Karma to sucz | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
Aktualizacja:
Karma to sucz
Po rozmowie z przyjacielem na mapie pojawią się dwa nowe zadania. Za wykonanie "Dobrego samarytanina" otrzymasz dobrą karmę, a za zaliczenie "Wielkiego sprzątania" złą. Od ciebie zależy, na które się zdecydujesz, ale pamiętaj, że możesz wybrać tylko jedno z nich.
Dobry samarytanin
![]() | ![]() |
Zlecenie "Dobry samarytanin" otrzymasz od policjanta. Mężczyzna poprosi cię o zabicie gangsterów i uleczenie rannych mieszkańców miasta [1]. Na początku udaj się do zaznaczonych na mapie punktów i użyj mocy leczących na leżących na ziemi cywilach [2].
![]() | ![]() |
Gdy trzecia ofiara wstanie, wciśnij TRÓJKĄT [1]. Cole spojrzy na dach, gdzie zobaczy przeprowadzających egzekucje członków Milicji. Wdrap się na górę i zabij wszystkich przeciwników [2]. Podczas walki staraj się nie używać Granatów alfa, gdyż nie możesz zabić stojących niedaleko więźniów. Najlepiej chwycić się krawędzi po lewej i ostrzelać stamtąd kolejnych wrogów.
![]() | ![]() |
Jak wszyscy zginą, otrzymasz polecenie wsparcia policjantów. Udaj się do zaznaczonego na mapie punktu i wykończ gangsterów [1]. Jednego powinieneś tylko osłabić kilkoma strzałami, a następnie złapać go w celu przesłuchania. Żeby to zrobić, podejdź do leżącego przeciwnika, przytrzymaj R1 i wciśnij KÓŁKO. Założysz mu w ten sposób Elektryczne Więzy [2]. Warto ich używać, bo za każdego uwięzionego wroga otrzymujesz dodatkowy 1 PD.
Wielkie sprzątanie
![]() | ![]() |
Jeden z ćpunów poprosi cię o zabicie dwóch braci mieszkających w okolicy [1]. Podejdź do pierwszego z nich (jest zaznaczony na mapie), wciśnij R1 i wybierz opcję Biopijawka [2]. Musisz teraz wciskać szybko KWADRAT. Cole wyssie z mężczyzny całą energię, zabijając go.
![]() | ![]() |
Drugiego brata znajdziesz w zaznaczonej na mapie strefie [1]. Na początku zabij wszystkich znajdujących się tam wrogów, a następnie udaj się na południowy kraniec wysepki. Poszukiwany mężczyzna będzie leżał nad brzegiem jeziora [2]. Zabij go w dowolny sposób, a zaliczysz zadanie.
![]() | ![]() |
Po wykonaniu misji Zeke powie ci o kolejnym sposobie zdobywania złej karmy. Polega on na zabijaniu ulicznych muzyków [1], którzy są zaznaczani na mapie czerwonymi nutkami. W wyniku zaliczenia poprzedniego zadania przejmiesz również kontrolę na pewnym obszarem miasta [2]. Aktywność wroga na tym terenie zostanie zmniejszona. Chwilę później skontaktuje się z tobą Kuo i powie żebyś zajął się wykonywaniem misji pobocznych. Są one zaznaczone na mapie żółtymi wykrzyknikami. Za ich wykonanie, otrzymasz konsolę nad kolejnymi strefami miasta. Dodatkowo, jeśli masz aktywne połączenie z Internetem, w mieście pojawią się zadania z edytora. Na początku większość z nich przygotowana jest przez twórców, ale sam również możesz je tworzyć. Możesz także ścigać zadania wykonane przez innych graczy. Wskazują je zielone wykrzykniki. Opis zadań pobocznych znajdziesz w poświęconej im części poradnika. Jeśli nie chcesz się nimi zajmować, możesz od razu skierować się do białego wykrzyknika i kontynuować główną historię.
0
- nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry
- nieSławny: inFamous 2 - opis przejścia - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Opis przejścia - Wprowadzenie | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Prolog | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Przeprawa do New Marais | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Moment napędowy | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Zguba | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Karma to sucz | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Ewolucja | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Bertrand wchodzi na scenę; Bombowe widmo | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Polowanie na Wolfa | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Ciężkie chwile | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Nadchodzi burza; Rozdarty | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- BUM! | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Dowodzenie szarżą | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Włącz zasilanie w Ascension Parish | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Ofiara | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Przewodnik nie człowiek | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Dobry staje się lepszy | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Historie z przeszłości | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Przekazywanie mocy; Zwodzenie Rebeliantów | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Kampania serc i umysłów | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Zaatakuj fort | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Joseph Bertrand III | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Włącz zasilanie we Floodtown | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Promień Dunbara | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Płonące studnie | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Pole promieni; Wywiad na zajezdni | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Nowa rodzina Nix | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Zdemaskowanie Bertranda | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Bestia jest blisko | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Włącz zasilanie w Gas Works | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Sztuczni przewodnicy | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Jak z płatka; Oblicze zmiany | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Demony | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Straty | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Ostatni fragment; Ostateczna decyzja | Opis przejścia nieSławny inFamous 2
- Opis przejścia
- nieSławny: inFamous 2 - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
wie ktoś gdzie są wszystkie gołębie?
brakuje mi ostatniego po stronie dobra.
Jak nie to czy może ktoś napisać jej treść?
kwiść Generał

@up
Nie mam gry przy sobie, więc treści niestety nie napisze, ale mapki z wszystkimi gołębiami i odłamkami wybuchu znajdziesz w drugim poradniku im poświęconemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.