inFamous 2: Karma to sucz
Aktualizacja:
Karma to sucz
Po rozmowie z przyjacielem na mapie pojawią się dwa nowe zadania. Za wykonanie "Dobrego samarytanina" otrzymasz dobrą karmę, a za zaliczenie "Wielkiego sprzątania" złą. Od ciebie zależy, na które się zdecydujesz, ale pamiętaj, że możesz wybrać tylko jedno z nich.
Dobry samarytanin
![]() | ![]() |
Zlecenie "Dobry samarytanin" otrzymasz od policjanta. Mężczyzna poprosi cię o zabicie gangsterów i uleczenie rannych mieszkańców miasta [1]. Na początku udaj się do zaznaczonych na mapie punktów i użyj mocy leczących na leżących na ziemi cywilach [2].
![]() | ![]() |
Gdy trzecia ofiara wstanie, wciśnij TRÓJKĄT [1]. Cole spojrzy na dach, gdzie zobaczy przeprowadzających egzekucje członków Milicji. Wdrap się na górę i zabij wszystkich przeciwników [2]. Podczas walki staraj się nie używać Granatów alfa, gdyż nie możesz zabić stojących niedaleko więźniów. Najlepiej chwycić się krawędzi po lewej i ostrzelać stamtąd kolejnych wrogów.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry
- nieSławny: inFamous 2: Opis przejścia - poradnik do gry
- inFamous 2: Opis przejścia
- inFamous 2: Opis przejścia - Wprowadzenie
- inFamous 2: Prolog
- inFamous 2: Przeprawa do New Marais
- inFamous 2: Moment napędowy
- inFamous 2: Zguba
- inFamous 2: Karma to sucz
- inFamous 2: Ewolucja
- inFamous 2: Bertrand wchodzi na scenę; Bombowe widmo
- inFamous 2: Polowanie na Wolfa
- inFamous 2: Ciężkie chwile
- inFamous 2: Nadchodzi burza; Rozdarty
- inFamous 2: BUM!
- inFamous 2: Dowodzenie szarżą
- inFamous 2: Włącz zasilanie w Ascension Parish
- inFamous 2: Ofiara
- inFamous 2: Przewodnik nie człowiek
- inFamous 2: Dobry staje się lepszy
- inFamous 2: Historie z przeszłości
- inFamous 2: Przekazywanie mocy; Zwodzenie Rebeliantów
- inFamous 2: Kampania serc i umysłów
- inFamous 2: Zaatakuj fort
- inFamous 2: Joseph Bertrand III
- inFamous 2: Włącz zasilanie we Floodtown
- inFamous 2: Promień Dunbara
- inFamous 2: Płonące studnie
- inFamous 2: Pole promieni; Wywiad na zajezdni
- inFamous 2: Nowa rodzina Nix
- inFamous 2: Zdemaskowanie Bertranda
- inFamous 2: Bestia jest blisko
- inFamous 2: Włącz zasilanie w Gas Works
- inFamous 2: Sztuczni przewodnicy
- inFamous 2: Jak z płatka; Oblicze zmiany
- inFamous 2: Demony
- inFamous 2: Straty
- inFamous 2: Ostatni fragment; Ostateczna decyzja
- inFamous 2: Opis przejścia
- nieSławny: inFamous 2: Opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
wie ktoś gdzie są wszystkie gołębie?
brakuje mi ostatniego po stronie dobra.
Jak nie to czy może ktoś napisać jej treść?
kwiść Generał
@up
Nie mam gry przy sobie, więc treści niestety nie napisze, ale mapki z wszystkimi gołębiami i odłamkami wybuchu znajdziesz w drugim poradniku im poświęconemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



![Gdy trzecia ofiara wstanie, wciśnij TRÓJKĄT [1] - Karma to sucz | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 - nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1125/1523404609.jpg)


