozpocząć zadanie, wdrap się na dach budynku, podejdź do białego wykrzyknika i wciśnij R1 [1] - Zguba | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 - nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1125/1523401843.jpg)

![Udaj się tam i wdrap na samą górę [1] - Zguba | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 - nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1125/1523401875.jpg)

![Jak ptak spadnie, skocz za nim na dół [1] - Zguba | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 - nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1125/1523401906.jpg)


