inFamous 2: Joseph Bertrand III
Aktualizacja:
Joseph Bertrand III
![]() | ![]() |
Po przeszukaniu helikoptera [1] udaj się w kierunku zaznaczonego na mapie punktu. Gdy dotrzesz na miejsce, zostaniesz zaatakowany przez olbrzymiego stwora [2].
![]() | ![]() |
Przeciwnik wygląda groźnie, ale walka z nim nie jest bardzo wymagająca. Żeby go pokonać, należy cały czas stań przed nim (w dużej odległości) i czekać, aż odkryje jeden ze swych różowych punktów [1]. Tylko strzelając w te miejsca, możesz zabierać mu energię. Po zniszczeniu każdego z nich na scenie pojawi się nowa grupa mniejszych mutantów [2]. Zamiast z nimi walczyć wejdź na najbliższy budynek i poczekaj, aż wszystkim zajmie się Milicja.
![]() | ![]() |
Behemot ma pięć słabych punktów: jeden w paszczy [1], dwa na kończynach i dwa na klatce piersiowej. Gdy wszystkie pięć zostanie zniszczonych, misja dobiegnie końca [2]. Jeśli masz problemy z trafieniem do celu, skorzystaj z Precyzji. Pamiętaj jednak, że spowolnienie czasu zabiera bardzo dużo energii i może ci jej zabraknąć do strzałów.
- nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry
- nieSławny: inFamous 2: Opis przejścia - poradnik do gry
- inFamous 2: Opis przejścia
- inFamous 2: Opis przejścia - Wprowadzenie
- inFamous 2: Prolog
- inFamous 2: Przeprawa do New Marais
- inFamous 2: Moment napędowy
- inFamous 2: Zguba
- inFamous 2: Karma to sucz
- inFamous 2: Ewolucja
- inFamous 2: Bertrand wchodzi na scenę; Bombowe widmo
- inFamous 2: Polowanie na Wolfa
- inFamous 2: Ciężkie chwile
- inFamous 2: Nadchodzi burza; Rozdarty
- inFamous 2: BUM!
- inFamous 2: Dowodzenie szarżą
- inFamous 2: Włącz zasilanie w Ascension Parish
- inFamous 2: Ofiara
- inFamous 2: Przewodnik nie człowiek
- inFamous 2: Dobry staje się lepszy
- inFamous 2: Historie z przeszłości
- inFamous 2: Przekazywanie mocy; Zwodzenie Rebeliantów
- inFamous 2: Kampania serc i umysłów
- inFamous 2: Zaatakuj fort
- inFamous 2: Joseph Bertrand III
- inFamous 2: Włącz zasilanie we Floodtown
- inFamous 2: Promień Dunbara
- inFamous 2: Płonące studnie
- inFamous 2: Pole promieni; Wywiad na zajezdni
- inFamous 2: Nowa rodzina Nix
- inFamous 2: Zdemaskowanie Bertranda
- inFamous 2: Bestia jest blisko
- inFamous 2: Włącz zasilanie w Gas Works
- inFamous 2: Sztuczni przewodnicy
- inFamous 2: Jak z płatka; Oblicze zmiany
- inFamous 2: Demony
- inFamous 2: Straty
- inFamous 2: Ostatni fragment; Ostateczna decyzja
- inFamous 2: Opis przejścia
- nieSławny: inFamous 2: Opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
wie ktoś gdzie są wszystkie gołębie?
brakuje mi ostatniego po stronie dobra.
Jak nie to czy może ktoś napisać jej treść?
kwiść Generał
@up
Nie mam gry przy sobie, więc treści niestety nie napisze, ale mapki z wszystkimi gołębiami i odłamkami wybuchu znajdziesz w drugim poradniku im poświęconemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Po przeszukaniu helikoptera [1] udaj się w kierunku zaznaczonego na mapie punktu - Joseph Bertrand III | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 - nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1125/1523443609.jpg)



![Behemot ma pięć słabych punktów: jeden w paszczy [1], dwa na kończynach i dwa na klatce piersiowej - Joseph Bertrand III | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 - nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1125/1523443671.jpg)
