Ewolucja | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
Aktualizacja:
Ewolucja
![]() | ![]() |
Na początku Kuo przekaże ci radę od profesora Wolfe'a. Powinieneś udać się teraz do zaznaczonego na mapie punktu i zabić stojących nam przeciwników [1]. Gdy pozbędziesz się szóstego wroga otrzymasz nową moc - Piorun kleszczowy [2]. Po drodze dowiesz się również, że Milicja czasami porywa mieszkańców miasta. Za uratowanie cywila otrzymasz punkty dobrej karmy.
![]() | ![]() |
Twoim ostatnim zadanie jest użycie nowej mocy. Żeby to zrobić, wciśnij lewą strzałką na KRZYŻKU i wybierz umiejętność w pierwszej zakładce (R1) [1]. Pamiętaj, że pod jednym przyciskiem możesz mieć tylko jedną moc. Wybierając Piorun kleszczowy tracisz dostęp do Piorunu alfa. Na szczęście moce możesz zmieniać w dowolnym momencie gry. Gdy wybierzesz już swoją nową umiejętność, zabij przy jej pomocy kilku przeciwników [2].
![]() | ![]() |
Otrzymasz wtedy zadanie ponownego wybrania Pioruna alfa. Możesz to zrobić nieco szybciej niż ostatnio. Wystarczy, że przytrzymasz prawą strzałkę na KRZYŻAKU, a następnie wciśniesz R1 [1]. Umiejętność przypisana do tego przycisku zostanie automatycznie zmieniona na kolejną dostępną. Zmień w ten sposób moc na Piorun alfa i strzel [2]. Podobnie zrób z Piorunem Kleszczowym, a zakończysz zadania. Pamiętaj o poprawnej kolejności.
![]() | ![]() |
W nagrodę uzyskasz dostęp do wielu różnych mocy. Zanim jednak będziesz mógł z nich skorzystać, musisz wykonać różnego rodzaju zadania (opisane w tekście obok kłódki [1]) i zapłacić odpowiednią ilość Punktów Doświadczenia. Niektórej umiejętności zależą również od posiadanej przez ciebie karmy. Zły bohater będzie miał nieco inne moce, niż bohater dobry [2].
0
- nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry
- nieSławny: inFamous 2 - opis przejścia - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Opis przejścia - Wprowadzenie | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Prolog | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Przeprawa do New Marais | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Moment napędowy | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Zguba | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Karma to sucz | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Ewolucja | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Bertrand wchodzi na scenę; Bombowe widmo | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Polowanie na Wolfa | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Ciężkie chwile | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Nadchodzi burza; Rozdarty | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- BUM! | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Dowodzenie szarżą | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Włącz zasilanie w Ascension Parish | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Ofiara | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Przewodnik nie człowiek | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Dobry staje się lepszy | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Historie z przeszłości | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Przekazywanie mocy; Zwodzenie Rebeliantów | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Kampania serc i umysłów | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Zaatakuj fort | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Joseph Bertrand III | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Włącz zasilanie we Floodtown | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Promień Dunbara | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Płonące studnie | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Pole promieni; Wywiad na zajezdni | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Nowa rodzina Nix | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Zdemaskowanie Bertranda | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Bestia jest blisko | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Włącz zasilanie w Gas Works | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Sztuczni przewodnicy | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Jak z płatka; Oblicze zmiany | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Demony | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Straty | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Ostatni fragment; Ostateczna decyzja | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Opis przejścia
- nieSławny: inFamous 2 - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
wie ktoś gdzie są wszystkie gołębie?
brakuje mi ostatniego po stronie dobra.
Jak nie to czy może ktoś napisać jej treść?
kwiść Generał

@up
Nie mam gry przy sobie, więc treści niestety nie napisze, ale mapki z wszystkimi gołębiami i odłamkami wybuchu znajdziesz w drugim poradniku im poświęconemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.