inFamous 2: Joseph Bertrand III
Aktualizacja:
Joseph Bertrand III
![]() | ![]() |
Po przeszukaniu helikoptera [1] udaj się w kierunku zaznaczonego na mapie punktu. Gdy dotrzesz na miejsce, zostaniesz zaatakowany przez olbrzymiego stwora [2].
![]() | ![]() |
Przeciwnik wygląda groźnie, ale walka z nim nie jest bardzo wymagająca. Żeby go pokonać, należy cały czas stań przed nim (w dużej odległości) i czekać, aż odkryje jeden ze swych różowych punktów [1]. Tylko strzelając w te miejsca, możesz zabierać mu energię. Po zniszczeniu każdego z nich na scenie pojawi się nowa grupa mniejszych mutantów [2]. Zamiast z nimi walczyć wejdź na najbliższy budynek i poczekaj, aż wszystkim zajmie się Milicja.
![]() | ![]() |
Behemot ma pięć słabych punktów: jeden w paszczy [1], dwa na kończynach i dwa na klatce piersiowej. Gdy wszystkie pięć zostanie zniszczonych, misja dobiegnie końca [2]. Jeśli masz problemy z trafieniem do celu, skorzystaj z Precyzji. Pamiętaj jednak, że spowolnienie czasu zabiera bardzo dużo energii i może ci jej zabraknąć do strzałów.
- nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry
- nieSławny: inFamous 2: Opis przejścia - poradnik do gry
- inFamous 2: Opis przejścia
- inFamous 2: Opis przejścia - Wprowadzenie
- inFamous 2: Prolog
- inFamous 2: Przeprawa do New Marais
- inFamous 2: Moment napędowy
- inFamous 2: Zguba
- inFamous 2: Karma to sucz
- inFamous 2: Ewolucja
- inFamous 2: Bertrand wchodzi na scenę; Bombowe widmo
- inFamous 2: Polowanie na Wolfa
- inFamous 2: Ciężkie chwile
- inFamous 2: Nadchodzi burza; Rozdarty
- inFamous 2: BUM!
- inFamous 2: Dowodzenie szarżą
- inFamous 2: Włącz zasilanie w Ascension Parish
- inFamous 2: Ofiara
- inFamous 2: Przewodnik nie człowiek
- inFamous 2: Dobry staje się lepszy
- inFamous 2: Historie z przeszłości
- inFamous 2: Przekazywanie mocy; Zwodzenie Rebeliantów
- inFamous 2: Kampania serc i umysłów
- inFamous 2: Zaatakuj fort
- inFamous 2: Joseph Bertrand III
- inFamous 2: Włącz zasilanie we Floodtown
- inFamous 2: Promień Dunbara
- inFamous 2: Płonące studnie
- inFamous 2: Pole promieni; Wywiad na zajezdni
- inFamous 2: Nowa rodzina Nix
- inFamous 2: Zdemaskowanie Bertranda
- inFamous 2: Bestia jest blisko
- inFamous 2: Włącz zasilanie w Gas Works
- inFamous 2: Sztuczni przewodnicy
- inFamous 2: Jak z płatka; Oblicze zmiany
- inFamous 2: Demony
- inFamous 2: Straty
- inFamous 2: Ostatni fragment; Ostateczna decyzja
- inFamous 2: Opis przejścia
- nieSławny: inFamous 2: Opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
@up
Nie mam gry przy sobie, więc treści niestety nie napisze, ale mapki z wszystkimi gołębiami i odłamkami wybuchu znajdziesz w drugim poradniku im poświęconemu :)
wie ktoś gdzie są wszystkie gołębie?
brakuje mi ostatniego po stronie dobra.
Jak nie to czy może ktoś napisać jej treść?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Po przeszukaniu helikoptera [1] udaj się w kierunku zaznaczonego na mapie punktu - Joseph Bertrand III | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 - nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1125/1523443609.jpg)



![Behemot ma pięć słabych punktów: jeden w paszczy [1], dwa na kończynach i dwa na klatce piersiowej - Joseph Bertrand III | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 - nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1125/1523443671.jpg)
