12 - Where Crawls the Lizard? | Opis przejścia
Aktualizacja:
12 - Where Crawls the Lizard?

Po rozpoczęciu etapu idź cały czas prosto, aż natkniesz się na pierwszą grupę przeciwników.

Nie atakuj ich. Zamiast tego chwyć się ściany po lewej i przeskocz z niej szybko na drugą stronę pomieszczenia.

Przeciwników obok wyjścia zabij po cichu lub z pomocą stojących w okolicy przedmiotów.

Podobnie pozbądź się wrogów w korytarzu. Dalsza droga prowadzi przez kanał wentylacyjny na końcu tunelu.

Dotrzesz w ten sposób do pomieszczenia z pokrętłem. Przekręć je, a następnie idź po czerwonej rurze z lewej.

Doprowadzi cię ona do turbiny, którą musisz zatrzymać i przejść na drugą stronę.

Na dole znajdziesz drugi wiatrak. Za nim ukryto zawór, który musisz przekręcić.

Drugi znajduje się za turbiną z prawej (u góry).

Ostatni umieszczono na środku pomieszczenia. Aby go przekręcić, stać obok niego za kałużą kwasu.

Otworzysz w ten sposób właz, za którym czeka cię walka z człowiekiem-piraniom.

Zanim go zaatakujesz, osusz pomieszczenie, przekręcając jeden z wiszących na ścianach zaworów. W przeciwnik wypadku wróg uniknie większości ciosów.

Uderz potem bestie 2 razy pięściami, a następnie wykonaj szybki unik. Powtarzaj ten zestaw przez cały czas trwania starcia.

W pewnym momencie twój przeciwnik przyzwie do pomocy grupkę podobnych stworów. Pozbądź się ich w identyczny sposób, a następnie ponownie atakuj głównego wroga. Mniejsze piranie możesz atakować nawet jeśli w pomieszczeniu znajduje się woda.

Po kilku seriach walka dobiegnie końca i będziesz mógł przejść do dalszej części tunelu.

Idąc cały czas prosto oraz unikając walki z przeciwnikami, dotrzesz do większego pomieszczenia pełnego wrogów.

Przyczep się wtedy do sufitu i przy pomocy stojącej niedaleko szafki, pozbądź się mutantów stojących na górnym chodniku.

Idąc dalej dotrzesz do korytarza wypełnionego kwasem. Przeleć na jego drugą stronę korzystając z Web Rusha.

Czerwone rury zaprowadzą cię do kanału wentylacyjnego, a ten z kolei do dużego pomieszczenia, gdzie ukryła się Gwen.

Twoim zadaniem jest chronienie dziewczyny przed nadbiegającymi mutantami.

W pierwszej kolejności zawsze ogłuszaj strzelających wrogów na balkonach. Dopiero jak ich zlikwidujesz, atakuj przeciwników na dole. Najlepiej strzelać w nich pajęczyną, a następnie rzucać o ścianę (przytrzymaj B).

Co jakiś czas Gwen będzie atakowana przez Lizarda. Wykonuj wtedy szybki Web Rush i kontynuuj starcie.

Gdy walka dobiegnie końca, podejdź do maszyny i wciśnij Y.

Chwilę później zostaniesz zaatakowany przez jaszczurkę.

Podczas walki staraj się atakować Web Rushem, a następnie zadawać 1-2 ciosy i wycofywać się szybkimi unikami.

Powtarzaj te serie ciosów tak długo, aż przeciwnik oddali się i stanie w miejscu. Musisz go wtedy przykleić do ściany (RB).

Będzie miał potem kilka sekund na odsunięcie części rozbitego robota.

Doskocz do maszyny (RB), a następnie jak najszybciej wciskaj X.

Gdy ci się uda, Lizard uwolni się i skoczy. Uniknij jego ciosy przyciskiem Y.

Powtarzaj wszystko tak długo, aż wyciągniesz wreszcie antidotum. Idąc kanałem cały czas prosto, dotrzesz do miejsca, gdzie rozpocznie się druga faza starcia.

Tym razem musisz strzelać w przeciwnika pajęczyną, aż się zatrzyma.

Doskocz wtedy do niego Web Rushem i uderz kilka razy pięściami. Po 2-3 atakach pamiętaj o wciskaniu przycisku Y, żeby uniknąć ciosów wroga.

Po otrzymaniu większej porcji obrażeń, Lizard spadnie z platformy. Wciskaj wtedy szybko X, żeby podać mu antidotum. Uda się to jednak dopiero za trzecim razem.

Podczas starcia może ci się zderzyć, że zaczniesz lecieć w dół kanału. Wciśnij wtedy szybko LB lub RB, żeby bezpiecznie wrócić na górę.

Gdy wreszcie podasz bestii antidotum, walka dobiegnie końca. Zakończysz w ten sposób ostatnią główną misję i wrócisz do mieszkania Parkera.

Możesz teraz spokojnie dokończyć wszystkie zadania poboczne, odnaleźć pozostałe znajdźki i poskakać po mieście w nowym stroju.
0
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
- Opis przejścia
- 01 - Oscorp Is Your Friend | Opis przejścia
- 02 - Escape Impossible | Opis przejścia
- 03 - In the Shadow of Evils Past - archiwa Oscorps | Opis przejścia
- 03 - In the Shadow of Evils Past - tablet Connorsa | Opis przejścia
- 04 - The Thrill of the Hunt - kanały | Opis przejścia
- 04 - The Thrill of the Hunt - zmutowana bestia | Opis przejścia
- 05 - To Smash the Spider | Opis przejścia
- 06 - Smythe Strikes Back - komputery i roboty | Opis przejścia
- 06 - Smythe Strikes Back - lasery i promienie | Opis przejścia
- 07 - Spidey to the Rescue - generatory | Opis przejścia
- 07 - Spidey to the Rescue - człowiek-skorpion | Opis przejścia
- 08 - Outbreaks and Breakouts | Opis przejścia
- 09 - The Spider-Slayer | Opis przejścia
- 10 - Spider-Man No More! - doktor Connors | Opis przejścia
- 10 - Spider-Man No More! - reaktor | Opis przejścia
- 11 - If This Be My Destiny | Opis przejścia
- 12 - Where Crawls the Lizard? | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
